Gå till innehåll

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Postad

Precis hemkommen från Råsunda. Skulle precis ragga svartbiljetter när någon svensk med biljetter över, frågade mig om jag inte ville köpa hans för 400kr. Taget! Slapp förhandla och hålla på o mecka. Trist att Sverige e bust, trodde dock inte på dom inför kvalet, så är inte förvånad över att det inte blev något avancemang...

Jag ska till Sydafrika anyways...

Viktigast av allt var att Finland vände mot Lichtenstein och numera är 2p från andraplatsen i gruppen. Otroligt viktig match mot Ryssland i Helsingfors på onsdag...

Postad
Söder är vääääldigt långt ifrån landslaget shahin :) Har tom varit rätt kass senaste matcherna faktiskt :(

Walcott var inte heller så nära landslaget. Han fick inte ens spela en minut under VM. Men att få träna och spela med Englands bästa spelare gjorde honom gott.

Om lagerbäck inte ens planerar på att byta ut Larsson ever, hur mycket skadar det landslaget egentligen att ha en ung och begåvad spelare i truppen? Även om han inte får spela så är det en bra erfarenhet för framtiden.

Argumentera gärna emot om du tycker att jag har fel. Menar obv inte att man ska slänga in honom i startelvan bredvid Zlatan.

Tycker det är kul hur Lagerbäck inför VM2006 skrattade och sa; "Jag skulle aldrig kunna tänka mig ta med en 17 åring till vm-truppen. En sån risk finns inte ens på kartan". Men han valde att ta med Linderoth som hade varit skadad for ever, inte spelat en match på ett halvår(mer?), med motivationen; "Äh man måste ju våga ta en risk".

Hur vågar man inte ta med en ung och väldigt hungrig spelare som man kan slänga in sista sekunderna ifall det verkligen blir desperat, men ändå välja att satsa på en spelare som då han valdes var skadad och läkarna hade sagt att han enbart kunde spela efter gruppspelet? I VÄRSTA FALL så lär sig den unga spelaren något och kan utvecklas bättre.

more chids to the people

god lack

Postad

hellooo epic wat moment:mrgreen:

På river var jag tvungen att kolla igenom brädan flera gånger för att se vad som (o)möjligtvis kan slå mig. Vad ställer bara in? jo... 33

$1/$2 No Limit Holdem

4 players

Converted at weaktight.com

Stacks:

CO Dilledong82 ($190.80)

BTN coquelle59 ($497.20)

SB SnP67 ($65.75)

BB Hero ($265.80)

Pre-flop: ($3, 4 players) Hero is BB J:club: 4:club:

1 fold, coquelle59 calls $2, SnP67 calls $1, Hero checks

Flop: A:club: 6:club: 2:club: ($6, 3 players)

SnP67 checks, Hero checks, coquelle59 checks

Turn: Q:club: ($6, 3 players)

SnP67 checks, Hero checks, coquelle59 checks

River: K:club: ($6, 3 players)

SnP67 checks, Hero bets $4, coquelle59 raises to $495.20, SnP67 folds, Hero calls $259.80

Final Pot: $765

coquelle59 shows: 3:heart: 3:diamond:

Hero shows: J:club: 4:club:

coquelle59 wins $231.40 ( lost -$265.80 )

Hero wins $531.60 ( won +$265.80 )

SnP67 lost -$2

Postad
Finns inte djupare humor än Entourage. Sen visst gör ju Barney hela how i met your mother, men det har för djupa svackor emellan imo

ROFLFLFLFLF

mmm djup humor är det entourage är känd för!!!! Herre min skapare :- )

Postad
lol vilket skämt. Finns ett antal serier som är roligare. Den solklaraste är såklart Seinfeld.

How i met your mother är också klasser bättre än scrubs.

edit: The Office också såklart.

Scrubs och Friends är för människor med låg nivå på sin humor.

tycker tvärtom.. sett ett enda roligt avsnitt i seinfeld typ. de med soppa

Postad
Får faktiskt ta och hålla med dig om att dem serier du nämner är awesome. The Office UK (bara sett första avsnittet av usa versionen och det var en dirketkopia av UKs första, en dålig kopia också så usa versionen är inte aktuell), How I met your mother och obv Seinfeld är sjukt jävla bra.

Men jag håller fast vid att Scrubs är bäst. Scrubs, Dexter och Entourage är dem bästa atm. Har dock bara sett t.ex how I meet your mother på svensk tv, så måste få in en större sample.

btw.. It's always sunny in philadelphia är också jävligt bra. Får ta och se serien

Första säsongen av office US är typ kopior av Uk versionen, men det e bara 6 avsnitt. resten av säsongerna är grymma, finns ingen i som överglänser Dwight8-)

Måste även hålla med om att It's always sunny in philadelphia är jävligt nötig, känns underskattad för att många förmodligen inte känner till den, men jävlar va jag har garvat mkt till den serien.

Postad

En grym serie är annars Flight of the conchords. Började kolla på den för nån vecka sen och redan plöjt igenom första säsongen. Handlar om två musiker från Nya Zeeland, riktigt rolig serie.

Postad

Det här seriesnacket har plöjts om och om igen i dagboken. Följande serier är bra, resten inte värda att se...

Office UK

Sopranos

South Park

Seinfeld

Dexter

Flight of the Conchords

Entourage

Bortsett från de första säsongerna av south park så är det näst intill quality rakt igenom i dessa serier...

Postad

Håller med dig om att han är för feg lagerbäck shahin i massa uttagningar och har så även alltid varit. Dock är som sagt Söder för dålig helt enkelt. Visst, han har gjort grymma matcher och kommer säkert även bli riktigt bra, men han har en bit väg till landslaget. Bättre att slänga in en sådan som Hysén då imfo, iaf i den formen han är i nu.

Postad

btw.. It's always sunny in philadelphia är också jävligt bra. Får ta och se serien

:h: shahin. Fo real. Den serien är verkligen #1 efter How I :) (möjligtvis gamla scrubs kommer före men det är jämt)

Postad
tycker tvärtom.. sett ett enda roligt avsnitt i seinfeld typ. de med soppa

Anledningen till att du inte gillar seinfeld är din humorintelligens är låg.

Btw så är soap-nazi ett av de sämre avsnitten i seinfeld.

Postad

Entourage är en bra serie. Att SVT sänder den säger rätt mycket också. Lite för upphåsad kanske

.

Vänner/Friends är bra grejer men knappast någon större kvalité eller så, rätt lättsamt, lite tröttsamt men var bra när man inte sett det så mycket.

Scrubs har jag inte givit någon chans men från det lilla jag sett verkar det vara någon sorts löjlig humor till för folk som tycker det är kul när folk larvar sig istället för att det finns någon större poäng. Om jag ger det en chans kommer jag säkert tycka att det går att fördriva tiden, men varför ge en serie en chans som gjort ett första dåligt intryck?

Dexter är bra kvalitét för att vara en serie. Och mycket spännande.

Seinfeld är den bästa serien som någonsin gjorts.

Niptuck är helt okej också, lite för sockersött och amerikanskt emellanåt dock.

The office är rätt kul

Postad
Anledningen till att du inte gillar seinfeld är din humorintelligens är låg.

Btw så är soap-nazi ett av de sämre avsnitten i seinfeld.

enligt dig ja. jag tycker att en tavla är vacker men du tycker den är ful. då har du för låg intelligens för att kunna se att den e vacker...eller ?

edit smaken är som baken.....

Postad

Gilmore girls är den överlägset bästa tv serien med mkt mkt mkt djup i , bra tv är även Ellen Degeneres show som jag älkar, gillar hennes dans i början av varje avsnitt, alltid en ny dans att visa oss hängivna tittare.

• Skapa nytt...