Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Shahin?

:lol:

om jag ska vara ärlig så känner jag ett stort sug att dricka energidricka.. så mysigt att dricka en iskall energdricka.. speciellt dom med ljuva fruktiga smaker..

såg idag i 7/eleven vitaminwater. med guarana och sånt shiat.. ska kolla upp allt om det. sen får jag missbruka det istället.

Postad

om jag ska vara ärlig så känner jag ett stort sug att dricka energidricka.. så mysigt att dricka en iskall energdricka.. speciellt dom med ljuva fruktiga smaker..

såg idag i 7/eleven vitaminwater. med guarana och sånt shiat.. ska kolla upp allt om det. sen får jag missbruka det istället.

Va fan, en om dan borde du väl kunna trycka i dig utan att må dåligt :) är ju mindre koffein i en energidryck än i en kopp kaffe så.

Hur mår du nu btw? Tror du att det var energidryckerna som spökade eller?

Postad
dålig !? kollar vi på samma kille??? jag skulle vilja se dej dricka en halv 1 liters cola sådär fort!!!

Han är väl visst dålig, dricker ju inte ens upp allt. Tror garanterat jag klarar det på samma tid..

Postad
dålig !? kollar vi på samma kille??? jag skulle vilja se dej dricka en halv 1 liters cola sådär fort!!!

den heter ju fail för att hela hans drickande är ett stort fail... eller? aja

hittade klippet, rätt gammalt men sjukt

edit: bytte video, hittade fel jävla video först...

Postad
Han är väl visst dålig, dricker ju inte ens upp allt. Tror garanterat jag klarar det på samma tid..

inte en chans!

--

jag hatar att koka ris.. inget gör mej lika tiltad. det går fan inte att göra bra. får inte jag en riskokare i julklapp (det enda jag önsakr mej) så e det fan 50/50 att jag köper pistoler och går till min gamla skola och dödar alla columbinestyle

Postad
inte en chans!

--

jag hatar att koka risö.. inget gör mej lika tiltad. det går fan inte att göra bra. får inte jag en riskokare i julklapp (det enda jag önsakr mej) så e det fan 50/50 att jag köper pistoler och går till min gamla skola och dödar alla columbinestyle

Wat? Koka ris är ju galet enkelt. Skaffa induktionshäll istället, har du det och misslyckas är du bara dålig.

Postad
jag hatar att koka ris.. inget gör mej lika tiltad. det går fan inte att göra bra. får inte jag en riskokare i julklapp (det enda jag önsakr mej) så e det fan 50/50 att jag köper pistoler och går till min gamla skola och dödar alla columbinestyle

Postad
den heter ju fail för att hela hans drickande är ett stort fail... eller? aja

hittade klippet, rätt gammalt men sjukt

edit: bytte video, hittade fel jävla video först...

måste va glimne som kommenterar?

Postad

Uncle Bens Boil in Bag.... överlägset, går inte att misslyckas.

Postad

Rispåsar? Kan vara den bästa uppfinningen som finns. Inte för att jag gör ris varje dag, men då jag gör det, är rispåsar nöten. Går inte att misslyckas...

Såg The Blind Side precis. Riktigt bra faktiskt...

Vad tror ni om att dra och käka innan bion imorrn? Tror den börjar 9-10 nån gång. Imo tycker jag vi slår oss enr nånstans, käkar en god bit mat, och dricker ett par pilsner. Sedan på med 3D-brillorna o ba kör...

Edit: Boil in bag heter det visst, för att citera inlägget ovan. Koka ris utan det är sååååå 2laxLOL...

Och, förslag på restaurang?

Postad
Va fan, en om dan borde du väl kunna trycka i dig utan att må dåligt :) är ju mindre koffein i en energidryck än i en kopp kaffe så.

Hur mår du nu btw? Tror du att det var energidryckerna som spökade eller?

Jo men då dricker jag ju hellre en kopp kaffe. Känns ev- att ta energidricka för att stilla begäret :-P. Lägger ner energidricka helt, även gheewhiz vodka/redbull läggs alltså ner. I Sverige går det ju bra, men vad ska man dricka ute när man är utomlands där redbullvodka är standard? Bara köra på smirnoff ice? :roll:

Jag mår mycket bättre nu, tack som frågar :). Tyvärr håller det i sig lite. När jag kollar på skärmen nu så kisar jag, vilket kanske är ett tecken på att jag måste kolla upp ögonen. Får typ ont av ljuset.. medan jag skrev det här så provade jag dämpa ljusen vilket gick helt ok.

Försökte spela nu men även det gick åt helvete. Ongames klient laggar alldeles för mycket. Ospelbart och tyvärr är jag kortbust så kan inte heller lira på någon annan site.

gg life men GL till dig :)!!

• Skapa nytt...