Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

hahahah jävla loldog som fuskar på den bilden

:)

Jag e givetvis på innebandyn på måndag. Kommer bli grymt nu när innebandypappan är med och styr. Nytt deltagarrekord måndag...

Jag och Xception hade inget för oss så vi började föra redan vid 4-tiden. Efter att ha druckit pilsner framför 4 avsnitt simpsons på tv6 var uttråkningen total. Vi blev sugna på flipper och skjutspel och började googla efter spelhallar i Stockholm. Gick inge vidare så vi hamnade på biljardpalatset där vi körde några vändor 8-ball. Hur kan Stockholm inte ha en ordentlig spelhall med arkadspel?

Snart vidare till en IRLpolare och fortsätta förandet. Blir utgång ikväll. Har på känn att jag kommer ha så kul att morgondagen kommer få sota för det...

/NikLasVegas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jävligt jobbig tid för oss som börjar jobba 9 morgonen dagen efter :(

(

Den förra tiden var klockan 22 så det är framflyttat 80 minuter.

Kändes lite semiego att flytta tiden bara för min skull men det kändes som att gruppen behövde sin innebandypappa för att det skulle bli något

Spread the word btw! Innebandy måndag!!

Länk till kommentar

Kändes lite semiego att flytta tiden bara för min skull men det kändes som att gruppen behövde sin innebandypappa för att det skulle bli något

Tycker det va rätt Emil. Niklas hade lite svårigheter att axla innebandypappamanteln:mrgreen:

Länk till kommentar

då började jag jobba 2 dagen eftrer :(

Länk till kommentar

Det är sånna här spots jag spelar dåligt i tror jag. Båda FI är feta synstationer som gör sin första 3bets 100 händer in i matchen.

Hittar någon viken här?

Party Poker $600.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 572248

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

Hero (BTN/SB): $1037.17

BB: $449.68

Pre Flop: ($9.00) Hero is BTN/SB with Q :heart: Q :spade:

Hero raises to $24, BB calls $18

Flop: ($48.00) T :spade: J :diamond: 6 :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $35.25, BB calls $35.25

Turn: ($118.50) 3 :diamond:(2 players)

BB checks, Hero bets $88.12, BB raises to $176.24 hero ???

Party Poker $400.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 572250

Hero (BTN/SB): $498.25

BB: $298.68

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN/SB with J :club: A :diamond:

Hero raises to $16, BB raises to $44, Hero ´??

Länk till kommentar

Det är sånna här spots jag spelar dåligt i tror jag. Båda FI är feta synstationer som gör sin första 3bets 100 händer in i matchen.

Hittar någon viken här?

vad är detta? är de bara jag som tycker de är intstasyn som spelat?

Länk till kommentar

Hittar någon viken här?

vad är detta? är de bara jag som tycker de är intstasyn som spelat?

Det är ju insta push mot 99% av FI men känns som att en sån synstation ALDRIG bluffar där. så enda man hoppas på är ju att att han slår med något sämre för värde eller att man drar ut.

Jag tror att det är ett problem hur som hellst att jag sitter och autosynar av sånna där

Länk till kommentar

Hittar någon viken här?

Party Poker $400.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 572250

Hero (BTN/SB): $498.25

BB: $298.68

Pre Flop: ($6.00) Hero is BTN/SB with J :club: A :diamond:

Hero raises to $16, BB raises to $44, Hero ´??

en sån hand som man bara ifrågasätter när man springer rövhål :-P

går hellre för c/c än att någonsin hitta viken där på den cpdragiga brädan mot firre!

---

inlett månaden med back 10 inköp. vaknade 6 med eye of the tiger och fick uppleva massaker när jag drog igång. inte nog med att jag var läskigt kortdöd utan allt åkte in i bättre och ja... behöver inte förklara då väldigt många varit med om en sån period.

tyvärr kan jag inte säga att jag är 100% säker på att backet enbart beror på badrun. det känns verkligen så.. alla floppar, turns och river är dåliga för mina händer. jag känner STOR frustration när jag grindar då jag hela tiden känner mig utspelad... men grejen är.. jag VET att dom inte bluffar, för dom jag spelar mot är inte kapabla till att göra en bluff i liknande spots.

så det talar obv för badrun... men man kan ju aldrig vara säker. inledde morgonen med 4-5 inköp neråt och nu istället för att försöka ta igen backet ska jag försöka spela bra och enbart fokusera på att ta bra beslut. funderar på att försöka ge mig på en såndär rooney grejsimojs att inte kolla på resultaten till jag känner mig riktigt nöjd med spelet. har kört tre sessioner med coachen och känner mig nöjd men hur mitt spel och tänk börjat utvecklas. intressant hur en annorlunda syn på EN situation kan få en att tänka annorlunda och bättre i andra situationer :mrgreen:

måste dock medge att jag känner mig väldigt väldigt frustrerad. tvivlar hela tiden på om jag är vinnande och det värsta är att jag vet hur andra tänker; "han kanske inte är vinnande?". det är som när jag förklara för Niklas hur frustrerande det var att varje söndag busta clpotten på coin, 80-20 eller 70-30 och att jag var så trött på att "min tid" inte kom medan många andra chumps klonkar (inte riktat mot prosen, utan hoesen). då sa han; "men dom som vunnit turneringar är kanske bättre" vilket jag tycker är helt irrelevant då att vinna en 80-20, 70-30 eller 50-50 inte har något med skicklighet att göra. när han sa det så insåg jag hur pokerspelare fungerar (inte riktat mot niklas). när man själv går bra så är poker enkelt. backar någon är man helt oförstående och ifrågasätter om dom verkligen är vinnande. medan då det går skit så blir det ombytta roller och han som tidigare torksade börjar nu tänka; "han var bara good run". det här får mig att tvivla ÄNNU mer på mig själv då jag bara känner vibbarna över hur folk i min omgivning tänker det, även om dom inte säger det.

ond cirkel sas :mrgreen:

ska sätta på lite zen-ljus nu.. jepp ni läste rätt :-) .. zen-ljus :mrgreen:.. .och grinda. har spelat i byxor då min lägenhet tydligen har ventilation och det blir småkyligt :lol:. ringde fastighetsshonnen och förklarade att jag kanske har mögel. då gav han som förslag att jag skulle öppna ventilationen då det lika gärna kan vara att det är instängt i lägenheten. vill inte jinxa mig själv.. men känns fan mycket bättre :mrgreen:.. måste dock sluta spela i byxor.. går ju fan inte att plussa :shock:

blir även ingen crossfit idag vilket skär i hjärtat :cry:. haft ont i handleden och försökte mig på några armhävningar vilket gick okej förutom att jag hade ont så fort jag slutade. ringde min polare som lever för träningen och han tvekade inte ens utan sa att jag måste vila. hellre missar jag en träning än att vara borta i en vecka. suger som fan dock... men blir tid över för grindaments

hollurrrrrrr

Länk till kommentar

Hehe smetade båda och drog ut båda :D

tycker dock att man typ alltid är slagen med QQ där mot den speltypen. Dem gubbarna turnraisar knappast med drag

Tycker det är lite konstigt att du frågade ens när du vann båda potterna :S

Länk till kommentar

Skit i pokern nu, kärnfrågan är ju om du har införskaffat en 46" Samsung LED än? Isf - rescension tack!

Läs några sidor tillbaka...

Din sån där signatur är skittråkig också och borde bytas asap

undra om det här är lite för mycket

Bild borttagen

Länk till kommentar

och där gick en av mina skärmar sönder. :(

ngn som kan rekommendera två nya? minst 1920x1200, 24 tum.

johan självklart inte för mkt

Jag köpte en sån här våren förra året och blev sjukt nöjd mest mtp på priset. Köpte den för 2400 på Alina i Uppsala inte kollat upp några andra priser. 24", 1920*1200 och hdmi. Acer P243w, riktigt bra bild imo.

acer_P243w.jpg

Länk till kommentar

• Skapa nytt...