Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

När jag var i Sydafrika var jag vid världens högsta bungeejump. Hade taggat upp mig i flera dagar för att hoppa. Tänkte att ska man hoppa en gång, ska man fan göra det ordentligt. Har man kört världens högsta, behöver man inte göra det igen. Bangade givetvis tillslut. 216meter var rätt sjukt...

 

hahaha fegis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

När jag var i Sydafrika var jag vid världens högsta bungeejump. Hade taggat upp mig i flera dagar för att hoppa. Tänkte att ska man hoppa en gång, ska man fan göra det ordentligt. Har man kört världens högsta, behöver man inte göra det igen. Bangade givetvis tillslut. 216meter var rätt sjukt...

 

 

Haha, ffs!!! Det högsta är i Macau!!! 230 meter!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drack på Loopen igår. En uteservering under Liljeholmsbron ute på en brygga. Riktigt fint. Käkade på Moldau efteråt. Tjeckiskt/österrikiskt ställe. Velat käka där aslänge, så förväntningarna var höga. Fick den bästa schnitzeln jag käkat. Riktigt god, och jag åt upp hälften på FriSorens vis, innan det sa stopp. Man fick seriöst mat för en hel familj. Servitriserna frågade samtliga på restaurangen om man ville ha med sig resterna i en låda...

 

Champions League ikväll. Någon som vet var man kan se matchen? Ryktas om Värmdö Golf senare. Kan bli nåt...

 

Nu tanto innan naprapaten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja lol vilken beat det ska va..... tro sig hoppa världens högsta så när man kommer hem med bragrights så får man höra.. LOL världens högsta i macau, du hoppade världens näst högsta.. HAHAHA GTFO.

 

Sen står man där på flygplatsen med en biljett till kina... kan ju inte gå första skräckupplevelsen till spillo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skumt. Var helt säker på att det var världens högsta i Sydafrika. Tyckte dom hajpade det som så när jag var på plats...

 

Mmm de hajpar det som världens högsta.

 

Fatima har visst hoppat det och när jag frågade henne om det igår sa hon att vi skulle åka dit så jag kunde hoppa också... Mmm visst... jag som knappt hoppar från femmans hopptorn i simhallen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går jag in på 8e veckan av en långvarig förkylning. Var riktigt sjuk vecka 2 och 3 typ sedan har jag konstant varit lite småförkyld, det vägrar släppa och vete fan va jag ska göra. osant jobbigt är det.

 

Under samma tid har jag för övrigt avverkat 3 stationära datorer och en bärbar och köpte igår en ny stationär och en ny bärbar, data nummer 5 och 6 på två månader.sick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går jag in på 8e veckan av en långvarig förkylning. Var riktigt sjuk vecka 2 och 3 typ sedan har jag konstant varit lite småförkyld, det vägrar släppa och vete fan va jag ska göra. osant jobbigt är det.

 

Under samma tid har jag för övrigt avverkat 3 stationära datorer och en bärbar och köpte igår en ny stationär och en ny bärbar, data nummer 5 och 6 på två månader.sick

 

:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade bihålsinflammation när det var som värst där vecka 2 och 3, fick antibiotika och det mesta släppte. Var dock fortf lite småförkyld, lite slemmig i halsen, lite täppt, hosta lite och så vidare och så har det hållt sig. Förkylningen har verkligen hållt sig på en minimumnivå men ändå så är det riktigt störigt obv. Gick tillbaka till läkaren och fick penicilin och kortisons vecka 5 men den skiten hjälpte inte. Eftersom min vanliga läkare hade tagit semester också fick jag någon som inte verka fatta problemet.

 

Antar att det bara är att gå tillbaka till sjukan, men borde inte vara nödvändigt. Kan inte riktigt förstå hur det inte kan ha släppt av sig själv vid det här läget.

 

edit, kan väl tillägga att jag blir förkyld jävlgt ofta och nästan alltid tar det en minmum 4 veckor att komma över. Jag har vart förkyld ungefär hälften av dagarna detta år. Läkarna jag har varit hos verkar inte riktigt fatta problemet med detta heller utan skickar bara ut mig med lite antibiotika och sedan är jag tillbaka efter 2 månader oftast blir jag ju frisk då också men mister ju läge att ta reda på källan. Kanske ska vara glad att det inte släpper denna gång, ska klaga tills dom tar varenda prov som finns tillgängligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahopp. Naprapaten klämde och det gjorde ont. Ny tid på måndag. Fantastiskt. Att hon inte hört talas om Ketorin och Burana som jag knaprat i en vecka, vet jag inte riktigt hur man ska tolka. Dom finns i Finland, men tror dom är olagliga i Sverige. Inte helt säker...

 

Champions League ikväll. Önskar att man var nere i Luxemburg nu, även om det verkar gå rätt vilt till där...

 

http://www.eurosport.se/fotboll/champions-league/2009-2010/aik-supportrar-i-kravaller_sto2405503/story.shtml

 

 

 

 

 

Igår ringde dom från radio och tv-tjänst och frågade om jag hade TV. Nekade givetvis, och det är andra gången på typ 2 månader dom ringer. Är det en myt, eller är tredje gången dom kontaktar mig ett hembesök? Man ser nämligen TVn från dörren om jag öppnar. Tur att man har kikhål i dörren...

 

Ska se Eclipse ikväll. Sen vill jag dricka öl på typ trädgårn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går jag in på 8e veckan av en långvarig förkylning. Var riktigt sjuk vecka 2 och 3 typ sedan har jag konstant varit lite småförkyld, det vägrar släppa och vete fan va jag ska göra. osant jobbigt är det.

 

Under samma tid har jag för övrigt avverkat 3 stationära datorer och en bärbar och köpte igår en ny stationär och en ny bärbar, data nummer 5 och 6 på två månader.sick

 

 

Jag var också ofta förkyld förut, dock inte så allvarligt att det krävdes antibiotika.

 

Började käka produkter från: http://fitline.com

Sen dess är jag typ aldrig förkyld, vet inte om det beror på det men jag tror det iaf..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går jag in på 8e veckan av en långvarig förkylning. Var riktigt sjuk vecka 2 och 3 typ sedan har jag konstant varit lite småförkyld, det vägrar släppa och vete fan va jag ska göra. osant jobbigt är det.

 

Under samma tid har jag för övrigt avverkat 3 stationära datorer och en bärbar och köpte igår en ny stationär och en ny bärbar, data nummer 5 och 6 på två månader.sick

Djobb :-( . Hur har du lyckats gå igenom 4datorerna?

 

 

 

*Burana finns att köpa på apoteket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår ringde dom från radio och tv-tjänst och frågade om jag hade TV. Nekade givetvis, och det är andra gången på typ 2 månader dom ringer. Är det en myt, eller är tredje gången dom kontaktar mig ett hembesök? Man ser nämligen TVn från dörren om jag öppnar. Tur att man har kikhål i dörren...

 

varför betalar du inte?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var också ofta förkyld förut, dock inte så allvarligt att det krävdes antibiotika.

 

Började käka produkter från: http://fitline.com

Sen dess är jag typ aldrig förkyld, vet inte om det beror på det men jag tror det iaf..

 

ska kolla in det.

 

Djobb :-( . Hur har du lyckats gå igenom 4datorerna?

 

 

 

*Burana finns att köpa på apoteket.

 

Första stationära braka ihop. Köper en ny och efter 3 veckor där jag inte får postgrs till holdemmanger/pt3 att funka byter jag dator med min brosa. Min nya mot hans 2 år gamla. Lite desperat kanske men behöver statistikprogram och ingen support kunde hjälpa mig fixa det, försökte allt. Den då två år gamla dator var dock otroligt seg men jag bestämde mig för att ge den en chans, fick nog i förrgår. Kunde knappt ha något uppe utan att klienten laggade röv. Torskade väl en 5k på det så bara köpa nytt. Mitt i detta brakar även bärbara och den dör, så bara köpa ny bärbar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu går jag in på 8e veckan av en långvarig förkylning. Var riktigt sjuk vecka 2 och 3 typ sedan har jag konstant varit lite småförkyld, det vägrar släppa och vete fan va jag ska göra. osant jobbigt är det.

 

Under samma tid har jag för övrigt avverkat 3 stationära datorer och en bärbar och köpte igår en ny stationär och en ny bärbar, data nummer 5 och 6 på två månader.sick

 

Vad gör du med dem? Kör över med jordfräsen eller? xD

 

EDIT: Såg svaret , stackare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha ska du börja marknadsföra det skitet här också nu.

 

Vadå skit?

 

"När någon upptäcker att den är överviktig, är första reaktionen oftast att reducera fett- och sockerintag, men enbart det räcker inte för att uppnå önskat resultat och varaktighet."

 

Stämmer väl? :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ang TV-licens, om jag inte har helt fel för mig var där något fall för nåt år sen eller två där en kontrollant genom ett fönster såg en TV som var igång i en lägenhet. Han knackade på och snubben öppnade och sa att han inte alls hade någon TV. Eftersom de ändå inte får gå in och kolla i folks lägenheter slapp snubben betala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...