Gå till innehåll

TF goes gipsvagga!


TotalFarsa

Recommended Posts

Jahapp!

 

Så då har man suttit hemma hos Pokemon67 och spelat några lyckade SnG's innan det är dax att bege sig ut till bilen för att bränna upp till Hemsedal för en veckas skidåkning... Stor stuga med bastu o bubbelkopp, trevliga reskamrater och kall öl i bagaget... Men det blir ju ingen poker på 8 dar... Fast det kanske är lika bra att få lite distans till hela pokerprylen...

 

Skulle man nu göra ett felskär och hamna i sjuksängen så kanske man kan tjata till sig ett trådlöst lan och lira ett par veckor samtidigt som sambon ger mig spongebaths :lol:

 

Hej på er, ses om en dryg vecka!!!

 

/TF - det är fegt att svänga, först ner vinner...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till och ha så skoj!

 

 

/TF - det är fegt att svänga, först ner vinner...

 

Gillar verkligen den där meningen :lol:

 

hmm, ja nu är ju inte TF så tuff i verkligheten. :D

han ville helst inte att jag berättar att han bara kommer att hålla till i barnbacken och på after ski..MEN, man kan ju även hamna i gipsvagga på dessa två ställen. :shock::lol:

 

/A :club:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

*pust*

 

Då var man tillbaks, helskinnad kan tilläggas!

 

Hemsedal bjöd på mkt trevlig skidåkning. Såpass att man knappt har hunnit fundera poker mer än då Poke67 ringer o skryter ;)

 

Trevligt med Hemsedalturen:

 

1. Trots att det är relativt litet erbjuder det skön åkning för en medelmåtta som mig!

2. Få, om inga, köer till lifterna...

3. Gott sällskap o jäkla god mat...

4. Stuga med bastu ett stenkast från backen...

 

(O)trevligt med Hemsedal:

 

1. Danskar, danskar, överallt danskar... Ett sällsamt högljutt och störigt inslag i semestern, dansken verkar vara född till att tränga sig före i de korta liftköerna, gapa hysteriskt i backen samt åka in i mig & mina camerados... irriterande som f*n...

2. Ingen poker...

 

All in all dock, en jäkla trevlig vecka... Hmmm, kl äro 2300 och jag är jäääävligt trött efter att ha sunkat i bil i ca 8 timmar, får nog avvakta med poker tills imorn, bankrollen tenderar att ogilla mitt spel då jag är sanslöst trött :lol:

 

Hepp!

 

/TF - fegade ur och svängde då och då...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...