Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

synd man ej beta paraguay lite längre. Tror dom kmr skrälla rätt friskt. Många talanger i laget.
Diggade inte Paraguay alls. Bara ett halvdant tråklag imo. Försökte ju knappt anfalla under hela matchen.

 

Synd man inte kan mata alla tråklag á la Slovenien/Algeriet/Paraguay/Frankrike osv åt tyskarna bara å låta dom allihopa bli förnedrade...

Gruppspelet som brukar vara höjdpunkten i VM/EM-slutspel är en jäkla besvikelse so far.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diggade inte Paraguay alls. Bara ett halvdant tråklag imo. Försökte ju knappt anfalla under hela matchen.

 

Synd man inte kan mata alla tråklag á la Slovenien/Algeriet/Paraguay/Frankrike/Kroatien osv åt tyskarna bara å låta dom allihopa bli förnedrade...

Gruppspelet som brukar vara höjdpunkten i VM/EM-slutspel är en jäkla besvikelse so far.

 

FYP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nits hela bunten.

 

jag har gått på magchensla hela krysset. ramzi eller han som ledde innan italiens match har ju typ gtotippat med 1-0 och 2-0.

 

fakedit: hade obv nittat om det inte vore för att jag regga sent men måste ju hejta :cry:

 

Vinnare i längden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Diggade inte Paraguay alls. Bara ett halvdant tråklag imo. Försökte ju knappt anfalla under hela matchen.

 

Synd man inte kan mata alla tråklag á la Slovenien/Algeriet/Paraguay/Frankrike osv åt tyskarna bara å låta dom allihopa bli förnedrade...

Gruppspelet som brukar vara höjdpunkten i VM/EM-slutspel är en jäkla besvikelse so far.

 

Ingen direkt skön fotboll dom bjuder på. Men kmr säkert gå långt då laget besitter en hel del duktiga spelare. Finns ju inte många lag i hela vm som kmr bjuda på fin fotboll för den fotbollen inte finns längre typ.

 

Shahin89: Du vill bli bannad för livet av mig va ? Vad är det du säger att du hade nitat ?

 

 

Ulaf : Bara du inte är nit så får du låna mitt konto för att raila !

 

Tiltar sönder på alla nits i ligan. Kryss och 1-0 är ju allt ni har. Explo tomtar

 

gogo brassarna 4-0 imorn. Alla nits har väl 1-0 eller har ni kryssat där med ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om Elfenbenskusten - Portugal då?

Hittat ett intressant odds på att det görs två mål totalt mellan Brasilien - Nordkorea första halvlek till 3,6. Några tankar om detta?

 

EDIT: Mitt 100 inlägg så nu måste alla svara ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men vafan jag har också 4-0 och fabiano.

 

 

Vet inte om det är dåligt för mig att du har samma Amutu eller om det är dåligt för dig att du har samma som mig, för inte fan sitter det när vi har samma (=

 

helvete, du måste obv jinxa till det. GG på den matchen, inte har du haft tur någonsin. :-( :-(

 

och jinxaren nr 1 paddan har 4-0 med hahahaha. No chance detta går in. Kmr vara 300 mållinjes missar imorgon av fabiano.

 

FML , hur hittar jag alltid dra dött beten ?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad tror ni om Elfenbenskusten - Portugal då?

Hittat ett intressant odds på att det görs två mål totalt mellan Brasilien - Nordkorea första halvlek till 3,6. Några tankar om detta?

 

EDIT: Mitt 100 inlägg så nu måste alla svara ;)

 

kan inte gto-inho/ramz/cyntax eller shahin86 svara på det här innan jag lastar in rullen :cry:?

 

fakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk krysset!:mrgreen:

 

btw ramz.. våra polare som jobba på sleven har slutat :cry:. dom sa något om stambyte och att dom skulle flytta till gullmars. väldigt mörk dag. dom sa även att jag skulle hälsa.

 

ANGÅENDE VEGASKVAL

 

FTP och stars har ju två feta den 20e. om någon har tips på bra DIREKT-sattar till WSOP main, helst inte dyrare än 700-1k, så fårn i gärna skeppa PM eller skriva här. har för mig att ipoker och party också har den 20e?

 

holla balla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...