Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

shuit, rejlar sumpas nu, men har bara 2 dollar på kontot så jag kan inte skriva gl... måste skotta upp mina 2 dollar till 110 pronto!

 

Jag railar också, skickar vidare din hälsning tills vidare : )

 

 

Edit: Haha, snyggt skrivet av mig. Är nog lite trött. Låter det stå för att det är så fult.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt mkt scrollande nuförtiden :roll:

 

Ska lägga upp en video nu som fotbollsälskare kommer tycka om. Såg Laul callings lista på största fotbollshändelserna och då var Zidanes skalle och straff som nummer 1 och 2. Suttit nu ett tag och kollat igenom en massa Zidane.

 

Synd att man fattade noll av fotboll förut när man vad chid. Förstod inte hur jävla stor Zidane var till VM06. Då började jag VERKLIGEN förstå hypen kring honom. Första touchen.. passningarna.. wow verkligen. Konst rakt av. Kommer dröja länge innan fotbollsvärlden får uppleva en sån skicklig fotbollsspelare med samma roll på plan som Zidane. Den enda som kommer nära är Iniesta. Drivet han har med bollen... som att bollen är fastklistrad på hans fötter.

 

Zidane hade dock ALLT. Synd att jag aldrig fick se honom spela live :-(. Konstnär... ska försöka få tag i hans gamla matcher. Finns en match jag måste få tag i. Han spelar i Juventus och spelar en perfekt match. Dvs 100% rätt passningar, sedan har jag för mig att han även gjorde mål och assist under matchen. Finns en dokumentär om Zidane som folk borde se! Där får man följa hans väg fram till sista matchen i Realtröjan.

 

Får rysningar varje gång jag ser den här straffen

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zidane hade dock ALLT. Synd att jag aldrig fick se honom spela live :-(. ]

 

Måste finnas mycket bättre videor på Zizou än det där. I mina ögon top5 bästa spelare genom tiderna. Överlägsen på sin position...

 

+1 Man skulle fått se gamla real med zidane och ronaldo i spetsen, hade varit så sjukt

 

slutet på denna var ganska kul :-)

 

edit;

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1 Man skulle fått se gamla real med zidane och ronaldo i spetsen, hade varit så sjukt

 

 

Edit: Ronaldo(den fete) är även han top5 genom tiderna. Kommer inte på fler. Ska fundera lite...

 

Vi funtar på att se might ducks-filmerna. Är det värt det?

 

Någon som vet någon bra flyttfirma, som flyttar över min säng och mina prylar över en dag för ett hyfsat pris?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sick.. 25/50+ alltihop eller? ~100k måste väl vara en bra bit av rullen?

 

Nej nästan bara 3/6- 10/20. det lilla 25/50 jag spelat har jag plussat. Spelar bara högre än 10/20 om jag är het eller vid galet värde.

Hade normalt inte varit någon fara för rullen, men blir lite semiskadeskjuten mtp lägenhetsköp och så.

Back 10k första 100 händerna idag igen. suck suck. bara att pumpa in Agame-händer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

fyndig strategi

 

Finns med english comment av moletrap (om det är den med proxy hatchery som gör att han till slut vinner matchen med drones typ). I övrigt är det garanterat game ikväll, någon som är på? PM för skype/msn.

 

För alla starcrafttittare är Husky Starcrafts kanal guld på youtube. Extremt bra kommentator som gör det riktigt roligt att glo replays.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Edit: Ronaldo(den fete) är även han top5 genom tiderna. Kommer inte på fler. Ska fundera lite...

 

Vi funtar på att se might ducks-filmerna. Är det värt det?

 

Någon som vet någon bra flyttfirma, som flyttar över min säng och mina prylar över en dag för ett hyfsat pris?

 

Tips: Maradona...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...