Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

det är inte samma sak.

exempel: hade du bott i frankrike i 4 år och försökt lära dej språket sen hade nån intervjuat dej och lagt upp det på nätet som ett skämt om hur jävla dålig du e på franska (mao hur korkad du är) så kan jag bara anta att du inte tyckt att det varit särskilt skoj.

säger du/ni annat så måste vi nog agree to disagree

Det är ju inte att han är dålig på svenska som är roligt, orka tycka sånt är kul? Sånt får jag nog av här i Thailand med alla som fnissar för att man pratar lite thailändska.

Det är ju hela intervjun som är så bisarr att det blir roligt. Intervjuaren är en supermupp, det är inte "afrikanen" :) Från "vad tycker du om bingolotto?" till "vad åt du igår?" liksom, wtf. Fast jag måste erkänna att jag tyckte det var kul när han svarar med motfrågan "har de flyttat TV4Plus?" :mrgreen: Sjuk intervju hursomhelst.

Förresten, orka skrika "rasist" bara för att det är en invandrare med i klippet :( Trots att jag är rätt cynisk (trodde jag) tror jag få som tycker klippet är roligt gör det för att de sitter och tänker "HAHA dumma neger som inte kan svenska".

Jag har dock full förståelse för folk som helt enkelt inte tycker klippet är roligt alls! Krävs kanske rätt sjuk humor för att uppskatta det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad menas med denna graf? det gröna ska väl ligga rätt jämnt med det blåa eller är jag ute på isen nu?

EV.jpg

jag har inte ens några lösenord till mitt postgres!!! så dåligt går min installation... "couildnt make a cnnection to postgres"... fu whale!!!

lösenordet väljer du under själva installationsprocessen, ta bort skiten och lägg in igen(postgres), återkommer med url till en superguide.

here we go:

http://faq.holdemmanager.com/questions/71/Reinstall+PostgreSQL+Preserving+Old+Database

http://faq.holdemmanager.com/questions/38/PostgreSQL+Install

Länk till kommentar

det är exakt det att folk garvar åt att en invandrare inte kan svenska perfekt som jag tycker är rasistisk. jag tycker inte att det är en överdrift av mej att reagera. tro mej, jag bryr mej egentligen inte, men tycker ändå att det e rasistiskt om man skrattar åt fel sak...!

btw meta så e alla skåningar rassar, ergo...

Länk till kommentar

lösenordet väljer du under själva installationsprocessen, ta bort skiten och lägg in igen(postgres), återkommer med url till en superguide.

here we go:

http://faq.holdemmanager.com/questions/71/Reinstall+PostgreSQL+Preserving+Old+Database

http://faq.holdemmanager.com/questions/38/PostgreSQL+Install

jag kommer inte ens så långt att jag får välja lösenord. jag tog bort UAC nu och starta om datorn, ominstallera men funkar fortf. inte... min hjärna e ledsen nu

Länk till kommentar

det är exakt det att folk garvar åt att en invandrare inte kan svenska perfekt som jag tycker är rasistisk. jag tycker inte att det är en överdrift av mej att reagera. tro mej, jag bryr mej egentligen inte, men tycker ändå att det e rasistiskt om man skrattar åt fel sak...!

Ok, jag fattar vad du menar men det lär vara omöjligt att veta exakt vad folk skrattar åt. För mig är det iaf inte minsta lilla roligt att han bryter skarpt så jag kanske projicerar som det så fint heter. Du får göra en undersökning och intervjua alla som tycker klippet är roligt helt enkelt!

Ena sekunden är vi danskar, nästa är vi alla rassar. Kan ni inte bestämma er? ;)

Länk till kommentar

racist, inte roligt

Vad är det rasistiska i att tycka att intervjun är rolig? tycker att det hela är roligt, inte det sättet han pratar utan som mettadict säger hela intervjun.

+1

Han är nog bättre på svenska än vad du är på hans språk sas.

Antagligen, men som sagt, inte där poängen ligger.

Finns i min dagbok.........

ah, sorry, får börja läsa den!

Por que?

popquee?:-)

han hade säkert skrattat om jag försökt prata hans språk också iofs...

förmodligen.

det är inte samma sak.

exempel: hade du bott i frankrike i 4 år och försökt lära dej språket sen hade nån intervjuat dej och lagt upp det på nätet som ett skämt om hur jävla dålig du e på franska (mao hur korkad du är) så kan jag bara anta att du inte tyckt att det varit särskilt skoj.

säger du/ni annat så måste vi nog agree to disagree

som sagt, inte hans bristande språkkunskaper som är det roliga imo, men fine agree to disagree.

Det är ju inte att han är dålig på svenska som är roligt, orka tycka sånt är kul? Sånt får jag nog av här i Thailand med alla som fnissar för att man pratar lite thailändska.

Det är ju hela intervjun som är så bisarr att det blir roligt. Intervjuaren är en supermupp, det är inte "afrikanen" :) Från "vad tycker du om bingolotto?" till "vad åt du igår?" liksom, wtf. Fast jag måste erkänna att jag tyckte det var kul när han svarar med motfrågan "har de flyttat TV4Plus?" :mrgreen: Sjuk intervju hursomhelst.

Förresten, orka skrika "rasist" bara för att det är en invandrare med i klippet :( Trots att jag är rätt cynisk (trodde jag) tror jag få som tycker klippet är roligt gör det för att de sitter och tänker "HAHA dumma neger som inte kan svenska".

Jag har dock full förståelse för folk som helt enkelt inte tycker klippet är roligt alls! Krävs kanske rätt sjuk humor för att uppskatta det.

precis, sjukt roligt klipp imo. motfrågan är det bästa..

hade en infödd vit svensk person formulerat sig likadant och ställt samma motfråga hade jag tyckt det var roligt också.

jävla många citeringar..

Länk till kommentar

Ok, jag fattar vad du menar men det lär vara omöjligt att veta exakt vad folk skrattar åt. För mig är det iaf inte minsta lilla roligt att han bryter skarpt så jag kanske projicerar som det så fint heter. Du får göra en undersökning och intervjua alla som tycker klippet är roligt helt enkelt!

Ena sekunden är vi danskar, nästa är vi alla rassar. Kan ni inte bestämma er? ;)

Jag är skåning och tyckte inte ens det va lite roligt. Innebär det att jag slipper bli kallad rasist då? Jag blir snarare glad över att se han kan prata svenska överhuvudtaget, respekterar det.

Ps. Jag är inte rasist.

Länk till kommentar

lol på hela diskussionen. Skriv istället om hur det kan tänkas gå i kvällen let's dance. Lite mer relevant omss...

Jag e sjukt sugen på pizza. Försökte få med mig sören då det är för kallt att ut i kylan vandra ensam. Fick svaret "nej, 4 donken på 3 dagar får räcka". Blir nog till att knata ensam...

Ska se dvdn från guldåret med en polare snart. Sen får man se vart kvällen bär av. Ryktas om att Izy, Sexyterran och co ska ut...

Länk till kommentar

Jag är skåning och tyckte inte ens det va lite roligt. Innebär det att jag slipper bli kallad rasist då? Jag blir snarare glad över att se han kan prata svenska överhuvudtaget, respekterar det.

Ps. Jag är inte rasist.

Fråga inte mig, jag har inte kallat någon rasist här, tvärtom isåfall :)

Länk till kommentar

Nej, men du är skåning... hur jävla bra är det då? :shock:

Haha, det kan ju diskuteras men det är inte direkt självvalt. Faktum är att jag är rätt nöjd med att vara skåning när allt kommer omkring, vi sägs ha bättre IP/goodrun/tur etc än er andra vilket såklart uppskattas!

Metaddict,

Nej, menade inget till dig. Vi skåningar håller ihop ofc!

Länk till kommentar

Haha, det kan ju diskuteras men det är inte direkt självvalt. Faktum är att jag är rätt nöjd med att vara skåning när allt kommer omkring, vi sägs ha bättre IP/goodrun/tur etc än er andra vilket såklart uppskattas!

Metaddict,

Nej, menade inget till dig. Vi skåningar håller ihop ofc!

U know it ;)

Trist att den enda skånerigg jag får ta del av är skånedoomswitchen :(

Länk till kommentar

Ooooh ooowoooh ooowoooh

Mysterious girl, I wanna get close to you

oooooolforskurur:h:

oohhh ohhhwooh ooowoohh

my dear olfksuru i wanna get close to you

i stop and rail you

when you play tournaments

I try to concentrate

my mind wants to explore

the looseaggressive play of you

take me up above

And ulfis when I look at you

Oh I fall in love

No doubt you play so fine

I also want the chips to be mine

I want to play like a LAG player like you

no doubt im the only man

who can rail you like i can

So just let me rail the player that I love

ohhh ohh ohhh

en dag ska jag kunna spela den låten med gitarr.. så ska jag spela in en hel låt om dig ulfskur :D

Länk till kommentar

Den som säger att den inte skrattar pga hans uttal lolar ju sönder. skulle den va rolig med någon som pratade perfekt svenska då?

mårten, skåneuttalandet = rasistiskt

sticker faktiskt ut hakan lite och +1ar och jag är faktiskt inte rasist.

Länk till kommentar

fyller 22 idag. äldst i office omss. tänker fira med att kolla om invigningen av os om 2h30m. foppa som fanbärare. :)

GZ

Jag ska också se den. Suger att hockeymatcherna ska gå kl4 på natten typ. Iofs är det ju primetime för mig. Har hört att nån ny serie på tv4 ska vara bra. Solsidan typ. Nån som vet var man kan tanka den?

Länk till kommentar

• Skapa nytt...