froggy Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Hej! Jag skall nästa vecka åka till Vegas och bo där en längre tid och emellanåt hade jag tänkt lira lite onlinepoker. Hur kan jag på bästa sätt kringgå förbudet om onlinespel utan att myndigheterna sätter dit mig? Tor? Proxy? Alla tips välkomnas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Tipset är att spela på som vanligt. Det är inte förbjudet att spela nätpoker i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Tipset är att spela på som vanligt. Det är inte förbjudet att spela nätpoker i USA. lol. Vissa sajter är spärrade så glöm att spela på som vanligt. http://www.relakks.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Tipset är att spela på som vanligt. Det är inte förbjudet att spela nätpoker i USA. Mjo, faktiskt tror jag att det är otillåtet i en del delstater. Men sen beror det på pokersajten om de spärrar USA-IP-nummer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
storkiz Postad 14 Juni , 2008 Rapport Share Postad 14 Juni , 2008 Hej! Jag skall nästa vecka åka till Vegas och bo där en längre tid och emellanåt hade jag tänkt lira lite onlinepoker. Hur kan jag på bästa sätt kringgå förbudet om onlinespel utan att myndigheterna sätter dit mig? Tor? Proxy? Alla tips välkomnas! På b2b går det inte äns att logga in på men prima gick bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 16 Juni , 2008 Rapport Share Postad 16 Juni , 2008 lol. Vissa sajter är spärrade så glöm att spela på som vanligt. http://www.relakks.com Han har ju delvis rätt. Stars, Full Tilt och UB ska väl fungera utan problem Party gick dessutom bra förra sommaren i alla fall. Vet inte om det har ändrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts