Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad
HEHEHE

Niklas och betting går inte riktigt ihop, 12 rätt några ggr på stryktipset ses som främsta merit, aldrig riktigt nått klonken så han ska man inte lyssna på. Han vet inget.

Postad
Niklas och betting går inte riktigt ihop, 12 rätt några ggr på stryktipset ses som främsta merit, aldrig riktigt nått klonken så han ska man inte lyssna på. Han vet inget.

16ggr*, närmre bestämt. Och ja, jag är villig att erkänna att jag+betting inte går ihop. Känner ingen som är mer back inom den kulan...

Postad
£0£

FriSoren avslöjade just via msn, att hans familjs nya hundvalp blivit döpt till..... *trumvirvel*.................................................................................................... Leo

gillare. gillar mindre att jag är obligatorsikt hundvakt nu första månaderna. Upp 06.45 efter 3h sömn och alldeles nyss avsluta jag en session efter 10 minuter och 3 inköp ner därför han står vid dörren å piper.

Postad
gillare. gillar mindre att jag är obligatorsikt hundvakt nu första månaderna. Upp 06.45 efter 3h sömn och alldeles nyss avsluta jag en session efter 10 minuter och 3 inköp ner därför han står vid dörren å piper.

hehe förstår dig, har precis kommit ur samma situation. Va glad att han iaf går till dörren och piper.

Mindre roligt att avsluta en backsession för att hunden gjort sina behov på mattan:-)

Postad
Tack Rammy!

Ok det låter logiskt. Då hänger jag med :-). Tycker dock fortfarande att 3 gångerna pengarna är lite väl mycket. Om du sett Genoa spela så förstår du exakt vad jag talar om. Men köper absolut den anledningen.

Bläääääää snacka om missklonk nu... igår kostade Sverige -Malta biljetten 1400 kr men jag tänkte att jag beställer idag. Nu kostar den 3893 kr. kallt

edit: reklonk.. hittade för 2tkr på ryanair. Maltabiljetter borde väl inte fyllas? Då kan jag nästan kommer dit och ta sistaminuten?

det var jag som tog den dära för 1400kr :lol:

Postad

Haha tack railor. Sög ju när Lazio åkte på mål och jag skrev; "Fan laget kan inte spela fotboll. Kämpar inte ens för bollarna som dem tappar" men du skrev "äh det kommer. Dem vänder snart" :mrgreen:

magkänsla imo

Postad

Sponsrade precis malteserna med 6000euro. Ska se på banken senare vad det blev i sek, så att jag kan ta reda på exakt hur mycket alla ska skicka till mig...

Sista dagen på månaden nu, dags för slutgrind mao. Ser ut att bli en riktigt bra månad för mig. Har som bekant klivit upp på nl200, och det har gått bra. Drygt 8500$ upp på spelet, samt 3-4k$ i rb. Top3 cg-månader för mig i livet, vilket känns riktigt skönt.

Postad
Sista dagen på månaden nu, dags för slutgrind mao. Ser ut att bli en riktigt bra månad för mig. Har som bekant klivit upp på nl200, och det har gått bra. Drygt 8500$ upp på spelet, samt 3-4k$ i rb. Top3 cg-månader för mig i livet, vilket känns riktigt skönt.

soft, imo slipper vi betala för huset! :-D

Postad
Hej å hå. Bajen har sparkat Tony "Dansbandstony" Gustavsson. Krisbajen all over...

Ruggigt viktig match ikväll. GAYS-dif. Förlorar dif är det ju semi-adjö...

stabilt bajen

heja kryss

Postad

Sveriges damer leker ut England atm.

Hoppas på vinst nu! go go go!

Edit: Suck på damfotboll.. dem tar dumma beslut hela jävla tiden. Blir arg.. inte för att dem ligger under. Utan för att dem tar dumma beslut hela jävla tiden.

Postad

Edit: Suck på damfotboll.. dem tar dumma beslut hela jävla tiden. Blir arg.. inte för att dem ligger under. Utan för att dem tar dumma beslut hela jävla tiden.

Ser vi samma match? ;)

Men först skulle sverige haft mål men felaktigt avblåsta, sen får vi en gratis straff så fair imo ..

Postad

Om jag hade varit arg, hade det varit just för att dom ligger under. Känns som en ganska bra anledning imo...

Postad
Ser vi samma match? ;)

Men först skulle sverige haft mål men felaktigt avblåsta, sen får vi en gratis straff så fair imo ..

gratis och gratis. domaren vidhåller ju bara den nivå hon har lagt - närkontakt är inte tillåtet.

Postad
Ser vi samma match? ;)

Mjo men närkontakt är tydligen inte tillåtet i damfotboll.

Och ja vi ser tydligen på helt annorlunda match om du tycker att engelska damerna haft något alls? Sverige är det >överlägset< bästa laget. Eller ja.. Sverige är det mindre dåliga laget.

Postad
Goda nyheter. 13 nya avsnitt av Playa del Sol kommer att sändas på SVT fr.o.m 27/9...

Idol börjar 8:e?

När kommer färjan säsong 2 ut på dvd?

Tror aldrig jag har älskat dig mer än nu.. =)

• Skapa nytt...