Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

HEhEhehHEEHEH världen provar mitt temprament atm.. JHEHEIEHEIH

Speldatorn är hemma.. skärmarna är hemma.. men OBV har de packat ner alla sladdar i en box och lagt den i ett förråd där alla mina grejer är :ola:

Tur nog är min pappa hemma så kan nog dra dit och fixa allt.. men det är ett jävla meck.

Ska även börja uppdatera resultat varje dag från den tillfälliga lockdownen som resultatmässigt börjat bra med 3k upp, men annars går åt helvete med att jag inte fått in någon volym ALLS pga ingen internet, speldatorn varit borta osv osv... målet på 70k känns svår.. inte om man frågar vegas eller starvin.. de kommer nog ryka på axlarna och säga; "spela 10k händer varje dag i en vecka så är du set"

Libertines har reunion i london 2010.. ship!!

Postad

Ta inte ut glädjen i förskott Shahin , jag gör då icke det...vet hur det brukar gå då. :roll:

Ryktas om en reunion turné och ny skiva 2010 , men Pete har hela tiden velat förenas sen han vart kickad och Carl har inte velat göra det för stora pengar ens. Men det verkar iallafall som om dom är på rätt väg när det gäller reunionen till slut,inte minst genom senaste månadernas intervjuer och tex spelningen i maj på rhytm factory tillsammans så man kan alltid hoppas. Dirty Pretty Things är ju splittrade och Pete kör solo , luktar ju reunion imo även om det inte är fastställt på något sätt.

Postad

Iskall AIK-dag...

Satt på Hovet och såg AIK förlora mot Västerås på straffar. Fick liverapportering från Nya Gamla Ullevi matchen igenom. Stor suck när Selakovic tryckte in segermålet i 93:e. Blir en rafflande avslutning:(

Enda behållningen var att jag stod bakom AIK fotbolls nye brasse, Flavio i korvkön. Killen köpte en popcorn(stor), en marabou chokladkaka, och en stor cola. Landslagsuppehåll:)

Satt även bredvid en legend i AIK-kretsar. Krister Nordin med gf...

Postad
Houston Steakhouse obv!

Går rykten om att en av sveriges bästa pokerspelare jobbar där.

jag tycker vi bokar bord på typ houston steakhouse därtill eller houston steakhouse eller nåt annat helt jävla megafancy

+1

Postad
jag tycker vi bokar bord på typ himlen därtill eller gondolen eller nåt annat helt jävla megafancy

Vi är inte 67 bast. Röstar för Grill Ruby i Gamla Stan, Texas Longhorn på Södermalm, eller Grill i City...

Avsnitt 2 av PDS var också rövdåligt...

Postad

Jag vill också se pete!

Jay kommer! Jaaaaa!

Entourage avsnittet va pissbra.

jag är helt sålt på det här bandet. Lite blandning av typ hot chip/discovery

Postad

vilken klonk! lyckades få upp min stationära och 2 skärmar i ett skrymsel under trappan. Så surfar för första ggn på mkt länge på min stationära och det är stört skönt. Kan man ju t.o.m grinda ordenligt.

Postad
Snacka om att det var amerikanska stereotyper man fick se i programmet iaf =)

Mjo.. visst var curtis familj lite för överdrivet snälla mot deras barn.. men svarta familjen var inte lite överdrivet.. det var extremt :shock:. Barnen gjorde bootcampskit som LEK.. sinnesjukt

Du har fogel... fogel.... niklas visade den här i malta.. det MÅSTE var en levling

Postad

jag fick precis besked om att dem kommer och levererar min soffa i morgon kl 08.00. Sitter fortfarande och funderar på om det är goda nyheter. Jag orkar verkligen inte gå upp i morgon, men samtidigt så är det skönt med soffan

• Skapa nytt...