Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Vill du ha ett $100 bet till niklas?

You wish. Känns EV- att sätta 100$ mot alla på pf. Är ju inte direkt V75ans spik jag bettat på. Iofs säger mitt stalltips att FriSoren är i grindform men det är ändå ett helt sjukt bet. 100K händer, jag hoppas hursomhelst han lyckas och kan smeta in det i IRLs ansikte månaden ut. Drömscenariot ser ut som så att sören lirar 20k händer, 5 första dagarna och sedan sover ut och psykar emil de två resterande dagarna, och slutligen får jag och Sören håva in degen. Nice.

Sprungit rätt kallt idag, blandat med lite halvtaskigt spel. Ner 633$ på 13290 händer. Känns ändå bra, har revanchlusta. Skiter nog i att sova utan kommer grinda järnet snart igen. Måste pusha Sören till att lira då han babblar om att han e trött.

Folk har lämnat kontoret en efter en, de flesta har backat tyvärr. Vi inledde grindet med 8 pers men nu är det bara jag, Sören och Garpen kvar. Garpen hittade en tung hand med 99 vs KK K9xK9, 15k$ pot på 25/50 ongame. TILT!

Nu blire lite nudlar och sen grind.

Postad

Tror starkt som fan på:

BBC Planet of earth (hela serien) -http://cdon.se/film/planet_earth_-_hela_serien_(5_disc)-764943

- Prenumerera på Illustrerad Vetenskap.

- Sen en massa psykologi böcker. Älskar psykologi

Är det en stor skillnad mellan HD-ready och FULL HD?

Sen. Håller på att spana in en massa DVD filmer. Vill gärna köpa cd eller DVDserie som innehåller en massa om universum och rymden (damn u Erik och Emil). Deras snack i Schweiz drog igång ett intresse för fysik. Vill lära mig en massa, kan tänka mig läsa böcker men vill se coola videoklips från rymden. JA JAG ÄR LAT!:oops::shock: . Så om ni har något nice att tipsa. Feel free to do so:mrgreen:!

godernatt!

Postad

rolig dag idag. bra grind måste jag säga. synd bara att jag tappa mitt feta plus och fick sluta på mediokert plus, 2k. VARFÖR KAN JAG ALDRIG FÅ BEHÅLLA ALL TIME HIGH? SKA FAN SLUTA MED POKER OM DET FORTSÄTTER SÅHÄR DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20k upp denna månan hittils

gngn

Postad
rolig dag idag. bra grind måste jag säga. synd bara att jag tappa mitt feta plus och fick sluta på mediokert plus, 2k. VARFÖR KAN JAG ALDRIG FÅ BEHÅLLA ALL TIME HIGH? SKA FAN SLUTA MED POKER OM DET FORTSÄTTER SÅHÄR DÅLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!

+1

Postad

Jag har som sagt tappat förmågan att somna, lite trisst, men mer grind!!

tänkte lägga upp denna, inte varje dag

Table TURBO Barclayville (Real Money)

Seat 6 is the button

Seat 1: MmmmD ( $386.90 USD )

Seat 3: SolidSpew ( $739.30 USD )

Seat 5: jeppejeppe88 ( $406.40 USD )

Seat 6: raptor9 ( $2500.09 USD )

Seat 8: Hero ( $663.00 USD )

Seat 10: MikeeLee ( $1471.68 USD )

Hero posts small blind [$2.00 USD].

MikeeLee posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ As Ks ]

MmmmD folds

SolidSpew folds

jeppejeppe88 folds

raptor9 raises [$12.00 USD]

Hero raises [$42.00 USD]

MikeeLee folds

raptor9 calls [$32.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Ah, Th, 5c ]

Hero bets [$64.00 USD]

raptor9 calls [$64.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 4d ]

Hero bets [$156.00 USD]

raptor9 calls [$156.00 USD]

** Dealing River ** [ Qh ]

Hero bets [$399.00 USD]

raptor9 calls [$399.00 USD]

raptor9 wins $1327.00 USD from main pot

raptor9 shows [Kh, Jh ]

Postad

Totalt utspelad på NL2000 av en reg.

Han 3betade sönder mig iom pos. Är ganska uppenbart att han tänker fortsätta med det, och att han kommer att göra det tills jag ger honom en anledning att inte göra det.

Får allmänt vika många 3bets mot honom först.

Tröttnar och callar en 3bet IP med 77. kommer KKT. Jag synar hans Cbet, inte alltför briljant spel men. Han 2 barrelar hur som hellst och jag måste folda.

Lite senare. Raisar K9s utg, han 3betar utg+1 ( han har 3bet any ikryssat ), jag försöker återigen bryta mönstret med en 4bet. Dåliga vibbar slår mig sekunden jag trycker på raise, jag förstår att han kommer läsa mig, och mycket riktigt. 5bet AI.

Fisken på bordet raisar på CO. Jag synar QKs. Regularen på SB 3betsqueesar.

Fish viker, och jag synar.

Flopp QKx. underbart!. FI slår ut, jag synar i hopp om att han ska tolka det som ytterligare ett desperat försök att bryta trenden.

turn x. FI pushar, härligt. Jag hoppas hoppas hoppas att han är tom, det kommer leda till att han måste cut me some slack.

Han har KK hur som hellst, bara att lyfta på hatten, WP!

Lämnar bordet direkt och drar upp lite NL400 bord. Hur som hellst, jag funderar.

Finns det något annat sätt att lösa den situationen jag precis hamnade i än att lämna bordet?

Postad
Jag har som sagt tappat förmågan att somna, lite trisst, men mer grind!!

tänkte lägga upp denna, inte varje dag

Table TURBO Barclayville (Real Money)

Seat 6 is the button

Seat 1: MmmmD ( $386.90 USD )

Seat 3: SolidSpew ( $739.30 USD )

Seat 5: jeppejeppe88 ( $406.40 USD )

Seat 6: raptor9 ( $2500.09 USD )

Seat 8: Hero ( $663.00 USD )

Seat 10: MikeeLee ( $1471.68 USD )

Hero posts small blind [$2.00 USD].

MikeeLee posts big blind [$4.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to Hero [ As Ks ]

MmmmD folds

SolidSpew folds

jeppejeppe88 folds

raptor9 raises [$12.00 USD]

Hero raises [$42.00 USD]

MikeeLee folds

raptor9 calls [$32.00 USD]

** Dealing Flop ** [ Ah, Th, 5c ]

Hero bets [$64.00 USD]

raptor9 calls [$64.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 4d ]

Hero bets [$156.00 USD]

raptor9 calls [$156.00 USD]

** Dealing River ** [ Qh ]

Hero bets [$399.00 USD]

raptor9 calls [$399.00 USD]

raptor9 wins $1327.00 USD from main pot

raptor9 shows [Kh, Jh ]

Håårrrrt..finns ju många sätt att springa in i betongen.

Du ser inte c/f på rivern med tanke på hans smoothcall två gator med två hjärter ute?

8-)

Postad

FriSoren tar för tillfället sin dagliga skönhetssömn på 2h. Det är han värd men tyvärr har han inte råd med mer. Han har hittils jobbat på bra och är redan uppe på 9k händer efter tävlingens 12 första timmar. Dock dags för honom att vakna nu.

Notis-Han har även hunnit med att spela cs samt se en rulle.

Postad
Är väl ingen större idé att raisa en all-in?

:shock:

Jag tänker inte c/f mot min motståndare i fråga i det läget. Så jag kan lika gärna pusha in och ta betalt de gånger jag leder.

Jag la bara upp handen för att han fick royal, tyckte de var lite ballt :)

Postad

ni som grindar NL100 på the office , vilka DC filmer kan ni rekommendera att kolla på ? Bara kollat på någon med serie med "wisedom" av Senji och en brud som man tror är en kille , den var bra. Vad mer bör man se ? Spelar lowstakes btw. keep on grindin!

Postad
ni som grindar NL100 på the office , vilka DC filmer kan ni rekommendera att kolla på ? Bara kollat på någon med serie med "wisedom" av Senji och en brud som man tror är en kille , den var bra. Vad mer bör man se ? Spelar lowstakes btw. keep on grindin!

Whitelime.

Postad

12341 händer avklarade, +400$.

Sinnesjukt trött. Fick 2h sömn av niklas sedan har jag typ spelat hela tiden sedan 01, 15 bord hela tiden. Siktar väl på en 20k händer innan dagen är slut så man ligger över average. Siktar på hård grind de 4-5 första dagarna så kan man slöåka lite dom 2-3 sista.

Drar lite snabbt til grillen nu för att hämta föda.

Postad
12341 händer avklarade, +400$.

Sinnesjukt trött. Fick 2h sömn av niklas sedan har jag typ spelat hela tiden sedan 01, 15 bord hela tiden. Siktar väl på en 20k händer innan dagen är slut så man ligger över average. Siktar på hård grind de 4-5 första dagarna så kan man slöåka lite dom 2-3 sista.

Drar lite snabbt til grillen nu för att hämta föda.

imponerande, då får man börja grinda mot dej framåt, lördag när du är helt tröttkörd mao:D

• Skapa nytt...