Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

är de inte lite microstakes och inte ha körkort?

 

OMG jag får runtime error på alla pokerklienter med min nya dator... hur fan kan det va så? och varje bossfönster jag ska stänga ner fryser!? WTF? jag blir så trööttttt kan inget nånsin funka?

 

det e highstakes att bo i en storstad med bra kommunaltrafik och ha valet att skita i körkort, det e lowstakes att bo i bondedal och vara tvungen att ha körkort. imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

OMG jag får runtime error på alla pokerklienter med min nya dator... hur fan kan det va så? och varje bossfönster jag ska stänga ner fryser!? WTF? jag blir så trööttttt kan inget nånsin funka?

 

det e highstakes att bo i en storstad med bra kommunaltrafik och ha valet att skita i körkort, det e lowstakes att bo i bondedal och vara tvungen att ha körkort. imo.

 

Misc-OhSnap.jpg

 

i_love_stockholm_tshirt_white_tshirt_sticker-p217008501624454568qjcl_400.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OMG jag får runtime error på alla pokerklienter med min nya dator... hur fan kan det va så? och varje bossfönster jag ska stänga ner fryser!? WTF? jag blir så trööttttt kan inget nånsin funka?

 

det e highstakes att bo i en storstad med bra kommunaltrafik och ha valet att skita i körkort, det e lowstakes att bo i bondedal och vara tvungen att ha körkort. imo.

 

Ofan, oflyt att man inte flytta till gbg då, kunde ju lätt sålt mitt körkort svart till nån öst-smugglalre :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går bussar i skogen också:-(

 

No stakes.

 

Kul med lite fylla igår faktiskt så här på en måndag. Jag har bestämt mig för att bara dricka på helger eller festligt tillställningar. Hur bra det systemet faktiskt är går att ifrågasätta då det har varit helg eller festligt tillställning varje dag sen GC. Igår måndagsfest, idag CL och i morgon CL. Vit torsdag sen är det helg igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag läste för 1 h sen var det 750 k :) antingen spelar han nu ? eller så har bara en del av resultatet försvunnit från Live listan. Och det är jävligt kul :)

GL med vit torsdag också btw.

 

ty

 

750k kanske är för året eller sen "comebacken". Jag kollade bara gårdagens session på PTR

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Damhockey kan ju ha grymt underhållningsvärde. Kolla bara in den här monstertackligen med efterföljande Bertuzzi-påhopp.

 

Dessvärre med Renberg får man dras med honom i den riktiga hockeyn också. I gruppspelet kör dom varannan match mellan honom å Wikegård som expertkommentator, där Wikegård får en match mer då han inleder. Förhoppningsvis betyder inte det att Renberg kommenterar första slutspelsmatchen...

 

 

renberg är värdelös bortom gränser. han kan omöjligt få kommentera en eventuell första slutspelsmatch (?). visar lika mkt känslor som en död fisk och babblar skit nonstop, kan ju knappt koncentrera sig på matchen när man hör honom. wikegård ftw!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No stakes.

 

Kul med lite fylla igår faktiskt så här på en måndag. Jag har bestämt mig för att bara dricka på helger eller festligt tillställningar. Hur bra det systemet faktiskt är går att ifrågasätta då det har varit helg eller festligt tillställning varje dag sen GC. Igår måndagsfest, idag CL och i morgon CL. Vit torsdag sen är det helg igen.

 

Sporten på tv för dom nästkommande dagarna/veckorna är fan så roligt. I vinter-os tittar jag nästan på allt utom konståkning så är typ fullt schema varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pengar skeppade till dig sexybo0y! :)

 

Hoppas du skrev nåt fyndigt. För gräset el.dyl...

 

Idag köpte jag en soffa från MIO. Egenbyggd så leveransen tar bara 8 veckor. Blir till att sitta på golvet i en månad. Wiieee...

 

Nu ska jag fixa el och gasavtal. Varför har i princip alla lägenheter i stan gasspis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...