Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

"Kul" att det inte bara är jag som är besviken.

 

Bara för någon säsong sen tänkte jag att det var grymt att serien fortfarande höll hög kvalitet och funderade på hur länge den skulle kunna fortsätta utan att det blev tjatigt. Well...nu vet jag svaret :cry: :cry: :cry:

 

Vince koks är en sak, kan förstå det. Men WTF med tofflandet?!?!?!? Har folk i USA så dåligt minne att de glömt Mandy Moore? Nu kör de i princip samma sakt rakt av igen fast med en ny brud.

 

Och som Shahin säger, snacka om att Carlos och hans företag pajar. Så jävla korkat är det.

- "Har ni mina fem miljoner?"

- "Japp!"

- "STICK HÄRIFRÅN!!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Tycker i stort sett alla förutom Peter och Mathias är totalt körda. Tammie, Patrik och marie hade gärna fått ramla över kanten vid poolen i något avsnitt

 

Tycker tjejerna överlag håller rätt dålig kvalitet den här säsongen. Ingen som är rolig förutom Amalie när hon är på sitt ryska roulettehumör. Cecilie är magiskt tråkig. Hennes fajt med Marie var iofs rätt episk. Peter, Rasmus och Carlos skapar iaf lite uppståndelse. Snart börjar svenska ph och idol. Ska bli kult...

 

Snackar alla om samma carlos?

 

Obv måste folk skilja på carlos i danska paradise hotel och carlos i entourage. Dom är inte jämförbara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Fitta. Martinnuts ringde precis o fråga om det var utgång på g. Sådär vansinnigt sugen på att hoppa av plugget efter en dag och festa mega hela hösten istället. Var ute mån, tis, fre, lör förra veckan och den ena utgången var sjukare än den andra. Föreläsning 9 imorgon bitti igen. Man vet att man mår skit och festen är slut, när man köper böckerna microeconomics och tillämpad mikroekonomi. FML...

 

/ Dalin89

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...