Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
railfish! sen natt/morgon eller vad man kallar det här..

RING MIG så bestämmer vi tid.. ska slagga nu.. + igen.. woho.. swingswongz chingchongz

Jag kommer till Sthlm 15.30 , slår en pling senare !

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
dollar, och eftersom jag märker att folk undrar på msn om det e jag som spelat den så kan jag ju be alla läsa vad jag skrev igen. Jay spelade den...

Men jay kan ju vara samma som "wiie jag vann 40k pott"

Postad
Men jay kan ju vara samma som "wiie jag vann 40k pott"

nej det kan det inte. tänker du kanske på yay? stor skillnad

j uttalas som ett hårt j, typ "dj" på engelska. y är däremot mjukt som svenskans j. leder till att alla svenskar har fel uttal på alla J i engelskan.

besserwissern har talat

Postad

j uttalas som ett hårt j, typ "dj" på engelska. y är däremot mjukt som svenskans j. leder till att alla svenskar har fel uttal på alla J i engelskan.

besserwissern har talat

Ray imo

Postad

besserwissern har talat

Tyvärr skrev du ju Jay med liten bokstav i originalposten, så för en casual läsare är det svårt att veta om du har problem med stora och små bokstäver eller med J och Y.

Postad

haha farsan hade varit på golden hits häromveckan. han mailade mig och frågade om jag ville veta vem som vann paradise hotel...

SPOILER I VIT TEXT

slår farsan en pling och då har tydligen jackie varit riktigt full och gått runt och sagt att det var hon som vann. när han frågade varför hon berättade så sa hon att hon inte behövde pengarna och blabla... men ett väldigt onyktert tillstånd är bekräftat.

:D cheeeez...

Postad
Pete Doherty ställde in fredagens spelning

I kväll, fredag, skulle Pete Doherty ha stått på scen på Debaser Medis i Stockholm, men spelningen blir inte av.

Doherty uppges be alla fans om ursäkt.

Oväntat... tråkigt :-(

• Skapa nytt...