Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

ne jag lirar torsdag 1B =) Vadå jag andra ? Du bjuder hela kvällen vetu. Inget micro skit och jämställdhet. Utnyttja dom rika ftw !

varför :shock:. lira dag 1 istället. massa rolgia som ska lira då

lol.. jag är micro. ni rika som ska ta hand om oss andra:roll:

mikro_12.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på att jag gjorde en rätt skön jinx igår. När turneringen på Krukan hade börjat gick jag och sexyterran dit och morsade lite på folket. Iom att jag skulle vara hemma och se på schlagern med sexy, sa jag till Martinnuts, Shahin och FriSoren att dom kunde komma upp till mig o ta en pilsner när dom bustat. Klockan närmar sig 2 och jag smsar för att se vad det är frågan om. Då har samtliga nått finalbordet. Standard...

Länk till kommentar

varför :shock:. lira dag 1 istället. massa rolgia som ska lira då

lol.. jag är micro. ni rika som ska ta hand om oss andra:roll:

för att mr okocha är min chef och han sa torsdag och då blir det så =) Sen vill jag inte lira mot alla proffs.

Länk till kommentar

ja ska fixa niklaas....

vad kör ni för stejks på kinan?

Vi kör i baht då vi kom på varianten i thailand. En hemsnickrad kina där det oftast slutar med att någon får typ 17 kort att göra 3 händer av, och den andra måste se till att bryta motståndarens scoopmöjligheter, genom att ta minst ett stickmed sina 13kort. Vi kör kvitt eller dubbelt varje hand, och scoopar man blire 3dubbelt. Rätt svårt o förklara alla konstiga regler såsom extrakort osv. Vi kör även att 567 i samma färg är bättre än tex AAx på första gatan. Lättare att förklara IRL. Torskade man en runda blev det oftast mellan 6000-12000baht...

På Rhodos körde vi microvarianten med shahin. 10€ sticket, och 50€ för scoop. En joker i leken. Bra tidsfördriv hursom...

Länk till kommentar

+1

Hur många konton får man regga?

För att alla ska ha samma "edge" är det ett konto som gäller. När legends som du joinar förstår man hur seriös kampen om PFs bettingtitel är...

Uppmanar samtliga att skicka in pengar asap, och joina ligan, så att vi vet hur stor prispotten blir. Ni som ska lira SM på cosmo kan få tidsbrist också...

Blev krossad på Bismarck igår av Martinnuts och Garp. Var verkligen jättedålig...

Edit: Har över 50bb/100 denna månad. Då har man sprungit bra va?

Länk till kommentar

Martinnuts visade mig denna igår. Sjukt rolig...

Avslutar månaden med 103k sek upp online, och ca 30k sek ner live. Livebacket gnager i bakhuvudet mer än det borde. Online är jag vansinnigt nöjd då jag knappt fått in volym alls, men har haft bra tajming när jag väl slagit mig ner...

Fick även med Ekan i VM-krysset. Han svarade "Klart jag är på. Om Kroon är med, måste jag vara med." Inget riktigt kryss utan Kungen sas...

Länk till kommentar

+1

Hur många konton får man regga?

haha var och handla på 7/11 här i skanstull när mannen som jobbade där sa; "känner du han unga killen som är halv arab halv finsk? han var med på framsidan av en pokertidning.. shit jag visste inte att han var så bra. han var stammis här förut men har inte sett han på länge" :mrgreen:

---

sumerar månaden nu och 19600 dulls upp + emop paket värt 2k euro.

rekordmånad :-). spelat väldigt lite poker dock vilket jag ska styra ihop. ska styra ihop min sömn då jag hade ett litet snack med irlsuger idag och kom fram till att man blir sjukt lat när man vaknar sent. hela dagen är borta då.

aja.. imorgon klipper jag håret, äter lunch med snusis/vegas sen gular gretko på omahaha sm.

over and lol

Länk till kommentar

Shahin är sällan uppe vid 13-tiden. Frukost/Lunch vid 19 är mer hans move...

Uppdatering gällande VM-krysset. Följande har betalt och joinat ligan:

NikLasVegas

Gibbssson

Sexyterran

Antisk

WPT-Ragnar

Snusarn

IRLsucks

Shahin89

Starvin

FriSoren

PK

KungKroon

Prizonic

Maxwell

Geewhiz och Padrinos håller på med krysset i skrivande stund...

Nytt mål är att slå oss in på top3 personliga ligor. Om folk bara visste hur rik denna liga är...

1 FANTV - Kviborg 53

2 ArsenalClub 46

3 björnligan 30

4 Maradonas undersåtar 20

5 VM-kryss alá PF 15

6 SEB 5257 8

7 Tell Friends 8

8 The league of Sp3ek 7

9 Almgården League 6

10 Romario Boys 6

11 Ängkärrsgatan 17 6

12 Gubbligan! 5

13 Roffeligan 5

14 a-enhetens drömliga 4

15 Daniel & Friends 4

16 Den Galna VM Festen! 4

17 IL PRINCIPE 4

18 Poker players 4

19 Rotebro IS 4

20 Täfteå IK 4

Gogogo...

Edit: Det märks att padrinos inte är nån microstake längre. Killen tycker gränsen mellan 3k sek och 3k$ är hårfin. Följande konv. utspelade sig när han precis skulle betala krysset...

Padrinos säger:

meck meck meck

3000 svenska

?

NikLasVegas säger:

amerikanska

Padrinos säger:

akpfanfpafamk

räkna åt mig då

NikLasVegas säger:

sek går bra :)

Padrinossäger:

haha

jaha

Länk till kommentar

haha var och handla på 7/11 här i skanstull när mannen som jobbade där sa; "känner du han unga killen som är halv arab halv finsk? han var med på framsidan av en pokertidning.. shit jag visste inte att han var så bra. han var stammis här förut men har inte sett han på länge" :mrgreen:

Skanstull 4 Life. Dom 2 grabbarna som jobbade där var rätt sköna, har lite storys att berätta ;)

Länk till kommentar

• Skapa nytt...