Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Har precis varit tredje hjulet på MIO och IKEA. Var en sväng med Izy+gf och letade möbler. Ska på samma tur imorrn med en IRL-polare. Rekade mest idag. På MIO hittade jag en riktigt snygg soffa, en sjukt snygg väggklocka, och ett par fräna matbordsstolar. Kan direkt medge att det inte var några micropriser...

Du som är MIO kännare.. vad fan hände med MIO här i nacka? Hoppade av bussen där för ett tag sen och skulle gå och kika lite men då hade dom ju lagt ner.. noll koll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Du som är MIO kännare.. vad fan hände med MIO här i nacka? Hoppade av bussen där för ett tag sen och skulle gå och kika lite men då hade dom ju lagt ner.. noll koll

Ere sant? Det som ligger vid Järla Sjö? Vill minnas att jag var där för inte alltför längesedan? Dom kanske flyttat till Sickla eller nåt...

Hursom såg jag AIK-dvdn från guldåret igår. Vidrigt dålig. Sämre produktion får man leta efter..

Länk till kommentar

Ere sant? Det som ligger vid Järla Sjö? Vill minnas att jag var där för inte alltför längesedan? Dom kanske flyttat till Sickla eller nåt...

Hursom såg jag AIK-dvdn från guldåret igår. Vidrigt dålig. Sämre produktion får man leta efter..

Ja järla sjö.. hade damsällskap här för några dagar sen och vi tänkte kika in lite soffor. Kommer dit och märker att dom stängt.. wtf när hände det? misstänkte det redan när jag gick av bussen och inte såg några skyltar men vafan.. tilt

hur som helst så kollade jag på mio´s hemsida och finns tydligen ingen kvar i nacka.. hur kan mio inte överleva i nacka? moderat samhälle ju..

Hur kan man redigera ett guldår dåligt?

Länk till kommentar

blonda tjejen får ju faktiskt godkänt. bra mkt bättre standard på henne än belugavalarna man själv dundrade på GC 2001. =((

Det var ju så mycket klagomål på brudkvaliteten tidigare, så kände att det var dags att lägga upp några tjejer som inte var allt för lågt ner på skala microstakes-highstakes...

Imorrn ska jag köpa allt man behöver i ett kök. Har kommit fram till att rivjärn är ett jävligt tufft ord...

Länk till kommentar

asså LOL. Två snubbar på entraction där man autopostar BB sätter sig på alla mina bord samtidigt men planen att hitnrunna.

Får semipanik när jag har 5 bord igång och 10 till poppar upp.

Hinner precis folda alla förutom två. På ena får jag AA slår upp i panik precis innan jag timar ut. Blir 3betad och blir obv 3betad för att dem vill sätta press. 4betar och snubben smetar me K3os hahaha. Knappast så att jag drar en 4betsbluff där och han är för girig för att folda och sluta back på alltihop :D

På ett annat bord synar jag med 57 och vinner på flopp 468 mot 68.

poker är svårt ibland...

jävla nötter

Länk till kommentar

• Skapa nytt...