Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Kan man komma på innebandyn?

 

Klara:

NikLasVegas

Ulaf

Smooger

Shahin86

WPT-Ragnar

FriSoren

Sexyterran

Garpen

Izy

Laafi

Dalton

 

Sånt jävla meck med flytten atm. Adressändring, Hemförsäkring, El-avtal hit o dit. Man skulle behöva en assistent omss...

 

Fått hem MIOs 2k10 katalog. Sjukt fina soffor, sängar, matbord etc. Köpte min nuvarande säng därifrån och är ruggigt nöjd. MIO får väl ses som high stakes jämfört med IKEA. MIO-torsk ftw...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klara:

NikLasVegas

Ulaf

Smooger

Shahin86

WPT-Ragnar

Sexyterran

Garpen

Izy

Laafi

Dalton

 

Sånt jävla meck med flytten atm. Adressändring, Hemförsäkring, El-avtal hit o dit. Man skulle behöva en assistent omss...

 

Fått hem MIOs 2k10 katalog. Sjukt fina soffor, sängar, matbord etc. Köpte min nuvarande säng därifrån och är ruggigt nöjd. MIO får väl ses som high stakes jämfört med IKEA. MIO-torsk ftw...

 

Skulle verkligen tipsa om Stalands, Mio är inte mycket att hänga i hjulgrana!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle verkligen tipsa om Stalands, Mio är inte mycket att hänga i hjulgrana!

 

Finns en mycket bra (Staahla)nds möbler på Söder, som jag besökte för drygt ett år sedan i jakt på nytt databord. Blir nog en tur dit snart. Minns att jag irrade bort mig i deras korridorer. Labyrint omss. Europamöbler har en del bra grejer också. Hursomhelst är jag relativt anti-ikea...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också lite anti ikea, då det är många som har möblerna och det blir inte så unikt att ha soffan "ragnar" eller vad dom heter. Jag kan därför tipsa om http://www.offecct.se/ . Det är ganska dyrt men varje år har dom utförsäljning, tyvärr vet jag inte när det är på året men jag har för mig att det är på hösten. Om du hittar något kan jag säga till igen när det blir dags.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klara:

NikLasVegas

Ulaf

Smooger

Shahin86

WPT-Ragnar

FriSoren

Sexyterran

Garpen

Izy

Laafi

Dalton

 

Sånt jävla meck med flytten atm. Adressändring, Hemförsäkring, El-avtal hit o dit. Man skulle behöva en assistent omss...

 

Fått hem MIOs 2k10 katalog. Sjukt fina soffor, sängar, matbord etc. Köpte min nuvarande säng därifrån och är ruggigt nöjd. MIO får väl ses som high stakes jämfört med IKEA. MIO-torsk ftw...

 

 

Var och när är det som gäller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vaknade upp sjuk idag vilket sög men följde ändå med starvin89 till crossfiten. fyyyyyfan vad sick :shock:. det verkade vara sjukt bra och jobbig träning vilket satt skräck i kroppen på mig :shock:. jag är helt ur form och kommer med all sannolikhet att svimma imorgon. men ser fram emot det :mrgreen:

 

föll även för grupptrycket och köpte en iphone 3gs.

 

niklaskurrur, har typ 2-3 siter som har nötmöbler. skeppar dom senare.

 

GRIND 2LAX10..DET ÄR DAGS FÖR SHOW MANNEN DE EEEEEEEE DAAAAGGGGGSSSSSSSSS

 

jag och niklas

9c3c086f-1628-426d-bd99-1997d8edcfae.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är också lite anti ikea, då det är många som har möblerna och det blir inte så unikt att ha soffan "ragnar" eller vad dom heter. Jag kan därför tipsa om http://www.offecct.se/ . Det är ganska dyrt men varje år har dom utförsäljning, tyvärr vet jag inte när det är på året men jag har för mig att det är på hösten. Om du hittar något kan jag säga till igen när det blir dags.

 

Agree och ty för tipset. Soffan Grow är typ den snyggaste jag sett. Hur ser man priserna? Verkar vara Stockholm Furniture Fair mellan 9-13 Februari. Man borde kanske masa sig dit om man får med sig nån...

 

Var och när är det som gäller?

 

Vi kör mellan 22-23 på torsdagar i Innebandy Center, i Hägersten...

http://www.innebandycenter.se/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Agree och ty för tipset. Soffan Grow är typ den snyggaste jag sett. Hur ser man priserna? Verkar vara Stockholm Furniture Fair mellan 9-13 Februari. Man borde kanske masa sig dit om man får med sig nån...

 

 

 

Vi kör mellan 22-23 på torsdagar i Innebandy Center, i Hägersten...

http://www.innebandycenter.se/

 

Snälla köp en soffa som är bekväm att sitta i också, den där såg förjävligt oskön ut imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snälla köp en soffa som är bekväm att sitta i också, den där såg förjävligt oskön ut imo.

 

Tro mig, soffor och sängar etc testar jag innan jag köper det. Dessutom kan den ju vara hur skön som helst fast den ser annorlunda ut...

 

Sjukt att OS börjar snart. Hade ingen aning om det, innan Ulaf myntade något om det under slutet av GC-vistelsen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

uhh shahin vi missade varandra precis isf, jag var på bjj idag som började 20.30. första gången nånsin för mej. det var rätt så kul, inte lika "WOW" som när jag testa thai första gången men ändå rätt kul... kommer ta ett tag innan jag vant mej vid att rulla runt med snubbar som luktar svett och som gör ljud man förknippar med sex :S uh uh uh MMMMMM UH. vidrigt.

 

vart fan har jag lagt liverullen? det var säkert 10k :S:S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tro mig, soffor och sängar etc testar jag innan jag köper det. Dessutom kan den ju vara hur skön som helst fast den ser annorlunda ut...

 

Sjukt att OS börjar snart. Hade ingen aning om det, innan Ulaf myntade något om det under slutet av GC-vistelsen...

 

På tal om OS, ingen annan som brukar raila beachvolleyboll under sommar-OS?? alla var emot mig där nere =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...