Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

.

 

Hur menar du, på vilket sätt? Du menar att laget som inte skapade en enda målchans innan det stod 1-2 och de som ligger under har 10 man på plan och går fullt ut för kvittering, det skulle vara vara "rätt lag"? DNC...

 

Kom igen.. Tycker du ärligt brasilien va så jävla bra efter deras 1-0 mål då? Vid 1-1 handlar ju allt om holland och vart är den forceringen fullt ut du prata om? Trodde brassarna skulle köra över totalt när dom gjorde 1-0, men efter det imponerar dom inte alls.. Sen att spelare som Robben ligger ner i princip varenda gång han får bollen, är enfotad osv håller jag med till fullo, inte snyggt alls men mycket effektivt!

 

Sprungit som en gud i det här VM tipset, slår Tyskland Argentina nu ser det riktigt bra ut för totalen, hejja hejja :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kom igen.. Tycker du ärligt brasilien va så jävla bra efter deras 1-0 mål då? Vid 1-1 handlar ju allt om holland och vart är den forceringen fullt ut du prata om? Trodde brassarna skulle köra över totalt när dom gjorde 1-0, men efter det imponerar dom inte alls.. Sen att spelare som Robben ligger ner i princip varenda gång han får bollen, är enfotad osv håller jag med till fullo, inte snyggt alls men mycket effektivt!

 

Sprungit som en gud i det här VM tipset, slår Tyskland Argentina nu ser det riktigt bra ut för totalen, hejja hejja :)

 

Holland tar över spelet i 15min efter 1-1 målet och har en bra chans som de gör mål på. Mer än så var det inte, matchen stog och vägde. Visst rullar de runt och har tagit över bollen mer, men Brasilien hade minst lika många chanser. Sedan får Melo kortslutning 5min efter 2-1 målet och man får spela med 10man. Holland var i princips 2v2 eller 3v3 i anfallen som de kontrade på, så jag tycker Brasilien forcerade så gott de kunde.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igen.. Tycker du ärligt brasilien va så jävla bra efter deras 1-0 mål då? Vid 1-1 handlar ju allt om holland och vart är den forceringen fullt ut du prata om? Trodde brassarna skulle köra över totalt när dom gjorde 1-0, men efter det imponerar dom inte alls.. Sen att spelare som Robben ligger ner i princip varenda gång han får bollen, är enfotad osv håller jag med till fullo, inte snyggt alls men mycket effektivt!

 

Sprungit som en gud i det här VM tipset, slår Tyskland Argentina nu ser det riktigt bra ut för totalen, hejja hejja :)

 

Du menar att Brasilien var "ok" i 10 minuter och sen var de "inte så jävla bra"? Det mina ögon såg var ett enskilt lags bästa halvlek under hela turneringen, och 2-0, 3-0 hade absolut inte varit orättvist halvtidsresultat imo. Eller tyckte du att Holland skapade många målchanser fram till 1-1? Ja för den delen fram till 2-1?

 

Du är medveten om att de mötte ett rätt skapligt gäng va? Det är ju knappast så att man går in och "kör över" Holland oavsett om man heter Brasilien, Argentina eller Spanien. Framförallt inte med tio man. Skrev inte att de hade en enorm slutpress, utan att de gick för det med tio man, därav att Holland fick ett gäng 100% lägen mot slutet. I övrigt kommer jag inte på en enda målchans för Holland såhär på rak arm (förutom 2-1 målet). Eller du tänkte att Brasilien skulle ha 70-30 i ball possession, ha målchans i varje anfall, och att slutforceringen skulle vara enorm med en man mindre mot ett av världens absolut bästa försvarslag (de släppte t ex in 2 mål på hela kvalet)?

 

Robben, what´s new? Hade ni glömt EM 2004? Glömmer aldrig Salles duster mot den smutsiga grinollen...

 

Själv håller jag stenhårt på Argentina!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg på Banks blogg att han gjort den här chippen tidigare, glömt hur man fixar länk o så men hade dom pluggat straffar lite kanske den kunde räddas (=

 

 

 

wow, kollade igenom som hastigast på utuben, och hann se 4 andra likadana straffar. El loco liksom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väkommen Juli!

 

+ 3650 bb / 2000 händer idag

 

Fan. Jag var riktigt nöjd över att vara mer upp för året än dig. Vi får ta o lira balkongkina nån dag framöver. FriSorens ur att köpa fanta och rosé...

 

hörde något o att en ny säsong pariadise hotel danmark är ute. :D

 

Äntligen!

 

Btw riktigt sjuk diskussion gällande höger och vänsterfötter. Långt ifrån rulltrappeklass men rätt kul ändå...

 

Var på Spy Bar igår med sexyterran och ett gäng IRLs. Fick dåliga vodka russian. Knatade sjukt nog hem till söder pga bra humör och nötväder. Nu bakisbajsa och sen solen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som luften gått ur VM-krysset i takt med att folk tappar sina favoriter...

 

Inho har sån tur också, Sneijder tilldelas 1-1 målet i brasilienmatchen, så riggat. Förmodligen för att dom vill ge han pris som 2010s bästa o vill han ska vinna skytteligan i VM. Buu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inho har sån tur också, Sneijder tilldelas 1-1 målet i brasilienmatchen, så riggat.

 

VM tipset verkar inte ha uppdaterat för han står fortf på 3 mål :D. Inho kan fan slåss om titeln i World Liga med sin goodrun ;).

 

Har kollat in läget lite, kan som bäst komma trea i VM tipset och det kräver att Holland vinner VM (mot Tyskland i final) och att inte Van persie gör fler mål, har säkert missat nått litet men är inte helt död! gogo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur trött är Strömberg egentligen...

 

"Casillas är tveksam tycker jag, det där är alltså en boll på 60 meter", sa han alldeles nyss om Paraguays frispark en bit in på Spaniens planhalva (jag skulle uppskatta det riktiga avståndet till 35m). Hur lång tror han en plan är egentligen?

 

Igår hade han som sagt "aldrig någonsin sett" Hollands hörnvariant...

 

Tilt på hela VM atm...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hur trött är Strömberg egentligen...

 

"Casillas är tveksam tycker jag, det där är alltså en boll på 60 meter", sa han alldeles nyss om Paraguays frispark en bit in på Spaniens planhalva (jag skulle uppskatta det riktiga avståndet till 35m). Hur lång tror han en plan är egentligen?

 

Igår hade han som sagt "aldrig någonsin sett" Hollands hörnvariant...

 

Tilt på hela VM atm...

 

helt fel

 

strömberg är ett ljus i mörkret bland expertkommentatorer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...