Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

SHANIN och GEEWHIZ: När landar era flyg. Om Paul ska hämta upp er behöver han flight number...

RESTEN: Vem fan har tagit min twix och min doritospåse. Tjuvar i huset är inte acceptabelt. Träd fram o ge tillbaka. Blixt...

giwis landar 20:10.

jag landar 19:30... frågan är väl om vi ens landar i samma flygplats? antar ja iom att matla är så litet?

Flight Number: FR 1684

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just hemkommen från en sportbar. United-City 4-3. Får ses som bra tajming va...

Tänkte ta några timmar i solen nu, men poolplatsen har invaderats av getingar. Finns nåt bo där som vår landlord ska ta hand om imorrn. Blir till o stanna inne istället...

Vi var ute igår igen. Jag och maxwell torskade 20euro var till frisoren, som påstod att han kunde hångla upp en random tjej på gatan på tid. Han fick 2 minuter på sig och gick in för det väldigt hårt. Han gick bet på de två första försöken, men tredje gången gillt fungerade. "Can I have a long kiss?", var repliken som visade sig vinnande. Var jävligt kul och borde ha filmats. Noterbart är att tjejerna han försökte på, inte var några modeller...

Länk till kommentar

Bustade precis 450euro i vårt 9-handade livecg på biljardbordet. Geewhiz pushade 72pre och träffade obv en 7:a mot min AK. Spelade obv gto...

Vi lurade i fel namn till Paul(personlig chaufför) som skulle möta upp Shahin o Geewhiz på flygplatsen. Sjukt rolig skylt blev det. Måste vara allas dröm att komma utanför tullen och bemötas av skylten "Mr Shanin Lolcatz and Mr Brüno Jägerwingz"...

Länk till kommentar

Vi lurade i fel namn till Paul(personlig chaufför) som skulle möta upp Shahin o Geewhiz på flygplatsen. Sjukt rolig skylt blev det. Måste vara allas dröm att komma utanför tullen och bemötas av skylten "Mr Shanin Lolcatz and Mr Brüno Jägerwingz"...

Haha det roliga är att jag sa till Chillarn7 och Starvin89 på flyget att jag var redo att satsa en större summa på att det skulle så shanin, loldog/lolcat eller shahin86 på skylten :mrgreen:

Chillarn7(Henrik, tobias hysen lookalike) och starvin89 (arvin) var väldigt trevliga så var kul att träffa dem. Och huset levde verkligen upp till förväntningarna. Stort och lyxigt som fan från utsidan med en aggressiv svan i bakgården som vaktar huset.

Har inte dragit ut än då vi kom fram ganska sent. Men imorgon är det maltas

nationaldag så ska bli kul med utgång.

Vann även 600euro i husets homegame så freerollar resan atm.

Länk till kommentar

Haha det roliga är att jag sa till Chillarn7 och Starvin89 på flyget att jag var redo att satsa en större summa på att det skulle så shanin, loldog/lolcat eller shahin86 på skylten :mrgreen:

Chillarn7(Henrik, tobias hysen lookalike) och starvin89 (arvin) var väldigt trevliga så var kul att träffa dem. Och huset levde verkligen upp till förväntningarna. Stort och lyxigt som fan från utsidan med en aggressiv svan i bakgården som vaktar huset.

Har inte dragit ut än då vi kom fram ganska sent. Men imorgon är det maltas

nationaldag så ska bli kul med utgång.

Vann även 600euro i husets homegame så freerollar resan atm.

team hotell kommer förmodligen också styra utgång, vart ska man bege sig?

Leo kommer förmodligen shovefolda allt imorgon..

Länk till kommentar

Vaknar, öppnar dörren och möts av en våg av kyla. Emil har tydligen utsett sig själv till enväldig härskare över ac-kontrollen. Satt tempraturen till 16 grader och sedan gömt den på ett väl valt ställe. Går ju inte heller att öppna dörrarna då getingkriget fortfarande är i full gång...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...