Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

GTO

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $10(BB) IPoker

Hero ($1,835)

($2,043)

Dealt to Hero 3:club: 2:club:

raises to $30, Hero calls $20

FLOP ($60) 5:club: 8:diamond: 5:spade:

Hero checks, bets $45, Hero calls $45

TURN ($150) 5:club: 8:diamond: 5:spade: Q:diamond:

Hero checks, checks

RIVER ($150) 5:club: 8:diamond: 5:spade: Q:diamond: 2:diamond:

Hero checks, checks

shows K:club: T:heart:

(Pre 64%, Flop 72.6%, Turn 86.4%)

Hero shows 3:club: 2:club:

(Pre 36%, Flop 27.4%, Turn 13.6%)

Hero wins $149

Postad

Såg precis Grave of the Fireflies(Hotaru no haka) och den var riktigt bra. Håller på o tanka Spirited Away, Princess Mononoke, Castle in the sky och My Neighbor Totoro. Blir japanskt anime maraton i misärgrinden...

Postad
Såg precis Grave of the Fireflies(Hotaru no haka) och den var riktigt bra. Håller på o tanka Spirited Away, Princess Mononoke, Castle in the sky och My Neighbor Totoro. Blir japanskt anime maraton i misärgrinden...

Mycket bra filmer alltihop. Kan rekomendera Nausicaä of the Valley of Wind också.

Postad

Till helgen får vi besök av vårt husdjur från Rhodos och det vore ganska så ganska så kult att gå ut. Mycket snack om grind hit och dit, skit i det. Till och med Emil var riktigt på, det blir som sagt kult.

img0238.png

Postad
Till helgen får vi besök av vårt husdjur från Rhodos och det vore ganska så ganska så kult att gå ut. Mycket snack om grind hit och dit, skit i det. Till och med Emil var riktigt på, det blir som sagt kult.

img0238.png

Går ju inte att scrolla svaret gällande girlfriendz...

Postad

:):):)

På fredag tror jag nopg att det är fest. Mitt lag FC Nacka spelar sista matchen för året mot AC Camelen på zinkensdamms ip. Därefter tar sig alla hem till mig, för en förfest proffessionellt arrrangerad av mig. Bjuder obv på allt för att jag känner att jag som kapten måste ta mitt ansvar. Sen blir det utgång på kvarnen eller scandic malmen. Ungefär dom ställen på söder som kan tänkas släppa in 15-20 fulla fotbollsgrabbar...

Postad

iPhone-spel: doodle jump ofc, high noon(inte om man är lättiltad, spelar iofs ingen roll för ock blir det iaf) och såklart flick football!

Andra apps som behövs är bl.a. Goooal och Slap'em.

Postad

angry birds:

har 3 stjärnor på alla banor, världs 1-4. har alla guldägg och TYVÄRR klarat alla stjärnägg med, vilket innebär att jag har googlat hur man klarar dom då vissa inte är långt ifrån omöjliga. jag talar förstås om ljud-delarna.

finns ett anry birds community som heter diamond där man kan se hur mycket av spelet man klarat. jag har klarat allt utom:

smasha 500 000 blocks

få över 4 800 000 på värld 3

fick i förra veckan äntligen över 4 millar på värld 1 vilket jag jobbat med i ungifär 3 veckor... spelat om alla banor x antal gånger.

e nu i full fart med att försöka fixa värld 3. mycket jobb.

Postad

Många nötspel har redans nämnts. Här kommer fler eller mer:

Fingerball - kicka en boll. Här är jag nära top 100 med 1316 kicks!

Hoggy - Helt underbart gratisspel där du ska fundera dig igenom massa roliga banor.

Paper toss - Har för mig att det är gratis. Kasta en pappersboll i en papperskorg.

Fruit Ninja - Slicea frukter med fingrarna. Härlig spelkänsla.

Flick kick football (från PikPok) - Favoritspelet just nu. Spelkänslan är sjukt bra jämfört med FlickFootball (från Neon Play).

Postad

sjävklart på å träffa frida.

amgåennde iphonespel tröttnar man ju på snabbt som fan, räcker med 2-3 st för tidsfördriv lite då och då. angry birds, falldown och doodlejump. sedan räcker det

shazam kan va bra att ha om man åker bilen/är ute eller vad som och hör ngn låt och undrar vilken, den scannar och hämtar låtnamnet.

eniro kan va bra att ha.

facebook.

åsneflippen och tärningsspelet.

google, imdb.

har inget annat på min än det typ, mesta är bara överblivet skit.

fruit ninja som kungkroon föreslog plussar på förgående rad då det låg i toppen av grattisprogrammen och var den sämsta skiten ngnsin.

Postad

Jag e torsk på dra-streck-spelen Harbor Master och Flight Control, lätt att fastna alltför länge i. Tar gärna emot tips på liknande spel.

I övrigt är RunKeeper och liknande riktigt kul/bra om man joggar. Jag har fått upp motivationen rejält med den appen.

Edit: Hur printscreenar man skärmen så där?

Edit 2: Hur drar man igång knapplåset manuellt på iphone 4?

Postad

Flick kick football (från PikPok) - Favoritspelet just nu. Spelkänslan är sjukt bra jämfört med FlickFootball (från Neon Play).

Menade såklart detta:) rekord på arcade osv?

• Skapa nytt...