Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

Så typiskt att shahin ska betta 5k på matchjäveln så man tror på united, för att sen jinxa dem

 

gj shahin!!11

 

Wudup, hur kan Shahins bet få dig att tro på United? (=

Trist med bettet shahin, men jävlar vad glad jag blev ändå. Känns som att >90% av de man pratade med innan matchen sa "jag hoppas på Barca men tror på Utd".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

Såja dubbeln Barcelona/Detroit sitter efter suddendeath mål. Naaaaajs.
Homer till Healm, ett mål på ren vilja. Puckfan skulle bara in.

 

Jag har förresten lirat hockey mot "Homer". Men det var väl 25 år sedan. hehe :)

 

Grattis till pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Valdes har utvecklats nå enormt de senaste åren och är helt klart i toppen av de bästa målvakterna i världen imo. Hans säsong har varit strålande, han har inte gjort en dålig insats i någon av de matcher jag har sett i år. :)

 

Om man ser till idag så var Busquets lite halvdan och Sylvinho ser man är matchovan.

 

lol , valdez är ju inte ens topp 3 av spanska målvakter och ska inte vara det heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Terran pma nick! :D

 

äsch, kan droppa mitt nick :P inte så jäval svårt att lista ut, det e jag, slaskarn, linda_14 och blom90 som lirar high stakes HU på svs ^^ så....

 

Wien96Bure, bitch

 

Spelar du 5 manna på SvS sexyterran eller bara HU?

 

bara HU men fiskar lite 5max då o då (: e obv plus på det *-_-*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oops, glömde braga vilket var varför jag logga in

 

plus 7k dollar idag, klonkish. e cpgoodrun på svs som sagt, torskar ingen showdown (typ). gn

 

btw, fråga till emil:

 

om du blir trebetad tidigt i en match då du sitter på AQs/o och tar syn (obv eftersom han ofta e toktom + du spelar lätt ut han postfl + du flippar inte gärna mot ett pp + pos) av en spaztard som du misstänker kommer hitnrunna dej om han snor ett inköp tidigt, synar du då en shove (70-90bb i 18-22bb pot) på en flop som du misstänker han missat trots hans breda range, t.ex. 932 regnbåge, med given hand?

 

jag tror nämligen jag gör det och e inte helt säker på om jag borde....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

oops, glömde braga vilket var varför jag logga in

 

plus 7k dollar idag, klonkish. e cpgoodrun på svs som sagt, torskar ingen showdown (typ). gn

 

btw, fråga till emil:

 

om du blir trebetad tidigt i en match då du sitter på AQs/o och tar syn (obv eftersom han ofta e toktom + du spelar lätt ut han postfl + du flippar inte gärna mot ett pp + pos) av en spaztard som du misstänker kommer hitnrunna dej om han snor ett inköp tidigt, synar du då en shove (70-90bb i 18-22bb pot) på en flop som du misstänker han missat trots hans breda range, t.ex. 932 regnbåge, med given hand?

 

jag tror nämligen jag gör det och e inte helt säker på om jag borde....

 

Jävligt bra fråga.

 

Jag tror inte jag synar i det läget, tror det är ganska snabb fold av mig. Beror ju dock på hur spaztardig han är. Men såna spelare kan lika gärna göra en sån move med 55 och vi kommer dubbla upp han så han drar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några kommentarer...

 

Otroligt viktigt att Barca vann, hade varit sådär om rivalerna United vann 2 år i rad...

 

Tycker Cl-finalen fick alldeles för många sidor i dbn. Totalt ointressant match ju...

 

Derby idag, jag och Izy är som vanligt ute för sent. Inga tickets, blir nog nå ströbiljetter på östra eller västra. Synd med vädret dock, hade varit fint med ett par pilsner i solen och käka på nån uteservering innan...

 

Izy pratade en halvtimme med målvakten i FC Z, på krogen igår. Status imo...

 

Har lagt ner pokern för månaden. Hade en downswing förra veckan när min HU-rush var slut, men blev en hyfsad månad för mig ändå tillslut. Slutade 2600$ upp på turneringar, och5800$(inkl. rb) upp på cg.

 

Rensade ju garderoben förra veckan, skickade kläderna till kusiner och sånt. Därefter behövde jag ju utöka min garderob. Var precis i stan och köpte 4 par jeans, 5 skjortor, 2 par shorts, 2 par skor och lite annat smått o gott. Investeringar ftw...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Rensade ju garderoben förra veckan, skickade kläderna till kusiner och sånt. Därefter behövde jag ju utöka min garderob. Var precis i stan och köpte 4 par jeans, 5 skjortor, 2 par shorts, 2 par skor och lite annat smått o gott. Investeringar ftw...

 

 

Pics...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lål på de 3 senaste inläggen.

 

På väg hem från Gävle ringde en Gunilla i Izys telefon. Hon ställde frågor om allt och inget, som izy med glädje svarade på. Hon undrade även om hon fick komma till vår lägenhet idag kl 10.00, för att ställa lite frågor om vår inredning. För kalaset fick Izy 400kr svart i ett kuvert. Svåra pengar, not.

 

Hon inledde för övrigt med att säga "de flesta brukar ju städa och så innan man kommer, men det är kul att se hur vissa har det i verkligheten". Izy hade tokstädat lyan innan detta, och denna diss kom som ett rejält slag under bältet. Fattar inte vad hon menade, jag ser lägenheten nu, och den har sällan varit så här clean.

 

Näe, dags o dra till råttis. Blir det samma effekt som igår? Bajen saknar också båda ordinarie ytterbackarna...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska btw på en 50-års fest med tema silver, på lördag. Som vanligt vill jag gå in ganska hårt, då jag tycker det är en självklarhet när en fest har ett tema. Undrar därför om någon vet någon affär i Stockholm som har lite silvriga kläder? Hittade typ ingenting när jag var i stan idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

l

Hon inledde för övrigt med att säga "de flesta brukar ju städa och så innan man kommer, men det är kul att se hur vissa har det i verkligheten". Izy hade tokstädat lyan innan detta, och denna diss kom som ett rejält slag under bältet. Fattar inte vad hon menade, jag ser lägenheten nu, och den har sällan varit så här clean.

 

...

 

:mrgreen::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...