Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

:shock:

Så här funkar det: Är man t.ex. på level 5 på HI-skalan (HI = humorintelligens) så tycker man att humor som är på level 5 är roligast. Ser man på något med level 6 så tycker man det inte är roligt eftersom man inte förstår humorn. Ser man på något med level 4 så blir humorn lite för genomskinlig för att det ska vara jättekul men man tycker fortfarande att det är roligt. Kommer man sedan ner mot level 3,2 och 1 så blir successivt skämten blir sämre och sämre (i jämförelse med din HI).

Så t.ex. jag som har hög HI giller inte Scrubs, simpsons osv eftersom de har en låg HI.

Några exempel: Säger man t.ex. ordet bajs på skoj så är det level 1. Då skrattar nog de flesta 4-åringarna eftersom de flesta 4-åringarna är på level 1.

Vi som är vuxna finner nog inte ordet bajs speciellt roligt eftersom vi förhoppningsvis har utvecklat våran HI under årets lopp.

Visar vi Simpsons och Seinfeld för 13-åringar så tycker nog 99% av alla att Simpsons är roligaste eftersom Seinfeld är över deras HI medans simpson är mer i fas med deras HI.

Förstår ni nu?

// Professor i läran om humor på Stockholms Universitet

edit: Ska väl sägas att detta är en GROV förenkling

dummaste jag har hört

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela låten finns att tanka här: http://www.southparkstudios.com/

Helt stört bra avsnitt.

Jag tänkte beställa en sån här tröja, men det står att de bara skickar till usa, bummer! http://www.zazzle.com/southpark/gifts?cg=196403627977532075

vet att sexyterran har en ganska schysst manbearpigtröja. Tror han beställde den från uvessa...

Länk till kommentar

blesch.. 400bb pott mot den sämsta regen jag någonsin. Han multitablar och spelar 98/69/4. Spelar han 3manna nu(hu innan) och 5manna.

Han är den utan tvekan sämsta HU spelaren. Synar tex rr på flop men träffar obv på river och sånt. Sedan miniraisar han ALLT pre,,w at.. är trots hans eviga klonkade + 1.5k på NL200 så kan inte klaga och jag klonkar ju river.. så.. shiiat happens

men tyckte den här handen var jätterolig:mrgreen:.. kallt men shit happens:lol:

$1/$2 No Limit Holdem

2 players

Converted at weaktight.com

Stacks:

BTN Hero ($430.20)

BB Mulecoti ($781.55)

Pre-flop: ($3, 2 players) Hero is BTN A:heart: A:diamond:

Hero raises to $5, Mulecoti calls $4

Flop: K:spade: Q:spade: 4:club: ($12, 2 players)

Mulecoti checks, Hero bets $9, Mulecoti calls $9

Turn: 4:diamond: ($30, 2 players)

Mulecoti checks, Hero bets $22, Mulecoti raises to $44, Hero calls $22

River: A:club: ($118, 2 players)

Mulecoti bets $200, Hero raises to $371.20, Mulecoti calls $171.20

Final Pot: $860.40

Hero shows: A:heart: A:diamond:

Mulecoti shows: 4:spade: 4:heart:

Mulecoti wins $859.40 ( won +$429.20 )

Hero lost -$429.20

Länk till kommentar

Usch vad kallt.. HM har atm glömt 3 inköpspotter. En som jag vann och en jag förlorade i början vilket var lungt då det vart even. Nu fick den inte med en pot jag vann vilket suger... någon som vet hur man kan se till att fixa det 100%? Måste mn ladda ner HH grabber?

Länk till kommentar

Usch vad kallt.. HM har atm glömt 3 inköpspotter. En som jag vann och en jag förlorade i början vilket var lungt då det vart even. Nu fick den inte med en pot jag vann vilket suger... någon som vet hur man kan se till att fixa det 100%? Måste mn ladda ner HH grabber?

händer mig också, rätt irriterande faktiskt...

Länk till kommentar

Jag och Izy är obv stört hungriga. Shahin som i thailand påstod att han kunde äta 18(stora) sushi är bullcrap rakt igenom...

hahahahaah

jag sa 18 små.. 18 stora går inte om man är väldigt väldigt hungrig. Och inte ens då går det typ. Äter >lätt< 18 st små.

Länk till kommentar

Det sa du inte.Sluta ljuga!!!!!!!!!!

Jag håller fast vid att jag sa sushibitar. 18 sushi bitar. Sushibitar kan vara allt ifrån makis (rainbow rolls) till laxbitar. Ni ville slå vad om att jag inte kunde äta 18 och jag gick med på det innan jag förstod att ni snackade om rainbow rollsen. Och ner, det klarar jag inte 18 av.

Men om ni vill slå vad om 18 sushibitar (allt ifrån maki till laxibitar) så är jag på:mrgreen:. Tror alla håller med om att 18 laxbitar inte är svårt att äta.

Länk till kommentar

matkomfort bjuder på exotiska rätter till och från. Idag är det grillad hammarhaj med färskpotatissallad. fishdicks mmmmm....

Pasta med musslor... måste äta det. Sjukt gott. Ni verkar få riktigt nötig mat imo.

Sedan; Stort grattis till andraplatsen:mrgreen:!

---

sdopfksfd¨ka¨ppfsadkofsad tiiiiilt. Pilarna på tagentbordet vägrar fungera. Vaknar upp 04:00 av att det är som att någon spilts där vi tagenterna. Så jag häller först lite vatten, int emycket alls. Typ 1-2 droppar för att torak bort. men det fungerade inte, så jag plockade ut knapparna och rengjorde dem. Nu fungerar dem inte... och det är först nu jag märker hur jävla tiltande det är. Vet någon vad jag kan göra?

Fan får typ ta och ringa dellsfsfsaåfksafsapofka

edit: mina föräldrar hade kommit hem och sett att ett glas låg och lutade mot datorn och att det var te som hade spillts på datorn.. antar att den är körd?

Länk till kommentar

lol pa annu en seriediskussion daer alla bara drar upp samma gamla tradiga serier.

aer i budva nu, va po dagsutflykt till kotor idag, sinnesjuk liten stad. grym. imorgon tar jag o syrran bussen till sarajevo, 7 timmar mitt po dagen, rett gay men enda bussen som gor. tyverr blev det inte pristina eftersom det inte gick nogra bussar dit fron haer :/

moste dra en tvoveckors till balkan i framtiden, se mera. 7 dar e larvigt lite!

puss po alla noobs

Länk till kommentar

Jag och Izy är obv stört hungriga. Shahin som i thailand påstod att han kunde äta 18(stora) sushi är bullcrap rakt igenom...
Säg en dag, plats och en tidpunkt så kommer jag. Om ni är så jävla stora i maten måste det bli buffé va?
Länk till kommentar

lol pa annu en seriediskussion daer alla bara drar upp samma gamla tradiga serier.

aer i budva nu, va po dagsutflykt till kotor idag, sinnesjuk liten stad. grym. imorgon tar jag o syrran bussen till sarajevo, 7 timmar mitt po dagen, rett gay men enda bussen som gor. tyverr blev det inte pristina eftersom det inte gick nogra bussar dit fron haer :/

moste dra en tvoveckors till balkan i framtiden, se mera. 7 dar e larvigt lite!

puss po alla noobs

1. En del av dessa serieinlägg har varit ganska epic imo:)

2. Du skulle inte åkt hem till mamma på tågluffen häromsistens. Vi hade ett par sjuhelvetes veckor på balkan...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...