Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Rippar denna från ramz dagbok. Ärligt talat nu. Cristiano Ronaldo kan på riktigt slänga sig i väggen. Den riktige Ronaldo var magisk...

EDIT: Kolla hela videon. Insane kille. vad fan håller han på med liksom? utan tvekan bäst acceleration i världen ju...

Postad

OMG Ronaldo videon är det sjukaste jag har sett. Har bara sett hans kändaste mål förut men det är helt brutalt, har aldrig sett något liknande.

Fredags OB smög sig fram ikväll när jag vände -$10 000 till + $ 12 000 utan att spela högre än $5/$10.

Så här gör man :

No-Limit Hold'em, $6.00 BB (2 handed) -

BB ($874)

Hero (SB) ($1086)

Preflop: Hero is SB with Jspade.gif, 10spade.gif

Hero bets $15, BB raises $48, Hero calls $36

Flop: ($108) 5club.gif, Kspade.gif, Aspade.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $81, BB calls $81

Turn: ($270) Qspade.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $204, BB raises $739 (All-In), Hero calls $535

River: ($1748) Kheart.gif(2 players, 1 all-in)

Total pot: $1748

Results:

Hero had Jspade.gif, 10spade.gif (royal flush).

BB had Adiamond.gif, Aheart.gif (full house, Aces over Kings).

Outcome: Hero won $1747

Postad

Mot samma snubbe

No-Limit Hold'em, $6.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Hand Converter from HandHistoryConverter.com

Hero (BB) ($675)

SB ($1297)

Preflop: Hero is BB with Kclub.gif, Kheart.gif

SB bets $15, Hero raises $54, SB calls $42

Flop: ($120) Kdiamond.gif, Jdiamond.gif, Jheart.gif(2 players)

Hero checks, SB checks

Turn: ($120) Qclub.gif(2 players)

Hero bets $120, SB calls $120

River: ($360) 4club.gif(2 players)

Hero bets $495 (All-In), SB calls $495

Total pot: $1350

Results:

SB had J:club: K:spade:

Hero had Kclub.gif, Kheart.gif (full house, Kings over Jacks).

Outcome: Hero won $1349

No-Limit Hold'em, $6.00 BB (2 handed) - Hold'em Manager Hand Converter from HandHistoryConverter.com

Hero (BB) ($997)

SB ($1602)

Preflop: Hero is BB with 4club.gif, 4heart.gif

Flop: ($120) Qheart.gif, 6diamond.gif, 5spade.gif(2 players)

Hero checks, SB bets $90, Hero calls $90

Turn: ($300) 2heart.gif(2 players)

Hero checks, SB bets $200, Hero calls $200

River: ($700) 3diamond.gif(2 players)

Hero bets $647 (All-In), SB calls $647

Total pot: $1994

Results:

SB had A:heart: A:spade:

Hero had 4club.gif, 4heart.gif (straight, six high).

Outcome: Hero won $1993

Postad

Hero (BB) ($997)

SB ($1602)

Preflop: Hero is BB with 4club.gif, 4heart.gif

Flop: ($120) Qheart.gif, 6diamond.gif, 5spade.gif(2 players)

Hero checks, SB bets $90, Hero calls $90

Turn: ($300) 2heart.gif(2 players)

Hero checks, SB bets $200, Hero calls $200

River: ($700) 3diamond.gif(2 players)

Hero bets $647 (All-In), SB calls $647

Total pot: $1994

Results:

SB had A:heart: A:spade:

Hero had 4club.gif, 4heart.gif (straight, six high).

Outcome: Hero won $1993

Standardspel på turn? Borde inte c/f alternativt kanske c/rai bägge vara bättre linjer?

Postad
OMG Ronaldo videon är det sjukaste jag har sett. Har bara sett hans kändaste mål förut men det är helt brutalt, har aldrig sett något liknande.

Samma här. Blev helt paff när jag såg videon. Inte helt ologiskt att han blev utsedd till bäst i världen. Hans överlägsenhet, och resultat mål kontra matcher, är bland det brutalaste jag beskådat.

Postad

såja.. suttit uppe och grindat hela kvällen.

månaden började bra men efter NL400 spelet då ongame tog bort NL200 så backade jag hela månadsplusset där och efter det har det varit en jojo och senaste flera k händerna har varit vidrigt seg +-0. Ber snöret att skicka över lite rusch och slutade med att jag slog rekord på antal inköp + på enskild session.

Plussade 4397 dollar över 5160 händer den här sessionen. Sessionen innan som påbörjades efter tolv spelade jag 1787 händer och plussade 123 dollar.

Så jag plusade alltså 22 inköp på en session. Aldrig varit med om en fiskigare dag i mitt liv. Slår alltså mitt tidigare rekord på 2500 dollar. Allt spelades på NL200 5max.

ska sova nu efter 6947 händer av grind..

gn

Postad

Springer alla på kontoret bra atm? coolio...

Ska snart bege mig in till stan för att ladda lite inför AIK-Kalmar. Ska käka på restaurang Läckerbiten vid skanstull innan. Typiskt fotbollsuppladdningsställe.

Postad
såja.. suttit uppe och grindat hela kvällen.

månaden började bra men efter NL400 spelet då ongame tog bort NL200 så backade jag hela månadsplusset där och efter det har det varit en jojo och senaste flera k händerna har varit vidrigt seg +-0. Ber snöret att skicka över lite rusch och slutade med att jag slog rekord på antal inköp + på enskild session.

Plussade 4397 dollar över 5160 händer den här sessionen. Sessionen innan som påbörjades efter tolv spelade jag 1787 händer och plussade 123 dollar.

Så jag plusade alltså 22 inköp på en session. Aldrig varit med om en fiskigare dag i mitt liv. Slår alltså mitt tidigare rekord på 2500 dollar. Allt spelades på NL200 5max.

ska sova nu efter 6947 händer av grind..

gn

Som sagt, vwp :D

Postad
Standardspel på turn? Borde inte c/f alternativt kanske c/rai bägge vara bättre linjer?

Det skulle vara C/rai isf. Jag hade inte haft någon emot det. Men FI var fyllespelare som instabombade 100% av sin range när man checkade så spelade handen girigt :)

Mot en annan spelare så hade jag iofs inte haft något emot C/c och C/f blank river. Men jag hade Cbetat / Cfoldat flopp isf och inte spelat handen som Show down value som jag gör här för 150bb

edit. Jag bör defenetivt checka river och inte bomba all in som jag gör btw

Postad

edit. Jag bör defenetivt checka river och inte bomba all in som jag gör btw

this, itne direkt så att du satte honom på tptk och syna ner med RR stegdrag :S hehe

men emil han snackar om turn inte river

Postad
this, itne direkt så att du satte honom på tptk och syna ner med RR stegdrag :S hehe

men emil han snackar om turn inte river

Aaa jag vet att han snackar om turn. det gör jag också. La bara till att han är tom väldigt ofta på river. Och har han en dam som han reppar så kommer han (den gubben jag mötte) garanterat att pusha river ändå. Så förlorar värde mot hans bluffrange med att pusha river

Postad

IRL vad synade du ner med sista handen?

Sry för rungood, kallnar väl sen så kanvi lira igen!:-)

Edit: Donera iväg allt till jagar1337 nu ändå.........

gg

Postad

Lillgrindstuga i lägenheten atm. Martinnuts, Frisoren och Sexyterran utgör eliten...

Lunchade som bekant på läckerbiten innan matchen. Mycket god och standard grillbiff med bea. Drog ut på tiden så vi tog en taxi till Råttis. Mycket väntad matchbild som slutade 1-1. Är nöjd...

• Skapa nytt...