Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
Ni borde kommit till krukan. Jag satt där från 05.30 till 20.00.

Djupstackat 1010. När ska ni bli regs egentligen?

/Kicki

hmmm, jag flyttar in 25e feb, så strax efter det lär du nog skymta mig både en och två ggr på ovan nämnda pokerklubb...

F.ö så snackade jag med en av regsen på 2020 igår på cc. Jonas heter han, och han påstår att han och Rikard ska till GC. Dom åkte igår. Semitilt att dom åker charterflygbiljett. Där missade vi någonting. Det kostar lika mycket, och är inga mellanlandningar. Ving/fritidsresor ftw...

Mer musik från NiklasVegas!

Sexyterran visade mig den här. Hon är 12bast...

fyp

matchur tov

Vad gör vi när alla andra ultranördar spelar pes?

Postad

mmhhh fast med åren blev hon äldre. första 3 minutrarna i denna e jävligt weird med sen ryker kläderna MUUHAHAA här e hon 17

[YOUTUBE]FQE0mRnmDCQ[YOUTUBE]

Postad

mmhhh fast med åren blev hon äldre. första 3 minutrarna i denna e jävligt weird med sen ryker kläderna MUUHAHAA här e hon 17

ohh fett bra 4 min in

Postad

fan nu måste jag runka efter att ha sett baby im not your girlfriend videon. satan i gatan precis min smak. synd såna inte finns när man är i asien, för där är ju alla över 18. yuäck

Postad
:shock: :shock: :shock: :shock:

huuuuuuur?

--

Till folket som ska bo i nötvillan i Gran Canaria

Som ni säkert vet så finns det PS3 och Wii. Vi åker ju inte till ett varmt land för att sitta inne, men både i malta och thailand har folk alltid sagt; "tänk om vi hade PES här". Och jag vägrar säga IGEN: "Men flygande skällande loldogs, jag försökte ju styra ihop det här innan resan men alla lekte IRLmänniskor som tycker om att vara utanför huset"

Så nu tar jag fan tag i saker. Vi behöver 4 kontroller! Jag har två kontroller och kan ta med mig båda, enda som suger är att min ena kontroll är semi-bust. Måste alltid ha den inkopplad i PS3n vilket är störande som fan.

Så kan någon/ra ta med sig kontroller? Sedan behöver vi PES! Har någon NHL?

SÅ JÄVLA SKÖNT ATT DET BÖRJAR NÄRMA SIG PÅ ALLVAR WOHOOOO!!!!

Har även den senaste tiden varit helt IRLbust pga att mitt största uttag från en pokersida failade pga fel iban :roll:... såg däremot nu att jag fått in pengar från en annan sida.. så.. IM RICH BIIAATCH.. nu jävlar ska jag till stan, knyckla ihop 500-ingar och slänga dom på dom "fattiga" på sexyterran och izys vis.

hollaa

Jag kan styra både kontroller, ps3 o wii spel. Ta med 2 kontroller du så sköter jag resten. Och ja både pes10 och nhl10

Postad

Lite anekdoter från gårdagen...

Jag och FriSoren inledde med cc. Var rätt segt. Tillslut satte sig Urmyrakeback på mitt bord, så då blev det iaf lite mindre stiff stämning. Plussade typ 3k tot. Hursomhelst drog vi vidare till Krukan vid 2-tiden. Kändes som att det var dags liksom...

Väl på Krukan satt jag bredvid Rette vilket var trevligt. Pokern gick sådär, och spelade löjligt dåligt. Slutade 2500 ner, men är nöjd över att ha besökt mitt framtida stammishak iaf. Vid 5-6tiden ramlade en mycket påverkad Ulaf in. Han hade obv varit ute, och backade således även han...

Tog taxi hem vid 9-tiden, och sovit tills nu. Tänkte börja packa lite smått. Har årets första inomhusfotbollsträning ikväll. Därefter blir det cc, och sedan Arlanda Express ut till Arlanda. Nu jävlar tar vi över GC...

F.ö så var Leo ute med Sexy, Izy etc igår. Det gick sådär omss...

Postad
Jag, FriSoren och Smooger ska lira CC tills kl5, då vi tar Arlanda Express ut till flyget. Vilka joinar oss?

Inte omöjligt att jag tar mig dit! GG igår!

Postad
Inte omöjligt att jag tar mig dit! GG igår!

Ses där...

Sexyterran - Backgammon

Ulaf - Ipodhögtalare

Ante - Peskontroller

Maxwell - High stakes pingisrack

IRLsucks - Pokermarker?

Shahin - Redbetkortlekar

Postad
Ses där...

Sexyterran - Backgammon

Ulaf - Ipodhögtalare

Ante - Peskontroller