Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Postad
johan!

den där koreanskakursen börjar på måndag, ska vi gå å kolla hur det verkar eller?

Har ni sökt och kommit in? Om det är först till kvarn hakar jag gärna. Kom nämligen inte in på ryska, så läser jag gärna något annat random språk...

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Hahahaha bläddrade på http://www.prostaker.com i jakt på en annan hand. Hittade denna som jag nog får se som min mest välspelade hand någonsin

Hur man utför spelet:

1. Limpa, gärna i tidig position så att du får mer kredd.

2. Vänta på en bra spot, någon bör raisa dig och du bör vara ur poss

3. Snapsyna

4. Vilken flop som kommer är ganska orelevant. Håll din hand över skärmen så du inte ser vilka kort som kommer på floppen

5. SNAPPUSH

Table Pessac (No DP)

Seat 1: VALERIOANNA ($1,033.00 in chips) DEALER

Seat 3: fkit ($905.00 in chips)

Seat 5: Sauen1 ($1,458.00 in chips)

Seat 6: Hero ($1,533.50 in chips)

Seat 10: VinceNas12 ($1,082.00 in chips)

fkit: Post SB $5.00

Sauen1: Post BB $10.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hero 2 of Clubs4 of Hearts

Hasuuuu:

Hero Call $10.00

VinceNas12: Fold

VALERIOANNA: Raise (NF) $50.00

fkit: Fold

Sauen1: Fold

Hero Call $40.00

*** FLOP *** 4 of Clubs4 of Diamonds4 of Spades

Hero Bet $1,483.50

VALERIOANNA: Allin $983.00

*** TURN *** 5 of Diamonds

*** RIVER *** 9 of Spades

*** SUMMARY ***

Total pot $2,578.50 Rake $3.00

VALERIOANNA: Shows 10 of Hearts10 of Spades

Hero wins $2,578.50

Postad
Hahahaha bläddrade på http://www.prostaker.com i jakt på en annan hand. Hittade denna som jag nog får se som min mest välspelade hand någonsin

Hur man utför spelet:

1. Limpa, gärna i tidig position så att du får mer kredd.

2. Vänta på en bra spot, någon bör raisa dig och du bör vara ur poss

3. Snapsyna

4. Vilken flop som kommer är ganska orelevant. Håll din hand över skärmen så du inte ser vilka kort som kommer på floppen

5. SNAPPUSH

Table Pessac (No DP)

Seat 1: VALERIOANNA ($1,033.00 in chips) DEALER

Seat 3: fkit ($905.00 in chips)

Seat 5: Sauen1 ($1,458.00 in chips)

Seat 6: Hero ($1,533.50 in chips)

Seat 10: VinceNas12 ($1,082.00 in chips)

fkit: Post SB $5.00

Sauen1: Post BB $10.00

*** HOLE CARDS ***

Dealt to Hero 2 of Clubs4 of Hearts

Hasuuuu:

Hero Call $10.00

VinceNas12: Fold

VALERIOANNA: Raise (NF) $50.00

fkit: Fold

Sauen1: Fold

Hero Call $40.00

*** FLOP *** 4 of Clubs4 of Diamonds4 of Spades

Hero Bet $1,483.50

VALERIOANNA: Allin $983.00

*** TURN *** 5 of Diamonds

*** RIVER *** 9 of Spades

*** SUMMARY ***

Total pot $2,578.50 Rake $3.00

VALERIOANNA: Shows 10 of Hearts10 of Spades

Hero wins $2,578.50

Aldrig sett hhn, men hört denna story flera ggr. jag skulle vela få det bekräftat av PS att du faktiskt höll för skärmen. Låter helt olagligt osant att du just den gången, lyckades träffa 4-tal. Brutal hand imo...

Postad
Aldrig sett hhn, men hört denna story flera ggr. jag skulle vela få det bekräftat av PS att du faktiskt höll för skärmen. Låter helt olagligt osant att du just den gången, lyckades träffa 4-tal. Brutal hand imo...

John tabatebai och Gratte satt med och kan intyga. HADE jag sett floppen har jag nog inte pushat tror jag :P

Postad
John tabatebai och Gratte satt med och kan intyga. HADE jag sett floppen har jag nog inte pushat tror jag :P

Jag är villig att gå in på ett 5-6max bord o testa detta. Vill bara veta vilken range jag ska limpa i tidig pos med. Du gjorde det med 2-4. Skulle vela veta lite vilka händer jag kan göra spelet med...

Tog mitt förnuft till fånga och tippade stryktipset. Bara en allsvensk match och det var AIK-trelleborg. Får ju ses som en bra kupong då. Hatar egentligen när det inte bara är engelska matcher, man AIK är okej...

1. Manch.U - Arsenal X 2

2. Blackburn - West Ham 1 X

3. Bolton - Liverpool 2

4. Stoke - Sunderl. X 2

5. Tottenham - Birmingh. 1

6. Wolverh. - Hull 1 2

7. Sheff.U - West Bro. 1 X

8. AIK - Trelleb. 1

9. Barnsley - Reading 2

10. Brist.C - Middlesbr 1

11. Ipswich - Preston 1 X

12. Scunthorp - Queens PR 1 2

13. Swansea - Watford 1

Postad
ja jag känner att med biggie kan jag vara lite hårdare än jag kan va med.... snorlax

dom e faktiskt rätt lika när jag tänker efter...

besviken på dig sexybelgarn

westside is how we ride... w

// sexyteheran

Postad
Jag tror att folk tycker du är lite mongo. Så underförstått är det "sisten till malta är mongo" eller nåt sånt. Inte helt säker. Får tolkas lite som man vill...

Rakt på sak sas

Postad
/sexyterran?

Älskar att man får sexyterran-stämpel så fort man är lite ärlig:) haha...

Viktigt att både AIK och Liverpool vann. Glen Johnson kan vara världens bäste back...

Finnkampen på tv. Heja Finland...

Postad

MEN VA FAN. man u har sån jävla röta, bläää, och straffen var ingen jävla straff, fan snackar kommentatoren om, har han inte tillgång till reprisbilder eller?

edit, och nu kommer bentdner in också, fyfan.

Postad

haha gg Milan och Berlusconi. Byter ut Kaká mot Ronaldinho, Ancelotti mot Leonardo (historiens största wat) och efter att ha sett dagens match så tvekar jag på att dem kan lyfta sig och utmana om titeln. Visst kan dem ha haft en dålig dag.. men tvekar fan på det. Ronaldinho kan ALDRIG ersätta Kaka.. eller bli en okej ersättare.

Utklassning på san siro. Satsar nog lite på Roma-Juventus och Chievo-Lazio. Tror på bortalagen och oddsen på bwin på en dubbel blir 6x pengarna. Vinst för Juventus tvekar jag inte på och kommer nog att satsa på det till 100%. Bara Lazio som jag semitvekar på. Spelar Ledesma så tror jag på en vinst.

Annars vore trippel på Juventus, Lazio och Genoa (spelar mot Atalanta) epic med 16.5x pengarna. Dvs satsar jag 2tkr får jag 33tkr tillbaka. Låter lockande imo och inte allt för långt borta. Satsa?

Fotbollssäsongen har börjat och jag börjar kliva ner i spelträsket. Snackar inte om sportsbetting då som jag inte haft problem med utan bara bettat på speciella matcher.. snackar om förbannade football manager. Har en rolig save på g nu med Juventus nu som jag gärna vill spela men vill även få in grind. Har inte mått så bra så är nog bäst att jag vilar, men samtidigt är må illa ingen ursäkt att inte spela så länge jag inte spewar. Är upp 16-17k den här månaden vilket är kewl.

FM eller grind :-(? Värvade Aguero för 590 millar igår... går väl inte sluta spela nu?

• Skapa nytt...