Gå till innehåll

Online hela tiden


Santa_Bege

Recommended Posts

Idag var det poker lite si så där. EM på TV gick liksom före...

EM är lika med ÖL.

ÖL är lika med pinknödig.

Pinknödig är lika med just prexis när mörkarna är i den nivån att man inte kan lämna sina online-turrar....

 

Då är det bra att man har trådlöst och bärbar dator :-)

 

Är det väldigt pinsamt att erkänna att datorn åkte med in på toa?

 

//Ny Zlatan idol

 

p.s. Trodde innan matchen att det var lite väl överreklamerat med vårt lag. Nu blir jag f*n i mig besviken om vi inte klipper semi!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte pinsamt alls. Kan lova att de flesta mtt proffs har gjort det, Sen får vi se vilka som vågar erkänna att de har en stationär dator och varit kreativa på andra sätt.

 

 

 

Bärbara datan har ju åkt med på dass x antal gånger. När man sedan spelat på stationära å det tryckt på har det varit smidigt att ha en trådlös mus och ca 4 meter mellan toan å datan i perfekt synvinkel :-D

Nöden har ingen lag eller vad brukar det heta :roll:

 

 

Och apropå sverige och semifinal. Grekland var ruskigt bleka och ville inte ens spela fotboll igår så speciellt imponerad är jag inte. Och eftersom sverige möter 1an eller 2an i "dödens grupp" (tror dom gör det iaf) vilka ska dom då slå ut för att komma till semi? Slå holland? italien? frankrike, nääää så bra är vi inte.. Rumänien? nä inte ens det.. så jag är jätte nöjd med en eventuell kvartsfinal resten skulle vara en jätte bonus. Skräll ala vm 94

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag var det poker lite si så där. EM på TV gick liksom före...

EM är lika med ÖL.

ÖL är lika med pinknödig.

Pinknödig är lika med just prexis när mörkarna är i den nivån att man inte kan lämna sina online-turrar....

 

Då är det bra att man har trådlöst och bärbar dator :-)

 

Är det väldigt pinsamt att erkänna att datorn åkte med in på toa?

 

//Ny Zlatan idol

 

p.s. Trodde innan matchen att det var lite väl överreklamerat med vårt lag. Nu blir jag f*n i mig besviken om vi inte klipper semi!!!

Ja eftersom jag antar att du satt ner och pinkade som en liten tjej :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lagom pinsamt. Såvida det inte rörde sig om väldigt mycket pengar, typ finalbord i sunday million.

 

Roligt att du tror att ett Sverige med Sidledsdanne och Alexandersson i startelvan ska ta sig till semi.

 

Ännu roligare att du tror det efter att ha sett Sverige spela mot turneringens sämsta? lag..

 

Sverige är ju iofs efter vinsten mot grekland rankad 24 i världen och grekland 12a... så att påstå att grekland är det sämsta laget i turneringen är lite att vara ute och cycla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sverige är ju iofs efter vinsten mot grekland rankad 24 i världen och grekland 12a... så att påstå att grekland är det sämsta laget i turneringen är lite att vara ute och cycla.

 

 

 

Cykla.

Grekland lever på gamla meriter.

Visst dom är inte sämst i EM men dom är absolut inte så bra som rankingen visar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pissa kan man ofta klämma in i pauser eller med timeknappen, men är det nummer två får man såklart ta med sig datan. Hörde en historia på klubben av en kille som suttit och spelat på toan och rökt samtidigt. Han vann en pott och blev så glad att han tappade den glödande ciggen rakt ner på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...