Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Posta mer hhs Izy. Tycker du spelar händerna bra...

Sexyterran och PK e på väg hit. Tänkte dricka lite pilsner och kolla Liverpool-Blackburn på Krukans sport och spis. Padrinos skrällade som vanligt med att vara alltför bakis för att visa sig...

Postad
Okej tuffing, så jag får inte kommentera dina posts här i office DBn alltså? Hur hjärndöda dom än är?

"Öhhh har du klonkat 1M kr i en turre så måste du lira minst nl600 öhhhhh". bra tänk!

Ja väldigt hjärndött att undra över varför en miljonär skulle spela lowstakes, när jag tycker mig ha sett händer där han spelare högre tidigare? Om du klassar det som hjärndött kan man ju fråga sig om du ens läst någon annan tråd på pf än denna.

Jag har fått mitt svar och slipper gärna gnälliga 14åringar, vill du något ta det i pm.

Postad
Ja väldigt hjärndött att undra över varför en miljonär skulle spela lowstakes, när jag tycker mig ha sett händer där han spelare högre tidigare? Om du klassar det som hjärndött kan man ju fråga sig om du ens läst någon annan tråd på pf än denna.

Jag har fått mitt svar och slipper gärna gnälliga 14åringar, vill du något ta det i pm.

så alla som klonkat 800k i en turre slår automatiskt 3-6 efter dom gjort det enligt dig, och det är ju fan skämmes om man hoppar ner en nivå eller två för att komma in i sitt spel igen!

vill du något mer kan du ta det i PM.

PS. jag är 20 år, och jag vet inte vad du ser som gnäll men jag är hellre gnällig än dryg.

Postad
så alla som klonkat 800k i en turre slår automatiskt 3-6 efter dom gjort det enligt dig, och det är ju fan skämmes om man hoppar ner en nivå eller två för att komma in i sitt spel igen!

vill du något mer kan du ta det i PM.

PS. jag är 20 år, och jag vet inte vad du ser som gnäll men jag är hellre gnällig än dryg.

slår man inte 3/6 och sitter på den rullen borde man fokusera på att bli bättre istället för att trycka in massa händer på microstakes...

Postad
slår man inte 3/6 och sitter på den rullen borde man fokusera på att bli bättre istället för att trycka in massa händer på microstakes...

idiot. Hoppas du klonkar riktigt stor tunering. Då ska du hetsas upp på höööga nivåer.

Postad
idiot. Hoppas du klonkar riktigt stor tunering. Då ska du hetsas upp på höööga nivåer.

kan inte spela högre nivåer i mitt game :cry:

EDIT: jag har dessutom inte hetsat honom till något utan bara påpekat att det är väldigt dumt av honom att lägga sin tid på det han gör...

Postad
kan inte spela högre nivåer i mitt game :cry:

EDIT: jag har dessutom inte hetsat honom till något utan bara påpekat att det är väldigt dumt av honom att lägga sin tid på det han gör...

Verkar det inte dummare att sitta på en för hög nivå och blöda pengar bara för att man kan? Hur kan du veta att han vid sidan om "microspelet" inte pluggar stenhårt för att utveckla sitt game för att så småningom kunna ta klivet till 3/6?

Postad

är väl inte så stor chans att man lägger sin tid på rätt saker om man spelar 1/2 och är brutalt överrullad (så länge målet är att maximera det man får ut av tiden man lägger på poker). men visst har du rätt att thorn inte kan veta vad sören faktiskt håller på med.

edit.

med detta menar jag inte att jag själ prioretar särskilt väl utan mer ett påpekande att de flesta faktiskt inte gör det.

Postad

registrerad till 21 turneringar idag. bust ur party.

ska vinna en jävla turnering idag.. legat i luften ett tag.. nu jävlar ska jag vinna!

mitt mål är även att busta alla UTAN att lägga ner pokern! :mrgreen:

Postad
är väl inte så stor chans att man lägger sin tid på rätt saker om man spelar 1/2 och är brutalt överrullad (så länge målet är att maximera det man får ut av tiden man lägger på poker). men visst har du rätt att thorn inte kan veta vad sören faktiskt håller på med.

edit.

med detta menar jag inte att jag själ prioretar särskilt väl utan mer ett påpekande att de flesta faktiskt inte gör det.

En viktig sak att ha i åtanke är att skillnaden mellan just dessa nivåer är så enorm. 1/2 kan i princip alla, om dem har motivation och vilja lära sig att slå. 3/6 kräver så mycket mer, och bara för att man har en massa pengar så innebär inte det att man ens har en möjlighet att lära sig vinna på nivån.

Sen kan vi inte sitta och spekulera i Sörens bankrulle heller. Vi vet inte hur mycket av hans tuneringsvinst som gick in i bankrullen. Jag tror han spelar på en nivå han är bekväm med vilket egentligen är det viktigaste.

Postad

Dessutom kanske han har andra prioriteringar i livet och tycker att det är tråkigt att snacka om/plugga poker. Han kanske slutar inom en snar framtid.

vem vet!

• Skapa nytt...