pokerhenke Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Hej på er. Jag kommer till Vegas den 26 Juni, stannar i 2 veckor. Någon som kommer att vara där samma tid och skulle kunna tänka sig att ta med lite snus? Jag kan betala innan via någon sajt om det behövs.. skicka ett PM Citera
valborg Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Det finns väl ingen gräns på hur mkt du får ta själv? Ta reda på adressen till ett hotell och skicka ett paket dit annars. Citera
jeneqvist Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Han kanske inte åker från sverige? Citera
pokerhenke Postad 20 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2008 Han kanske inte åker från sverige? bra där Hade jag åkt från Sverige hade jag haft väskan full redan. Citera
Bobby_Chacon Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Att få tag i färskt svenskt snus till utlandet är inte längre en omöjlighet. Det är faktiskt inte ens svårt! SnusButiken.se erbjuder ett brett sortiment av svenskt snus som kan beställas och skickas till världens alla hörn. . Citera
honest99 Postad 20 Juni , 2008 Rapport Postad 20 Juni , 2008 Vet inte om det är ok att länka, men det finns ju flera olika internet-affärer. Citera
pokerhenke Postad 20 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2008 Vet inte om det är ok att länka, men det finns ju flera olika internet-affärer. Jo jag har kollat på dessa alternativ också. Grejen är att jag bor i Costa Rica och postgången här fungerar inte riktigt som den ska... dvs rätt liten chans att det kommer fram. Citera
Recommended Posts