Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

har han sagt det? haha vilken jävla douche

 

nä han sa att han inte hade motivation och att det är väldigt hårt fysiskt och mentalt att spela på hans nivå. Sen sa han enligt tidningen att om landslaget ska ta medalj i ett mästerskap krävs det elva zlatan och det finns det inte än. ska väl inte sätta ord i munnen dock :oops:

 

citat:

 

– Hade Sverige varit med i VM hade jag nog spelat om jag blivit tillfrågad, men nu är vi inte med i VM och jag är inte med i landslagstruppen. Men om du frågar mig igen efter sommaren och jag känner som jag känner nu så är jag fortfarande inte med. Jag saknar motivation, helt enkelt. Och utan motivation gör man ingen nytta, skriver Zlatan Ibrahimovic i en mejlintervju med tidningen Café som Expressen fått ta del av.

 

Barcelonastjärnan öppnar dock för att han kan ändra sig.

 

–Det här är mitt tillfälliga val, eftersom jag behöver en paus för att få tillbaka motivationen och spelglädjen. Ett klokt och genomtänkt beslut som inte var lätt att fatta, skriver Ibrahimovic.

 

Det svenska landslaget samlas för landskamp mot Zlatan Ibrahimovics pappas födelseland Bosnien-Hercegovina på lördag, utan Ibrahimovic.

 

–Besked om Zlatan kommer inför matchen mot Skottland i augusti, sade chefstränaren Erik Hamrén nyligen.

 

 

Sverige inleder EM-kvalet mot Ungern den 3 september. Kvalet ska leda fram till slutspel i Polen/Ukraina 2012.

– Men för att ta medalj i de större sammanhangen krävs det nog elva Zlatan och det har vi inte. Inte just nu. Men det kanske kommer, skriver Ibrahimovic själv.

 

– Men visst finns det hopp! Jag tror dock att det måste ske en förändring inom svensk fotboll för att vi ska producera bra spelare som håller internationell klass. Ett annat tänk, helt enkelt. Släppa lite på jantelagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Äh han orkar nog inte spela för landslaget just nu eftersom de inte kvalade.

 

Lagom till EM ska ni nog se att han tycker att landslaget duger igen.

 

Man får hoppas på det.

Tror dock inte svenska folket accepterar att han gör en Henke Larsson och glider in på en räkmacka... Själv skiter jag i vad han gör bara han spelar8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

zlatan ÄR ÖVERLÄGSET bäst i landslaget. alltså vi snackar om att han i landslaget är en utomjording jämfört med dom andra spelarna. ingen spelare i landslaget idag kommer ens komma i närheten av zlatans nivå. SÅ överlägsen är han. han är sveriges största fotbollsspelare genom tiderna och han är en levande legend inom svensk fotboll.

 

så det är inte så att han överdriver. han är bäst i sverige punkt.

 

Ja klart han e överlägset bäst. Funderade häromdan på samma sak om han var bästa svenska spelare genom tiderna, sen kom jag att tänka på GreNoLi. Hur bra/stora var dom egentligen, jag vet lixom inte:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är denna "genom tiderna" diskussionen igång igen. Nyligen var det väl Messi vs Maradona och nu Zlatan bäst i sverige genom tiderna?

Känns lite att ta i? Alla som pratar om bästa genom tiderna har väl knappt sett någon match innan vm 94 typ?

Hålla diskussionerna om fotbollsspelare till nutid känns mer rimligt :-D

Senaste 10-20 åren är Zlatan helt klart en av sveriges absolut bäst lysande stjärnor, han har vunnit ligaguld 8 år i rad för flera olika klubbar. Men han har sällan presterat speciellt mycket i landslaget. Om man tar t ex en som Tomas Brolin som blev uttagen i världslaget 94, det om nåt är stort!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja återigen dags att torska 900bb poten på 2020.

 

Sitter med :Ac::8d: höjer på CO till 120.

Knapp syn.

BB galen fisk säger 420.

Jag syn.

Knapp syn.

 

Flop :9d::8c::2s:

 

BB bet 1.2k

Jag syn.

Knapp fold.

 

Turn :3h:

 

BB bet 2.4k

Jag syn.

 

River :2h:

 

Han kliver 4.5k

Jag syn.

 

Han visar :9h::Ad:

 

Skjut mig i huvudet snälla. Han gör alla bets nästan insta och han tänker inte överhuvudtaget. Han tror också han bluffar och säger grattis innan han slänger upp korten. Faaantastiskt. Backa bara 2.5k idag. Och den där poten kom med en 15 minuter kvar så sög lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja återigen dags att torska 900bb poten på 2020.

 

Sitter med :Ac::8d: höjer på CO till 120.

Knapp syn.

BB galen fisk säger 420.

Jag syn.

Knapp syn.

 

Flop :9d::8c::2s:

 

BB bet 1.2k

Jag syn.

Knapp fold.

 

Turn :3h:

 

BB bet 2.4k

Jag syn.

 

River :2h:

 

Han kliver 4.5k

Jag syn.

 

Han visar :9h::Ad:

 

Skjut mig i huvudet snälla. Han gör alla bets nästan insta och han tänker inte överhuvudtaget. Han tror också han bluffar och säger grattis innan han slänger upp korten. Faaantastiskt. Backa bara 2.5k idag. Och den där poten kom med en 15 minuter kvar så sög lite.

Bra att syna när du inte slår hans bluff range.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...