Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Måste säga ett stort grattis till Niklas(ännu en gång) för lägenhetsköpet! Var där idag och kika och slagga. Riktigt nötig omss!

Var även 3 bussstationer ifrån mig till Niklas vilket är sick då jag bor en 10 min promenad från mårten och 10 min med buss hem till emil :D. Dags för Sören att flytta till söder, nu IOM Niklas flytt loldogens Mecka.

Storstädning sen grind! Även Max har fått yrsel så säker på att något är fel med lägenheten fmllll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

jag hade inget för mej så jag knåpa ihop ett album med bilder på niklas när han äter.

kommer fylla på mer sen när jag har tillgång till bilder på min andra dator. enjoy!

http://www.facebook.com/photo.php?pid=11164611&l=8c182ab21d&id=723285706

Ty som fan. Sjukt många tjejer har ringt in och frågat om dom kan få vara min feeder...

Från spelningen vi var på

Magisk jävla spelning. inte varit på många koncerter i mitt liv, men tror inte någon kommer slå denna...

Måste säga ett stort grattis till Niklas(ännu en gång) för lägenhetsköpet! Var där idag och kika och slagga. Riktigt nötig omss!

Ty yani...

Vill börja med att tacka IRLsucks och FriSoren som agerade flyttkarlar igår. Inga rutinerade polacker, men värdesätter grisigt rika pokerspelare då jag ogärna förhandlar med micros. Iom att Maxwell och Shahin allt som oftast sover under dagtid, och är väldigt opålitliga, räknade jag aldrig riktigt med deras flytthjälp...

Jag hyrde den minsta lastbilen statoil hade att erbjuda, då det allt som oftast är en fråga om inställning, ifall saker ska få plats eller ej. Mycket riktigt tryckte vi in saker på ren inställning, våld, finurlighet och även en viss finess. Dom saker som inte fick plats i lastbilen valde vi att parkera i FriSorens bil, som insta fastnade i en snöhög så att vi fick putta igång den. Bra start mao...

Efter att FriSoren körde mot enkelriktat på Krukmakargatan, trots polisbilen som patrullerade 20m därifrån så nådde vi tillslut lägenheten. Shahin och Maxwell var "på väg" och allt var frid och fröjd...

Ruggig tur att det mesta fick plats i hissen. Hade varit en rejäl plåga att konka på allt i trappan upp och ner. Arbetet gick relativt fort, trots att vi bara var 3 personer, och när vi var klara anlände även två mycket trötta zombies i form av Maxwell och Shahin. Tanken var god från deras sida, men då tajmingen var usel, var jag ändå tvungen att värdera vilka som var värda att bli bjudna på donken. Det blev IRLsucks som gått och tjatat om att "gratis är godast" hela dagen, och den ständigt oresonlige FriSoren som fick äran att äta gratis...

IRLsucks slog givetvis på stort och beställde "share the gold" medans FriSoren tog en vanlig meny. Mycket imponerande att se någon äta 20st nuggets och fortfarande vara hungrig därefter...

Efter donken följde Shahin och Maxwell med mig hem för att spana in lägenheten. Slutade med att båda somnade in som två små barn i vardagsrummet samtidigt som jag monterade möbler...

Kan göra Ncrio glad och medge att jag idag handlat på både Ica Aptiten och Mariahallen. Minns inte vilken av dom du jobbade på men jag tror det var någon av dom...

Det är relativt tomt i lägenheten då jag väntar på soffan som tar 8v att leverera. Har ej heller slagit till på matbord/stolar, och TV men det ska nog ske nu under helgen. F.ö så är soffan redan godkänd av punkrock_kid som tydligen har samma. En ära att inneha samma soffsmak...

Ikväll kommer två kompisar från Uppsala hit för att kolla in lägenheten och dricka lite pilsner. Då min enda sittplats betår av en datastol så blir det till att sitta på golet. Mysigt värre. Sedan tar vi oss ut ur porten och kliver in på Krukans sportbar för att se Finland-USA. Ruggigt förväntansfull inför den matchen. Hockey är väl enda glädjen för finnarna under detta OS. Både dam och herr presterar. Därefter tänkte vi styra kosan mot Marie Laveau där Peter Hook(New order, Joy Division) har en liten spelning. Får se hur länge man pallar vara där. Ska upp imorrn och mecka med massa skit. Aja, blir förhoppningsvis kul...

Min internetabstinens märks rätt bra av detta inlägg. Så långt, men i princip bara massa dravvel. Fick precis igång bredbandet, efter dryga timmen i samtal med bredbandsboplagets support. Var ganska tiltad där ett tag, då problem med internet, Holdemmanager etc, förmodligen är det värsta jag vet. Riktigt nära på att be killen jag snacka med, ta en taxi hit och erbjuda han en ansenlig summa pengar för att fixa skiten...

Edit: Finland vafan...

Edit 2:

pekka-eric-auvinen.jpg

Nu drar jag till Marie Laveau...

Länk till kommentar

hej dagbok

i går plussade jag 9 inköp och mådde bra..haft coachsession och det har varit väldigt givande. det märktes på mitt spel igår då jag demolerade åsnorna jag spelade mot. idag not so good.. ner 10 inköp på mindre än 1k händer :):):).. ingen chans att vinna. setupsen var otroligt trevliga..

har skrivit om det här meddelandet typ 4 gånger.. har skrivit allt ifrån att poker är turspel.. till att gud inte vill att jag vinner.. men det är lugnt. inte så mycket att göra.

hej då

mvh

PKSDFPOAFASDFKOASPDKFASPOPASDKFAS

Länk till kommentar

Denna missclicken gjorde jag medans jag skrev inlägget ovan:

IPoker Network $1000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 559458

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

BB: $1044.00

Hero (BTN/SB): $1758.00

Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN/SB with 6 :spade: 9 :diamond:

Hero raises to $30, BB raises to $111, Hero raises to $328, 1 fold