Hjulapan Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2648127.ab Citera
ZaphodB Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 Hon var väl på Sviten när de blev rånade i fjol. Nyhetstorka... Citera
jm_j Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Bläääh!!! Hände natten mellan 15/16e december. Tidningsmupparna verkar ha en riktig nyhetstorka. Citera
DrRoland Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Väldigt skumt att snuten låter de vara kvar på fri fot. Lär ju knappast vara några okända gärningsmän. Citera
jm_j Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Det är skumt att rånarna inte åkt fast. Slödder som rör sig på Söder har dom mycket bra koll på men kanske bara håller koll på dom som langar knark/sprit för tillfället, särskilt dom som langar till yngel. Citera
Othello Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Semestervikarier. De skrev om det när rånet var, men då stod det "känd artist" eller liknande. Citera
Torsus Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Denna händelse har det väl skrivits om förut och då nekade Dilba till att överhuvudtaget har varit där... Undrar varför hon erkänner det nu? Citera
Batch Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Denna händelse har det väl skrivits om förut och då nekade Dilba till att överhuvudtaget har varit där... Undrar varför hon erkänner det nu? Antagligen så ville hon inte ha dålig publicitet tidigare. Nu har hon inte omtalats på länge och går ut med att hon var där för att stärka sitt personliga varumärke. Dålig publicitet är bättre än ingen publicitet. Citera
TotalFarsa Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Antagligen så ville hon inte ha dålig publicitet tidigare. Nu har hon inte omtalats på länge och går ut med att hon var där för att stärka sitt personliga varumärke. Dålig publicitet är bättre än ingen publicitet. Jag vet inte jag. Dilba slår mig bara inte som personen som skulle utnyttja en sådan här händelse för publicitet. Mina pengar ligger på att hon kontaktats av aftonbladets reporter och tagit lövet från munnen eftersom ämnet som sådant har aktualiserats igen. Citera
Riggdevil Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Någon mer än jag som får ordet Dildo i huvudet när man hör namnet Dilba? Citera
Bumbiii Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Jag vet inte jag. Dilba slår mig bara inte som personen som skulle utnyttja en sådan här händelse för publicitet. Mina pengar ligger på att hon kontaktats av aftonbladets reporter och tagit lövet från munnen eftersom ämnet som sådant har aktualiserats igen. Det tycker jag också låter som det mest troliga. Någon mer än jag som får ordet Dildo i huvudet när man hör namnet Dilba? Nej, inte jag i alla fall. Citera
Torsus Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Någon mer än jag som får ordet Dildo i huvudet när man hör namnet Dilba? Man hör det man vill höra som en väninna brukar säga till mig..... Citera
MJ Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Antagligen så ville hon inte ha dålig publicitet tidigare. Nu har hon inte omtalats på länge och går ut med att hon var där för att stärka sitt personliga varumärke. Dålig publicitet är bättre än ingen publicitet. Hon vill göra en insats för livepokern. Anledningen till att hon tidigare förnekade att hon varit där kopplar jag jag snarare till att hennes man/pojkvän har ett i sammanhanget känsligt yrke (polis). Citera
bossbaver Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Någon mer än jag som får en Dildo i huvudet när jag hör namnet Dilba? FYP Citera
Recommended Posts