Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Apropå ingenting var Ulaf kung idag. Ska bi kul att höra hans försvarstal imorgon/inatt.

fyfan, trodde inte jag skulle bli så igår, drack vad jag kommer ihåg bara öl :S skjut mig pls

Postad
faaaaaaaaaaaaaaaaaaan datorn jag suttit på i 2 år nu fakkar. Kliver upp och sätter på den men skärmarna reagerar inte. trycker av datorn dfr det har funkat förrut, men nu kommer jag till ngn återställnigsruta, där jag får 2 alternativ. det står....

"Systemets minnesknfiguration har ändrats efter att det gick i viloläge. Om du fortsätter kommer de data som krävs för återställning från viloläge att gå förlorade. Om du vill bevara dessa data ska du slår av datorn, åerställa orginalminneskonfigurationen och starta om datorn. I annat fall trycker du på <retur> för att ta bort återställnigsdata och fortsätta till startmeny.

Ta bort återställningsdata och fortsätt till startmenyn."

Och det går inte att trycka på enter. då händer ingenting. Ngn som kan beskriva som för en liten 2 åring vad som ska göras för att fixa detta. Omformatering känns sådär halvrolig när man har 200 grejer på datorn.

Kan vara så att den inte vill boota USB där, varit i sådana lägen själv. Prova med ett annat tangentbord, med en gammal PS/2 kontakt. Har du inte tillgång till ett sådant så går det i BIOS att ändra till USB i första hand, men där kan det skilja sig från BIOS till BIOS vart det är, då borde du kunna välja alternativ. Men prova med en windowsskiva och reparera CHKDSK som slowboy sa, också!

Postad

Italien > Tyskland

var inte ens nervös. väldigt skönt att ett italienskt lag fick möta ett tysk lag i finalen. man kan inte alltid springa usain bolt smooger :-). vann även 5tuss på att betta på matchen.

enda kaos just nu är att jag omformaterade min laptop så den är igång nu. men jag kan inte få igång internet. har försökt lägga till internet flera gånger men den fungerar bara inte :cry:. defragmenterat HDn på speldatorn, rensat cookies och ska stänga av antiviruset. förhoppningvis fungerar ongame bra då.

Italien > Tyskland

Postad
Italien > Tyskland

var inte ens nervös. väldigt skönt att ett italienskt lag fick möta ett tysk lag i finalen. man kan inte alltid springa usain bolt smooger :-). vann även 5tuss på att betta på matchen.

enda kaos just nu är att jag omformaterade min laptop så den är igång nu. men jag kan inte få igång internet. har försökt lägga till internet flera gånger men den fungerar bara inte :cry:. defragmenterat HDn på speldatorn, rensat cookies och ska stänga av antiviruset. förhoppningvis fungerar ongame bra då.

Italien > Tyskland

Italienskt och italiensk...de hade inte en enda italienare på plan. Fucking disgrace :rolleyes:

Postad
Italienskt och italiensk...de hade inte en enda italienare på plan. Fucking disgrace :rolleyes:

ja inter är vidriga, men den här vinsten behövde serie a. ska bli intressant att se hur tv4 sport satsning på serie a (kommer visas en jäävla massa matcher, som la liga) kommer ändra på intresset för serie a.

grym dag idag. interbeten fick gå in, hittade roten till laggproblemet och lyckades lösa det, lirade även 4.3k händer idag och var än en gång nära rekorddag men är väldigt nöjd med resultaten ändå. spelade NL600 andra sessionen idag och skönt som fan att jag fick vända inledningen som obv var misär. svänger fort nu.. kul som fan :mrgreen:

får jag in volym nu i slutspurten och får springa bra så blir det förhoppningvis nl1k snabbare än förväntat.

btw vilka lirar cc-sm?

Postad

Jag hade också en fin dag igår. Backat mycket live på senare tid, så skönt med en bra dag på internet. Plussa 2100€. Ryktas om att det är sista veckan för fransoser på icke nationella sajter nästa vecka. Det måste utnyttjas. Inte lirat online alls i Maj, så tänkte grinda på rätt bra nästa vecka...

Match mot Sickla IF idag. Seger är ett måste. Hoppas det inte blir som sist när man kryper av planen efter 15min. Pinsamt. Mår bättre idag, så det ska nog gå vägen...

Jag är sugen på nån form av VM-tips? Drömelvan kanske börjar bli till åren, och är alldeles för mycket skills för att satsa pengar på...

Drömde btw om att jag, maxwell och shahin coinade om vem som skulle få ligga med en tjej. Jag vann...

Edit: Minns min andra dröm nu. Jag var fast i Minsk, Vitryssland. Jag hade åkt tåg in i landet med min farsa och vi hade inget visum. När jag kom fram var farsan borta. Ingen kunde engelska och jag var livrädd för snuten. Visste inte hur jag skulle ta mig ur europas sista diktatur utan visumet. Kåken i Minsk är nog inte sådär lajban som man kan tro. Minns dock inte vad som hände i slutändan...

Följande videor innehåller mycket intern och väldigt låg humor på fyllan för något år sedan...

Postad

Med alla svenska framgångar på senaste tiden i wpt kom jag på att jag inte har sett avsnittet av wpt där Ragnar vinner. Var va det han vann nånstans? Länk till pokertube/pokercast? Antar att iaf Vegas har koll på detta därför jag skriver här

Postad
Med alla svenska framgångar på senaste tiden i wpt kom jag på att jag inte har sett avsnittet av wpt där Ragnar vinner. Var va det han vann nånstans? Länk till pokertube/pokercast? Antar att iaf Vegas har koll på detta därför jag skriver här

Vet inte var man kan hitta det, men det var WPT Venedig förra året iaf...

Postad
Någon som kan tipsa mig om lite roliga datorspel jag kan roa mig med när pokern går åt fanders? Gärna strategispel

Starcraft 2 verkar vara det nya spelet dagens chids spelar. Annars är FM alltid lika kul.

--

Haha videorna är sjuka. Roligt att Izy är upprorsmakaren i samtliga videos :mrgreen:

Hoppas btw att allt löser sig med krukan. Riktigt bra pokerklubb. Bästa jag varit på och förhoppningvis kan man lira någon turnering där snart. Är vidrigt sugen på att spela liveturneringar. Ska bli kul med SM... åkte ut rätt så snöpligt i förra på en fejkad enoutare. Dvs pengarna åkte in när jag var 30-70 loldog men träffade en kung på turn som inte fick stå då damen rättfärdigt skickade ut mig :-(. Har dock en magchensla att det kan gå helt okej (upplagt för citering när jag bustar på en misslyckas 7bets push med 75ss mot Davor)

Sen har jag skrivit en dikt, tillägnad Niklas "loldog" Vegas.

"Hän ulvoo päivällä, hän ulvoo öisin. Ihmiset kaupungissa kysyvät itseltään, "Kuka on se joka ulvoo niin kovaa?". Sillä he ovat täysin tietämättömiä siitä, että on olemassa johtajia, jotka loldoggens ulvontaa. Suurin loldogen ne kaikki, jotka huutavat laumaansa."

"He kuulevat häntä ulvontaa. He tietävät. Jännitys ilmassa voi leikata veitsellä ja pelko peilien ihmisten silmissä. Kuten kärki keihäs, hän on pää loldogsen. Kanssa poninhäntä pään takana, hän hiipii kauimpana ne selvitystilaan viehättäviä katuja Södermalmin. Kukaan ei tiedä missä hän on, mutta kaikki tietävät kuka hän on. Näetkö varjo käynnissä niin, että se voi olla johtaja, etsii uusia jäseniä."

wolf.c02.08.2004.img_6940b-600.jpg

Postad
åkte å köpte windows 7, installerar mn 32 eller 64bits skivan?

W7 finns ju crackat, man behöver inte ens en serialkey. Why buy?

Shahin vad har "hänt" på krukan? ("Hoppas btw att allt löser sig med krukan")

Postad

kändes som lättaste alternativet.

hahaha gillar bengt åke efter denna timeout. :D

Postad

blir fan helt galen, sätter in windows 7 skivan och väljer "starta från skivan" i setup. Får sedan upp "tryck på valfri tangent för att starta från skivan" vilket obv inte går och jag kommer till samma felmeddelande som förrut. :(:(:(::(:(

hjälp

prövat flera olika tangentbord i felr olika usb uttag också om det var det ni mena förrut.

hata dataproblem

Postad
blir fan helt galen, sätter in windows 7 skivan och väljer "starta från skivan" i setup. Får sedan upp "tryck på valfri tangent för att starta från skivan" vilket obv inte går och jag kommer till samma felmeddelande som förrut. :(:(:(::(:(

hjälp

köp ett ps2 tangentbord!

Postad

hjälp

prövat flera olika tangentbord i felr olika usb uttag också om det var det ni mena förrut.

hata dataproblem

du kan ha råkat ställa in så att USB tangentbord är avstängda under uppstart. Vet inte om följande är grekiska för dig, men försök komma åt bios inställningarna där bör du hitta så att du kan slå på usb tangentbord.

annars köp ett tangentbord med ps/2 kontakt

Postad

razzia. men löser väl sig.

--

jag lär ju mig tydligen inte av gamla misstag och reggade 14 turrar. micro igen med 300k gtd på party som dyraste turre.

one tajm?

• Skapa nytt...