Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

nordkorea är ganska lol. förutom det där med anfallaren som målvakt.

det här är då Iran spelade mot dom och vann på deras hemmaplan. det tyckte dom obv inte om och jagade spelarna :mrgreen:

Postad

Meeen missat varenda match med en balja nu. Hade 2-1 och 2-0 idag. Nu jobbar vi in 2-1 till England iaf. Hur byter jag namn på laget btw, kikat runt men hittar inte vart de är :S

Postad
Killen som leder World-Liga har tydligen 16p. Frågan är hur GTO Ramzi tycker att det är?

Skottande fiskar måste ju få vinna ibland annars skulle värdet dö ut snabbt. Grindar ner dom in the long run, pinne för pinne.

Postad
Sickness in the dickness

plus.

Helvete vad är detta för vm. Kryss är ju ända resultatet eller 1-0. Plz lite vettig fotboll, massa korp lag som inte kan göra mål.

Postad

Hur svårt ska det vara? ett engelskt mål till så sätter man:

bomben

vm tipset

resultat på matchen

en trippel och en fyrling

nu satte man bara bomben.. tilt

Postad

härligt med whine när man plussar. Spec när man lyckas tura in bomben. WP

Önskar man själv kunde whina på det viset.

sJÄLV är man stuck 30k på sportsbet och på tipset har man 1 poäng ! nice life

Postad

Om ni kan hitta replay på invigningsmatchen så kika gärna in vid 76.25 Kan vara den sjukaste offsideavblåsningen jag sett i hela mitt liv. Linjedomarn är ju köpt till 99% där.

Postad
Killen som leder World-Liga har tydligen 16p. Frågan är hur GTO Ramzi tycker att det är?

Han har bara prickat 2 rätta resultat, men har Heinze och Gerrard som målskyttar. Hyfsat explo...

Postad
Han har bara prickat 2 rätta resultat, men har Heinze och Gerrard som målskyttar. Hyfsat explo...

Ingen i vårt tips som hade Gerrard som målskytt? Vegas som "står och faller" med england? Eller kanske tog rooney?

• Skapa nytt...