Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Shahin89-Hemma efter 2 veckor och knappt något wajn alls. Skärpning!

 

FriSoren-Du är livsbadrun, bara att svälja...

 

IRLsucks-Grattis till ett år närmre döden...

 

Izy och sexy-När kommer ni hem från Knullfred?

 

Precis hemkommen från Kaukasien(Georgien-Armenien-Azerbadzjan), och vad som förmodligen är Europas största rövhål, Azerbadzjan. Spenderade 10 underbara dagar i Armenien och Georgien, för att sedan avsluta med 2 riktiga pissdagar i Azerbadzjans huvudstad, Baku. Otrevligare människor finns inte, det är förbannat dyrt, det finns inget intressant att se, går man på krogen känner man obehag rakt igenom, maten smakar svett, kaspiska havet är mestadels olja och landskapet är någon form av jävligt ful "semi-öken".

 

Sammantaget en helt fantistisk resa, med jävligt sjuka upplevelser. Ska fila lite på en rapport senare med lite bilder o så, men är för trött atm. Ska bli skönt med lite tid i Sverige igen, trots att vädret här inte verkar vara det bästa. Ska rehaba resan nu i några dagar. Iofs perfekt väder för att nöta serier/filmer samt lite grind.

 

Hur fan kommer det sig att lägenheten är städad när jag kommer hem efter 2 veckor? Trodde den skulle vara helt trasig. Har din mamma varit här och sympatistädat Izy?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Shahin89-Hemma efter 2 veckor och knappt något wajn alls. Skärpning!

 

och vad som förmodligen är Europas största rövhål, Azerbadzjan. Spenderade 10 underbara dagar i Armenien och Georgien, för att sedan avsluta med 2 riktiga pissdagar i Azerbadzjans huvudstad, Baku.

 

Haha vilken stad är värre; Marseille eller Baku?

 

welcome back home.. äh varit för fint väder för att wajna:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha vilken stad är värre; Marseille eller Baku?

 

welcome back home.. äh varit för fint väder för att wajna:mrgreen:

 

Överlägset Baku...

 

Marseille har ett ruggigt bra vandrarhem, helt okej mat, samt ett fotbollsinferno sällan skådat. Innan Baku var dock Marseille givet som Europas skitstad nummer 1. Ruggigt obehagliga upplevelser därifrån...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om så blir fallet får man nästan se den på plats. Kan dock inte se någon annan utgång än att Blåvitt tar det? Kan du? ;-)

 

Hugget som stucket. IFK, HeIF och Elfsborg är enligt mig Sveriges 3 bästa lag atm. Kan nog gå hursomhelst, men hoppas givetvis på hatfinal på IFK, på Råttis den 26:e September...

 

Är btw AIK-IFk nu på måndag. Ska bli riktigt kul att ta se lite allsvensk fotboll. Har mestadels spelat streetfotboll med georgier, och sett det "hajpade" Yerevan-derbyt, Pyunik-MIKA , som inte direkt var någon höjdare:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlägset Baku...

 

Marseille har ett ruggigt bra vandrarhem, helt okej mat, samt ett fotbollsinferno sällan skådat. Innan Baku var dock Marseille givet som Europas skitstad nummer 1. Ruggigt obehagliga upplevelser därifrån...

 

Plz do tell :)

 

Och heja Helsingborg då!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Plz do tell :)

 

Och heja Helsingborg då!

 

När man var ute på krogen kunde man inte slappna av. Jävligt obehagliga människor, kändes som de samlat alla jordens pundare på ett o samma ställe. Beställde man en öl, fick man ett använt glas som någon precis ställt ifrån sig på bardisken. Kostade trots det typ 4 euro. Sen när man druckit upp la inte folk undan sina glas, utan man kastade det i marken, så det var fullt med glassplitter inne och utanför pubarna. Alternativet för utgång var strippklubbar eller jävligt creapy pubar.

Människor var ganska otrevliga mot oss som inte kunde franska heller, plus att allt man köpte/gjorde var förbannat dyrt. Vädret sög dessutom, bara regn typ.

Aldrig någonsin sett så mycket råttor i en stad. Gick man hem på kvällen var det råtta guaranteed i varje gatuhörn. Riktigt smutsig stad.

Vi bodde i arabkvarteren på ett vandrahem som var helt okej. Dock rätt dyrt, tror det kostade runt 25euro/natt.

Fotbollsupplevelsen var dock i en klass för sig. Vi såg sista ligamatchen, Marseille-Strasbourg, som slutade 4-3 efter mål av Cissé(x2), Nasri och Niang. Marseille kvalificerade sig för CL för första gången på länge och det var rejäl fest. Efter Lazio-Roma(3-0), rankar jag stämningen här som den bästa jag upplevt.

 

 

 

Någon som vet om siffran på Svenska Spel där det står hur mycket man plussat genom tiderna stämmer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En av stockholms bästa sommarkrogar, Trädgårn, nyöppnar ikväll. Dock inte på det gamla stället Flemings, utan under Skanstullsbron. Om vädret öppnar upp sig är iaf jag väldigt sugen. Rätt länge sedan jag var ute i Sthlm...

 

 

Jaså öppnar trädgårn idag, nice nice

Varför bytt ställe? Fick i och för sig stå i kö halva kvällarna på gamla stället

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaså öppnar trädgårn idag, nice nice

Varför bytt ställe? Fick i och för sig stå i kö halva kvällarna på gamla stället

 

Vet inte varför de tappade tillståndet på gamla stället. Hursomhelst var det ju allt som oftast värt att köa ett tag. Bästa stället i Sthlm imo. Tror dock detta kan bli bra också. Kan det stämma att de stänger kl 01.00? Suger isåfall, men blir nog till att dra dit hursomhelst ikväll.

 

http://www.pastan.nu/klubb/tradgarden-flyttar-till-bron-vid-skanstull-1.906768

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra lottning. Dessutom får AIK fördel av hemmamatch om man vinner semifinalen mot Häcken.

 

Fan vad sjukt om Häcken vinner och cupfinalen spelas på Rambergsvallen? LOL...

Rambergsvallen.jpg

 

 

Shahin-När släpps spelschemat för Serie A?

Ska till Sicilien den 8:e september och vill tajma in en match. Förhoppningsvis Palermo, men annars Catania eller Messina...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Utgången igår blev inte så awesome som jag hade hoppats på. Förkröket var riktigt kul dock. I Azerbadjan köpte jag en jävligt rolig singalongvideo från 1995. Massa jenkare som dansar på en strand i Florida. Här är en av videorna:

Hursomhelst stundtals jävligt bra allsång. Det roligaste är dock att titta på alla fantastiska människor i videorna. Fan vad folk såg ut:)

 

När vi begav oss in mot stan rådde det delade meningar om vart vi skulle. Jag ville till Trädgårn eller Fasching, men umgänget ville annorlunda. Vi hamnade på Ace vilket sög röv. Var så sjukt dåligt att det inte fanns. Jag och 2 till, drog vidare till F12, för att mötas av en fantastiskt lång kö. Vi hamnade tillslut pimplandes öl på Hotell Reisen. Bland de sämre utgångarna.

 

En glädjande nyhet vaknade jag dock upp till. Den gamla storklubben Nottingham Forest har skrivit avtal med Victor Chandler som huvudsponsor de kommande åren. Up the Forest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semikallt att regga turre och en minut efter att den börjar blir man bjuden på hemmafest. Tripplar dessutom första handen. Då hemmafester nuförtiden inte växer på träd, och jag dessutom hade en misslyckad utgång igår, är jag jävligt sugen. Ta över någon?

 

Inte första gången dif släpper in 6mål i år... "åhh en sådan härlig dag..."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semikallt att regga turre och en minut efter att den börjar blir man bjuden på hemmafest. Tripplar dessutom första handen. Då hemmafester nuförtiden inte växer på träd, och jag dessutom hade en misslyckad utgång igår, är jag jävligt sugen. Ta över någon?

 

Inte första gången dif släpper in 6mål i år... "åhh en sådan härlig dag..."

 

dra en shahin obv. Dra me laptopen på ferren

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Semikallt att regga turre och en minut efter att den börjar blir man bjuden på hemmafest. Tripplar dessutom första handen. Då hemmafester nuförtiden inte växer på träd, och jag dessutom hade en misslyckad utgång igår, är jag jävligt sugen. Ta över någon?

 

Inte första gången dif släpper in 6mål i år... "åhh en sådan härlig dag..."

 

Hemmafester, det var tider det. När man smugglade sprit från pojkrummet och kom hem med trasiga kläder :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kastade mig ur turren, och drog på "festen". Det är ganska sällan killarna utgör en minoritet på fester, och så var inte fallet ikväll heller. Endast 2 tjejer, varav båda hade pojkvän, gjorde att det blev en rekordsnabb sorti. Två riktigt bra partykvällar denna helg..........

 

Ska trösta mig med ett avsnitt SP, sen slagg på det...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...