Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Folk blir sjukt konfunderade, limpbluffen är helt enkelt awsome. Han stekte som satan på flopp så jag tror han foldade K.

 

sätter man mig inte på en direkt limpbluff är de svårt att syna :D

 

$1000.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, October 12, 02:47:43 ET 2008

Table Kirigan (Real Money)

Seat 5 is the button

Seat 1: DerekB2 ( $1314.00 USD )

Seat 3: JKhGYuK ( $2718.82 USD )

Seat 5: dingding123 ( $5019.50 USD )

Seat 6: PaWn84 ( $990.00 USD )

Seat 8: gosegrisen ( $554.76 USD )

Seat 10: LimpHero ( $1015.00 USD )

PaWn84 posts small blind [$5.00 USD].

gosegrisen posts big blind [$10.00 USD].

** Dealing down cards **

Dealt to LimpHero [ 2s 7d ]

LimpHero calls [$10.00 USD]

DerekB2 raises [$45.00 USD]

JKhGYuK folds

dingding123 folds

PaWn84 folds

gosegrisen folds

LimpHero calls [$35.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 6d, 4s, Kc ]

LimpHero bets [$211.00 USD]

DerekB2 calls [$211.00 USD]

** Dealing Turn ** [ 8d ]

LimpHero bets [$759.00 USD]

DerekB2 folds

LimpHero wins $1283.00 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

köpte den där musmattan ovan, här kommer ett annat måste:

 

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=461

 

BUNGEEEEEEEE :]]

 

ingen pokerspelare är komplett utan

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=466

och

http://www.maxfps.se/product_view.aspx?productid=1710

 

 

köpte även de röda kossen, w00t :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här tror man att man röstar på favoriten Sexyterran, men så visar det sig att han e den minst omtyckte. :shock:

 

Funderar på att gå över till ipoker, lirar miniwiew. Har ni några goa layouter o lägga upp. Använder iBolide.

 

omg om du har ibolide 2 har jag nötlayouten :)

gjorde en liten guide och klippte och klistra lite :)

 

nu MÅSTE jag skita, e superskitnödig.

 

sexyterranok8.th.jpgthpix.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var man äntligen på "la oficina"(osäker på min spanska) igen. Man vaknar upp efter en backdag av att Izy(and friends) ser på "Stjärnor på Is" på högsta volym. Jag stiger upp och undrar vad fan det är frågan om, och argumentet "jag trodde du var på kontoret" fick jag insmetat i ansiktet. Aja, går till kylskåptet för att insupa den helt nya 2literscolan jag köpte häromdan och kommentaren "Vi drack den precis till vår pizza" smetade in tilten ytterligare. Vad är då inte godare än lite chips på morgonkvisten? Köpte nämligen lite "snacks" efter min tokrushat, men tänkte inte öppna allt förräns senare(pga mycket tid spenderat på kontoret). Senare var Idag så jag beger mot "chipsskåpet" och till min "förvåning" finns ytterst få % av påsens innehåll kvar(endast avskrapet som man måste slicka på fingrarna för att få upp, bläh). Argument: "jag var full och då kan du inte förvänta dig att chipsen ska bli orörda". Semitiltad tryckte jag i mig en billys och en pilsner(falcon bayerskt) för att sedan bege mig till kontoret med Sören.

 

Kontoret är kliniskt rent, Sörens syrra vet fan hur man städar. Värt varenda krona. Hon har torkat av min skärm, staplat upp mina mynt i högar, vikt min tröja och spridit en doft av renlighet på kontoret. Tog dessutom min första dusch på typ en vecka så jag känner mig som en helt ny människa i ett helt nytt arbetsklimat.

 

Idag kommer Martin(MartinNuts) och Jocke(Garp?) på besök till kontoret för lite turregrind, så det blir fullhouse och kommer förmodligen se ut som en svinstia när morgonen gryr. Kul med lite nytt folk, får se när dom stämplar in, även Izy ryktas göra ett besök, i hopp om att bli stejkad i nån turre. Han har redan varit på Sören men med negativt utgång.

 

Jag lutar mig nu tillbaka i min "markusstol" och tar tillvara på denna "glory day" på kontoret.

 

Nu blire grind. Har en raceledning att försvara....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyvakad, nyduschad och ska snart äta frukost.

 

Var ute igår och det var helt okej. Inget speciellt hände och det var inte så överdrivet kul. Var på kussens grej i en timma, supade och skit. Sen bar det iväg till en persisk fest. Tog oss en 30-40 minuter att hittat skitet och slutade med att vi var där i 1½ timma.

 

I dag är det turneringssöndag. Det är verkligen något speciellt med turneringssöndag. Det är en speciell dag. En röd dag i kalendern. På både gott och ont. Antigen klonkar man och mår bra som en kung. Eller så oom:ar man alla och ansiktet slutar lika röd och tiltande som en tomat.

 

Dagen bruka oftast börja med att man vaknar upp och mår bra. Vädret är perfekt för turneringssöndag. Det spelar ingen roll ifall det regnar eller inte, vädret är ALLTID perfekt på söndagar. Regnar det så är det bäddat för grind. Skiner solen så övertygar man sig själv om att solen är framme för en anledning, som en uppenbarelse för att man ska sitta inne och klonka. Man äter en fin frukost, planerar och skiver ner vilka turneringar som ska spelas. Det känns bra. Det känns alltid bra. Sedan drar man iväg med polare och tar det lungt, kopplar av ifrån pokern för att spara på klonkskillzen. De behövs verligen för dagen.

Efter en fin middag sitter man där på sin grindstol. Laptopen framför sig, kopplat in den andra skärmen, köpt in en massa redbull och burn, lagt fram digestive kex, riskakor och grindföda nr.1.. nudlar.

 

Allt är bäddat för klonk. Upp med 14 turneringar. Inleda med att dubbla i tre av dem och åka ut ur en. Haha, who cares. 13 kvar... då börjar tankarna smyga in. 13 turneringar. No no no, det är inget bra tal. Några timmar senare är man ute ur yttligare 11 turneringar och sitter där som en galen man medan man försöker spela de två sista turneringarna bra.....

 

En timma senare lyckas NiklasVegas övertyga mig om att jag är tiltad och inte alls borde lägga ner pokern.

 

Ja ni... så brukar en normal turneringssöndag se ut för mig. Men det gör inget. För idag är en ny söndag. Klar väder vilket betyder att solen insett att han jinxar mig, så han håller sig borta. Ingen i Sverige har trampat på en spindel så det regnar inte. Perfect!

 

Har inte ätit någon frukost och ska absolut INTE känna mig apatisk idag om det inte går min väg. Men det har jag inte planer om.

Idag ska det fan klonkas!!

 

Wish me luck och gl till er alla med! Även om en potentiell klonka-ut-shahinare sitter och läser igenom dagboken :mrgreen:

 

checka in dagens låt:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem e sugen på att tjäna sjuka summor på mig??? bara att PMa om nån vill bli stört rik...

 

 

Jag trodde du var en fullgod medlem av kontoret, men jag kanske hade fel? Är du en vinnande spelare borde väl IRL eller sexy eller någon annan snappat upp detta och satt dej på stejk för länge sedan, så pokern kanske inte är något för dig?

 

Har du historia av gulade steaks eller?

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde du var en fullgod medlem av kontoret, men jag kanske hade fel? Är du en vinnande spelare borde väl IRL eller sexy eller någon annan snappat upp detta och satt dej på stejk för länge sedan, så pokern kanske inte är något för dig?

 

Har du historia av gulade steaks eller?

 

Mvh

 

Jag har ett facit av ett antal icke lyckade stakes från emils sida, men sören är bara gay för jag kommer göra honom asrik... han snackar nåt om martinspoker

men jag är skitbra på poker egentligen

jag betalar förövrigt skatt genom att vara en arbetande själ varje dag, spelar aldrig poker längre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kontoret är kliniskt rent, Sörens syrra vet fan hur man städar. Värt varenda krona. Hon har torkat av min skärm, staplat upp mina mynt i högar, vikt min tröja och spridit en doft av renlighet på kontoret. Tog dessutom min första dusch på typ en vecka så jag känner mig som en helt ny människa i ett helt nytt arbetsklimat.

 

Ett tips är att hon städar på måndagar ist så får ni som en fräsch start på veckan istället för att svina ner det första dagen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Full house på kontoret för tillfället. Izy busta precis i sin enda turre, IRL går bra i ett antal turrar, sexy är 1k upp på cg o ligger bra till i sunday brawl, FriSoren e back på cg, back i livet och dubblat i 50k b2b, jag e back 1bi på cg lol, sen sitter dagens 3 gäster i soffan(martin, garp, bratten) och plussar nöt. Ser ut att bli en lång och lyckad kväll.

 

precis varit på donken med sören och nu kollade jag igenom min pt. Lirat exakt 87600 händer i Oktober. Man börjar göra skäl för ordet grinder:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...