Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

tyckte du skrev rätt fint

 

polarn verkar dock fatta vart resonemanget är på väg lite innan han gör

 

ty.. men ingen idé att ens försöka på pf. kommer inte komma något nyttigt utav det här. men angående det, någon kanske tar tag i det dock ulfis :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis hemkommen frå sjukan. Har för en gångs skull fått läkaren att ta lite prover och försöka ta reda på varför jag blir förkyld så ofta, nämnde att jag haft twar vilket han inte tycktes veta mycket om plus att jag hosta upp slem med blod i nu, vilket heller inte tycktes påverka han något. Han mest humma som vanligt och sa jag skulle ta lite allergiprover vilket alla visade negativt, sedan fick jag en röntgentid för bihålor om 1 vecka typ, plus lite antibiotika.

 

suger som fan att gå runt och bli megaförkyld varannan, var tredje månad och då vara det en 2-3 veckor varje gång. veta att det kommer hända också och att jag garanterat kommer bli utslagen i 2-3v utan att veta varför har fan varit skitjobbigt. så nu ska det fan tas reda på vad fan felet är på en, borde gjorts tidigare.

 

aja somnade 0430 och panikväcktes klockan 8 av att jag fått akuttiden. rätt trött nu men snart börjar ju fotbollen så grindar lite istället.

 

Tror på målrikmatch och har 3-2 i krysset till holland.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...