Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Varför inte gå upp o lira superhighstakes för pengarna på siten? Vinner man en mille eller två, kan man ju klappa sig för magen, casha ut vinsten, och betala tillbaka 55k€ till siten. Torskar man kan väl aldrig sajten på något sätt göra så att man blir ersättningskyldig? Det är ju dom som har gjort ett grovt misstag. Jag kan ju bara hävda att jag "trodde det var rakeback" :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte gå upp o lira superhighstakes för pengarna på siten? Vinner man en mille eller två, kan man ju klappa sig för magen, casha ut vinsten, och betala tillbaka 55k€ till siten. Torskar man kan väl aldrig sajten på något sätt göra så att man blir ersättningskyldig? Det är ju dom som har gjort ett grovt misstag. Jag kan ju bara hävda att jag "trodde det var rakeback" :)

 

plus minst ett

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag lyssnat på föreläsningarna hade jag kunnat svara nu :S

Rätt säker på att man blir återbetalningskyldig om summan är såpass stor.

 

Hur ska sajten ta betalt då?

 

Stämma mig? Ta det till domstol? Lite nyfiken på hur det skulle gå till. Kan ju inte ta pengarna ifall det inte finns pengar liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan det ha med summan att göra?

 

Borde väl vara sättet man får dem?

 

Har med summan o göra för det handlar om man agerat i god tro. Man kan inte få sajten/domstol o få dom o tro ens rakeback är 55k euro liksom.. däremot 1500e ist för 500e kan man få dom o tro på.. som exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har med summan o göra för det handlar om man agerat i god tro. Man kan inte få sajten/domstol o få dom o tro ens rakeback är 55k euro liksom.. däremot 1500e ist för 500e kan man få dom o tro på.. som exempel.

 

Är lekman på området, men är rätt säker på att "God tro" avskaffades för ngt år sedan. Du kan numera inte köpa saker å hänvisa till "God tro".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Proposition Joe och Omar är väl rätt jävla fräna med Niklas 8-) Gillar Donut med.

 

Men största karaktären kan nog vara Snoop, var fan hittade man henne?! Det kan INTE vara någon random skådis iaf :S

 

Snoop är den sjukaste karaktären nånsin. Hatar dock Marlo. Tycker han är förjävla trist faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade jag lyssnat på föreläsningarna hade jag kunnat svara nu :S

Rätt säker på att man blir återbetalningskyldig om summan är såpass stor.

 

Jag är rätt säker på att det absolut inte går. Då hade dom större sajterna sökt efter pengarna tillbaka av fuskare om det gick att få dom tillbaka men eftersom det inte går så kan dom inte göra mer än att ta pengarna som finns på kontot + eventuella FPP poäng.

 

Så man är rätt safe i detta fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snoop är den sjukaste karaktären nånsin. Hatar dock Marlo. Tycker han är förjävla trist faktiskt...

 

ja.. till de absolut sista avsnitten så visar han verkligen sina färger. Tycker han e helt jävla insane hård.

 

angående betalningsskyldigheten.. kan man inte bara spela Dum-i-huvvet kortet ifall man åker dit ? "vafan, jag trodde ju jag hade vunnit det på något sätt, typ bad beat jackpot eller något... jag var ju bara så glad när jag casha det... hade jag misstänkt något fel på er sida hade jag ju bara mailat er om det, istället för att försöka casha det rakt av... ni har väl förstås folk som kontrollerar cashouts och eventuella fel hade väl korrigerats då?... så no harm done så att säga. Jag skall väl inte behöva vara rädd att vara olaglig då felet ligger på er sida?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja.. till de absolut sista avsnitten så visar han verkligen sina färger. Tycker han e helt jävla insane hård.

 

angående betalningsskyldigheten.. kan man inte bara spela Dum-i-huvvet kortet ifall man åker dit ? "vafan, jag trodde ju jag hade vunnit det på något sätt, typ bad beat jackpot eller något... jag var ju bara så glad när jag casha det... hade jag misstänkt något fel på er sida hade jag ju bara mailat er om det, istället för att försöka casha det rakt av... ni har väl förstås folk som kontrollerar cashouts och eventuella fel hade väl korrigerats då?... så no harm done så att säga. Jag skall väl inte behöva vara rädd att vara olaglig då felet ligger på er sida?"

Det är inte så att du försöker "lura" ditt eget samvete nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...