Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Äntligen hemma! Vart iväg 5 dagar till småland (vimmerby) för å hälsa på lite släkt med min familj. Och det har sugit så jävla mycket. Stan har man gjort efter 5 minuter och sedan var det dåligt väder med regn 5 av 5 dagar.

Det är då man ska söka lite på PF innan, hitta Bjoelle, pma Bjoelle, och få guiden till alla underbara små cashgamesen runtom i de småländska skogarna :)

kukquote.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Mina 2 datorer kopplade till en skärm vardera så försöker jag lösa dom båda samtidigt.

Skärmen till vänster hade jag inne på ngn databutik igår som kolla att hårddisken va ok vilket den va. Dock kommer jag inte längre än såhär, datan reagerar inte på tangenttryckningar, försöker omformatera och har vart inne i bios men efter där funkar inte inget.

Skärm 2 ser ni problemet och där har jag nu försökt få tag på support i 2 dygn. kul.

bilde.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Länk till kommentar

Grattis frisören till priset till den som har mest databekymmer i hela världen!

Hehe lite roligt att denna dator är den enda dator jag vart hänsynslös mot och typ försökt pajjat. Den funkar obv nästintill utmärkt med ca 4 år på nacken. Endast ett litet fläktproblem som jag försökte lösa själv. :roll::-P

13792593.jpg

Länk till kommentar

Tror jag fixat dator nummer 1. Öppnade burken igår och kollade in. Då jag kan noll var jag lite rädd för att röra ngt, allt ser så jäkla ömtåligt ut och jag har ingen aning om vad något är. Tog dator till en butik och fick hårddisken undersökt och det va ringet fel på den. Hade tydligen två vilket jag inte hade någon aning om. Fick utpekat vilka dom var och röjde nu runt lite själv med dom och kunde till slut omformatera den hårddisken som var helt tom och göra den till disk c:. victory!!!!

Länk till kommentar

Tror jag fixat dator nummer 1. Öppnade burken igår och kollade in. Då jag kan noll var jag lite rädd för att röra ngt, allt ser så jäkla ömtåligt ut och jag har ingen aning om vad något är. Tog dator till en butik och fick hårddisken undersökt och det va ringet fel på den. Hade tydligen två vilket jag inte hade någon aning om. Fick utpekat vilka dom var och röjde nu runt lite själv med dom och kunde till slut omformatera den hårddisken som var helt tom och göra den till disk c:. victory!!!!

jinx imo

Länk till kommentar

Har aldrig gillat Cassius Clay, jävla pajas.

Tyckte Foreman betedde sig mycket värdigare i Rumble in the Jungle.

Gillar Tyson. En riktig best i ringen. Doku-filmen om hans liv där han intervjuas och öppnar sig rekas starkt

Aldrig hört någon tala illa om legenden han själv. Wow försökte förklara vad han gjort under sin livstid men det är du ju nog mycket väl medveten om.

Utveckla gärna!

edit: Mike Tyson dokumentären var riktigt bra. Vo såg den på gc

Länk till kommentar

ni vet hur man säger "värsta downswing någonsin". det här är definitivt min värsta någonsin. inte bara ev-mässigt. utan även $$$. är snart gul igen.. då snackar vi gul gul gul.

klev ner till NL200 för att hitta självförtroendet men snittat 5 bi under ev. sjuka är att jag aldrig varit med om större värde i mitt liv.. men samtidigt får jag springa bajskorv.

tjeeeeeeeeena! nl200-400 enbart

whineedit: då har jag även sprungit väldigt illa på svs som jag inte tänker posta någon ev-graf på då det är menningslöst. ska även påpekas att jag tycker evgrafer är skit. men den här visar iaf litegrann hur det gått hehe

edit2: lärt mig en massa under min downswing så finns inte mycket att gråta eller whina över. vet vilka misstag jag inte ska begå med min ekonomi när det går bra igen och att jag aldrig ska sluta jobba på spelet för att enbart spela.

har sjukt bra inställning gentemot pokern atm faktiskt :D! så jävla bra munken som sålde sin ferrari. ger en ny perspektiv.

graf.jpg

Länk till kommentar

Lider med dig shahin. Hoppas det vänder oerhört snabbt. Du om nån förtjänar det.

Jobba på bara, Du kmr tillbaka anytime.

tack brate! detsamma verkligen!

jorå jag slår utan tvekan nivåerna och är inte särkild oroad. har nu mot slutet spelat mitt bästa och har två duktiga coacher som tycker att jag spelar bra så gäller att bara tugga vidare. kommer nog att hoppa ner till NL100 nu och sen får vi se hur långt det går. allt sker pga en anledning. om jag ska stressa och oroa mig så kommer jag dö i förtid pga stress och oro :-P. kan inte heller få det ogjort. får bara jobba på spelet ännu mer och försöka utvecklas så gott jag kan för att sedan komma tillbaka dubbelt så starkare och rikare i erfarnhet.

alla dom här erfarenheterna och läxorna är nödvändiga för att jag ska utvecklas maximalt och bli en bra pokerspelare. så tar dom med nöje. lets do this osv :mrgreen:

glgl till dig, mig och alla på pf. må vi springa sumpas

Länk till kommentar

Varför är han/var pajas? Utveckla gärna..

tycker han aldrig visat minsta antydan till ödmjukhet. Alltid det jävla tjatet om att han är bättre än motståndaren o försöka förnedra verbalt... sånt man höll på med i dagis o inget jag vill se hos en Champion.

Titta på rumble in the jungle så ser ni hur värdigt foreman uppför sig konstant medan Mohammed Ali är helt jävla vidrig...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...