Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

np. köpte nyligen själv och det är en jäkla djungel som förstagångsköpare. vad e det för kvm/pris på lyorna du kollar på atm?

std i sthlm för en 1a-1.5a dessväre. dessutom e det att se som en fin investering om du köper en lya i sthlms innerstad. btw så pröjsar inte folk som tecknar borätter nu en ränta på 4-5% :) mellan 1-2.5% är rimligt beroende på vad du har för kontakter och likviditet.

lol på allt du skrev ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan Bostadshörnan ebbar ut så måste jag fråga om det är lätt för en utböling att hitta en schysst lya för 2-3 pers. i andra-hand centralt. Blir framåt augusti, (mitt i alla hysteri), så det är väl dags att leta redan nu antar jag. Vet att det inte är ngn lätt fråga att svara på men jag och mina girlfriends undrar om det är HELT kört om man kikar via bostadssajter eller om kontakter is the only way?

Tjing rå!

Länk till kommentar

Innan Bostadshörnan ebbar ut så måste jag fråga om det är lätt för en utböling att hitta en schysst lya för 2-3 pers. i andra-hand centralt. Blir framåt augusti, (mitt i alla hysteri), så det är väl dags att leta redan nu antar jag. Vet att det inte är ngn lätt fråga att svara på men jag och mina girlfriends undrar om det är HELT kört om man kikar via bostadssajter eller om kontakter is the only way?

Tjing rå!

i like your avatar

Länk till kommentar

Jag har inte tänkt spela turren, vi kan hinka drinkar i poolen medan de andra spelar. =)

Det här låter väldigt bra :mrgreen:

Ska försöka mig på äckelkvalen. blir en vinnare hursom... vinner jag så spelar jag och klonkar emop gc.. hinkar jag kvalen så får jag hinka drinkar med zumsar :mrgreen:

Länk till kommentar

• Skapa nytt...