Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej på dig !

Ja du, det undrar jag faktiskt också. Det började med att den skulle skjutas

upp ett tag. Först var det för att James Woods behövde ett break efter hans film han precis avslutat. Sedan behövde dom skjuta upp det ytterligare eftersom Toby Mcguire ( säkert felstavat, jag erkänner ) skulle spela in Spindelmannen 3 helt plötsligt??? ( vadå helt plötsligt? ). Man kan ju tycka att sådant skulle varit bestämt ganska långt innan eller?

Men nu är det tydligen inte så utan mycket skjuts från höften i Hollywood verkar det som.

Sist jag pratade med Producenten var ca: 7-8 månader sedan. Och då sa han att det kommer att bli av men att det är omöjligt att säga om det kommer ta 1 månad eller 2 år tills vi börjar filma?

Jag har själv mycket svårt att förstå hur det kan funka i en så stor affärs-verksamhet utan att man har större kontroll. Men vad vet väl jag?

Men igår fick jag i alla fall reda på att den DVD:n med Mikael Westerlunds pokerskola tydligen är klar och kommer att börja säljas innom kort :)

Det säger jag absolut inte för att göra reklam för den nu. Utan helt enkelt för att jag själv blev helt chockad när jag fick beskedet.

Jag kan tala om att det har tagit LÅNG tid. Det var säkert 2 år sedan vi började spela in den DVD:n och säkert 1 år sedan det var färdiginspelat :)

Och först NU kommer DVD:n :)

Lycka till med pokern

/ Mikael Westerlund

Postad

Vad är arbetsnamnet: Swedish cyborg?

Westerlund du har en skön avslappnad inställning. Lycka till själv med pokern, filmkarriären och annat.

/MJ