Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

GZ

 

Jag ska också se den. Suger att hockeymatcherna ska gå kl4 på natten typ. Iofs är det ju primetime för mig. Har hört att nån ny serie på tv4 ska vara bra. Solsidan typ. Nån som vet var man kan tanka den?

 

Finns på http://www.tv4play.se/noje_och_humor/solsidan men du kanske måste takna? testa typ google

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow vad tilt oxh Microsoft jag känner mig :(. Varit oxh gibbat köpte kebab vid nig och är på väg hem när jag ser enm buss. Hoppar på sen när föraren säger något. Hade dock musik i örat så hörde inte. Ser att den svänger och kör mot där emil bor. Blir chockad oxh kliver av vid mårtensdal :P nästa buss går om 30 min!det ska noteras att jag hade 95 kr på kortet INNAN två apps oxh en kebabrulle. Dvs bust på kortet. Stannar en taxi och förklarar situationen, att jag kan gr han pengar hemma, då NEKAR han mig action oxh börjat köra iväg! Nu sitter jag här oxh fryser:( tar mig 2 min att gå hem från skanstull fmllll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow vad tilt oxh Microsoft jag känner mig :(. Varit oxh gibbat köpte kebab vid nig och är på väg hem när jag ser enm buss. Hoppar på sen när föraren säger något. Hade dock musik i örat så hörde inte. Ser att den svänger och kör mot där emil bor. Blir chockad oxh kliver av vid mårtensdal :P nästa buss går om 30 min!det ska noteras att jag hade 95 kr på kortet INNAN två apps oxh en kebabrulle. Dvs bust på kortet. Stannar en taxi och förklarar situationen, att jag kan gr han pengar hemma, då NEKAR han mig action oxh börjat köra iväg! Nu sitter jag här oxh fryser:( tar mig 2 min att gå hem från skanstull fmllll

 

Trodde brushan va mer rutinerad än så. Taxibetalningar dras 1-2 dar efteråt på kortet. Så det är bara o köra o inte förklara nåt (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trodde brushan va mer rutinerad än så. Taxibetalningar dras 1-2 dar efteråt på kortet. Så det är bara o köra o inte förklara nåt (=

 

haha sick hade ingen aning:-(

 

av någon anledning dras alla mina räkningar från ett andra konto som jag signade upp för på banken när jag hade dygnat och bara sa ja till allt...så har pengarna där som "sparkonto"... så glömde jag dosan i spanien.. så är buuuusto :cry: :cry:

 

ty bigbro :)

 

----

 

Hemma nu... kom på en rolig idé som jag tycker även Arvin ska köra. den 16e februari ska jag och Arvin dra på kostseminarie där dom bland annat ska dra upp "paleo diet" som verkar vara hur nöt som helst. ska nog göra det jag alltid säger "fan borde gjort" så fort jag tränat odch ser lite resultat.. dvs.. ta för och efterbilder!

 

lyckas jag få fin kropp så är det bara att lägga ut som brag:D.. annars håller jag det för mig själv.. btw.. vad är en bra träningsbet? jag och arvin tänkte köra en som håller igång motivationen för en mindre summa typ 5k eller så till sommaren... vad ska man köra då? något inom crossfit? typ att båda lägger upp ett mål på antal pullups eller olika grejer man kan göra.. eller typ; "kroppen ska se ut såhär".. för vikt känns inte smart att ha som grej

 

aja ska njuta av min kebab innan jag drag igång girndet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har precis varit tredje hjulet på MIO och IKEA. Var en sväng med Izy+gf och letade möbler. Ska på samma tur imorrn med en IRL-polare. Rekade mest idag. På MIO hittade jag en riktigt snygg soffa, en sjukt snygg väggklocka, och ett par fräna matbordsstolar. Kan direkt medge att det inte var några micropriser...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...