sturedenstore Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Sitter och fördriver tiden med att snacka skit i chatten på ftp med Urindanger på bordet. Tydligen uppskattade han något jag sa, så plötsligt: Balla imo Citera
geten1 Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 ^ ROFL! Nu när han uppenbarligen gillar dej, är det bara en tidsfråga inann du får stejk till ME! =) Citera
Tottyville Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Haha fan va folk kommer begga om mer pengar nu. Mer än vanligt. Rätt roligt ändå. Roligaste skulle vara om du spelade upp dom där 10.01 dollarna tills du kom upp till Nose Bleed och sen gulade Urindanger Hade blivit lite som Eniro och Hitta.se. (Eniro var uppdragsgivare åt Hitta först... sen valde dom att sköta Hittas tjänster själva och Hitta reggade då Hitta.se resten är historia.) Citera
Colderose Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Tänker du skatta? Vinster på högst 100 kr behöver man inte skatta för så han kan lugnt stoppa ner de 10 dollarna i fickan. Citera
skaz Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Vinster på högst 100 kr behöver man inte skatta för så han kan lugnt stoppa ner de 10 dollarna i fickan. På riktigt? Citera
Bimpi Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Vinster på högst 100 kr behöver man inte skatta för så han kan lugnt stoppa ner de 10 dollarna i fickan. Nu var det ju ingen vinst utan en gåva. Hur som helst verkar det ju lugnt ändå eftersom de tagit bort gåvoskatten, såvida inte gåvan kommer ifrån ett land utom EU. Men då måste ju gåvans värde ändå överstiga 45 euro för att man ska behöva skatt eller tull. Så det blev hur som helst ingen skatt. Citera
sturedenstore Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 Hehe, jag tänkte som en kul grej typ skicka tillbaka runt $30 (?) om några dagar och tacka för stejkningen Citera
confusion86 Postad 13 Juni , 2008 Rapport Postad 13 Juni , 2008 Hehe, jag tänkte som en kul grej typ skicka tillbaka runt $30 (?) om några dagar och tacka för stejkningen Haha..gör de och posta sen svaret om du får något Citera
sturedenstore Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 Skickat tillbaka $20.02 nu, det dubbla jag fick av han. Tyvärr kunde man inte bifoga nåt meddelande, men de kan fortfarande bli kul att se hur han reagerar Vore ju najs om han försökte toppa det genom att skica $1k eller nåt Citera
Vichyn88 Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Skickat tillbaka $20.02 nu, det dubbla jag fick av han. Tyvärr kunde man inte bifoga nåt meddelande, men de kan fortfarande bli kul att se hur han reagerar Vore ju najs om han försökte toppa det genom att skica $1k eller nåt haha =P underbart Citera
gibbsson Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Sidan svämmar ju över av folk som tigger pengar. (menar inte att du tiggde SDS) Stars har inte alls det problemet. Där måste man ha en buyin för att få chata på bordet, ftp borde också införa det imo. Edit: Om han dubblar nu vågar du 4beta? Citera
tamtaram Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Vad är tricket? Kallade du honom för Urinal? Citera
sturedenstore Postad 15 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2008 Sidan svämmar ju över av folk som tigger pengar. (menar inte att du tiggde SDS)Stars har inte alls det problemet. Där måste man ha en buyin för att få chata på bordet, ftp borde också införa det imo. Edit: Om han dubblar nu vågar du 4beta? Hehe jo de är sant.. Alla små panka småpojkar som gör vad som helst för några $$ kunde man gott vara utan Hehe vid en dubbling måste jag ta en funderare och se vad som känns rätt för tillfället, det verkar dock inte bli nån dubbling mtp att han inte gjort sitt move ännu Vad är tricket? Kallade du honom för Urinal? Hehe roligast av allt är att jag vettefan varför jag gjorde mig förtjänt av pengarna.. Gjorde ju inget särskillt, han kanske uppskattade när jag hånade några railtards som faktiskt tiggde lite pengar.. Klistra konversationen då! Sjuk tabbe att jag inte sparade den.. Man kan inte hitta den nånstans på sidan? Citera
Recommended Posts