Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Du har fel.

 

Mvh

 

Regerande väldsmästarna Gli Azzuri

och

F.C. Internazionale Milano, vinnare av Champions League 2010 där dom utklassade Tysklands bästa lag Bayern :)

 

Tror verkligen att italien kommer floppa i vm, har hört någonstans att de bara har gamlingar i truppen, stämmer det?

 

Also, hur ser det troliga mittfältet ut och vilka är målfarliga?:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Det är Englands år i år, med Capello i spetsen och en utvilad Rooney.

 

Tror också på detta, det är lite nu eller aldrig för England, de har aldrig haft ett bättre lag än de har nu.

 

England mot Spanien/Holland i finalen.

 

Tror inte alls på Argentina, Brasilien eller Italien. Har dock lite svårt att bestämma mig för vem som blir årets överraskning. Tror i.a.f. att Paraguay kan gå långt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

holland och england kan inte mötas i finalen, england och spanien kan dock.

 

Det är så alltså. Jag började kolla sannolika utgångar för någon månad sedan, men orkade inte speciellt långt. :)

 

Edit: Kollade lite snabbt, vinner England sin grupp och Holland kommer två kan det bli en eventuell final och vice versa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är så alltså. Jag började kolla sannolika utgångar för någon månad sedan, men orkade inte speciellt långt. :)

 

Edit: Kollade lite snabbt, vinner England sin grupp och Holland kommer två kan det bli en eventuell final och vice versa.

 

aah kanske är så, räknade kallt med att båda skulle vinna sin grupp :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni får räkna med att vädret kan påverka också. Lär bli en del regn och lera så finlirsfotbollen får nog vika för grisig, fysisk, långbollsfotboll en del av tiden.

 

England o Tyskland får nog fördel om vädret börjar ställa till det, medan Spanien, Italien, Brasilien och Argentina kan få det svårt.

 

Kanske Danmark blir årets överraskning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

och ett varningens finger för honduras

 

Chile är årets överraskning. Nu vet ni vart ni såg det först..

 

Det är en ganska intressant grupp faktiskt. Spanien borde väl vara ganska klara för avancemang. Men bakom är det spännande. Schweiz är inte dåliga de heller.

 

Ingen verkar tro på SA dock.. inte ens de själva.

 

Hemmanationen brukar ju gå bra. Så vem vet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har slagit upp en gammal hälskada som spökar match efter match. Den hämmar mig, men jag har lyckats gråtspela mig igenom 90minuter, två matcher i rad. Idag var vi helt körda matchen igenom, men fjolårsmedriggen slog in. Vi mötte ett riktigt bra lag, Viking Södermalm, och deras forward var top3 svåraste jag nånsin tampats emot. Vi lyckades på nåt helt vansinnigt sätt vinna med 2-1, efter att ha sprungit rejält över EV. Riktigt skönt. I 91:a minuten fick jag mitt livs smäll. En luftduell där jag, vår målvakt, och deras mittback, alla går för bollen och frontalkrockar från 3 håll. Vår målvakt hinner först, jag kommer tvåa, och mittbacken flyger in med knät i nacken på mig. Trodde jag skulle dö. Min hals kommer guaranteed vara dubbelt så stor imorrn. Riktigt otäck smäll, och han som orsakade den var ett jävla cp-mongo. Aja, jag ser det ändå som värt, då dessa 3 poäng var bland dom skönaste i karriären...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Krukan imån eller office?

Nån som ska ut ikv?

 

IRLsucks och Sexyterran är ute o käkar middag nånstans, Izy är på nån biltävling, Shahin grindar, FriSoren är på CC, och jag är i valet och kvalet att slagga, se en rulle, eller bara uthärda mitt halsont, gå o köpa nuggets och sedan röra mig mot CC. Enl. FriSoren är det ATH-mycket folk där, och 70pers på listan till 2020. Kan finnas en del värde om man hinner få en plats. Ska ta en dusch nu och ta mig en funderare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog mig till CC iaf...

 

-Hur stor chans är det att få plats på ett bord ikväll?

 

-Räkna med 2.5-3h väntetid iaf.

 

Då ska tilläggas att jag kom dit runt 01.00. Riktigt lajbans. Gjorde dock en fuling och såg att någon skumt nog, vid namn "Niklas L" stått och blinkat i en kvart, så tillslut gick jag fram o sa att det var jag. Hamnade på FriSorens bord och torskade 2 inköp första 5 händerna. Spelade även bort 3500 på bj. Standard kväll och CC fortsätter vara riktigt kalas...

 

Är lite livsbitter atm. Återigen inne i en period där jag tycker allt är trist, och har ingen ork eller lust att göra någonting. Längtar vidrigt mycket till plugg i höst...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...