Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

Djävulens advokat på tv idag..

vet inte om jag är ensam om att tycka att det är en jävligt bra film. Men tyckte om den jävligt mycket sist jag såg den och aldrig någonsin sett en vackrare brud än Charlize Theron. Går det att bli vackrare?

holla

Du får stöd av prisbelönte föfattaren Bengt Ohlsson, som i sin krönika i dagens DN på stan skirver om sin irritation över att den fått dåliga recensioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

Går endast ut på vardagar nuförtiden obv. Förra veckan var ju vi på din brorsas skiva på en måndag. Sen ute efter bestpokereventet i onsdags. Jag och whytea funderar på att dra en pubrunda ikväll. Dra en 3-5 olika pubar, 1-2 pilsner på varje ställe, för att sedan kanske gå ut. Vi behöver dock folk. Emil, Sören?

Har ni kört någon Nacka-runda någongång?

Länk till kommentar

Tell me more :D

Vad tävlar du i? och i vilken klass(division typ) ?

Mvh

Tävlar i en klass som heter sport2000. Bilarna är entypsbyggen men alla har samma maskin i. De ligger på bara ca 140hk men bilarna väger inte mer än 500 kg. Stört kul. Snabbast idag på testerna obv.

Såhär ser bilarna ut:

sport2000-5.jpg

Länk till kommentar

Tävlar i en klass som heter sport2000. Bilarna är entypsbyggen men alla har samma maskin i. De ligger på bara ca 140hk men bilarna väger inte mer än 500 kg. Stört kul. Snabbast idag på testerna obv.

Såhär ser bilarna ut:

sport2000-5.jpg

Ofan, en racerförare. Slår ju faktiskt högre än pokermiljonär hos damerna antar jag? Jag har åkt en hel del gocart på en ganska stor bana placerad mitt ute i skogen i det djupaste smålan, men tycker inte att det ger kick nog. Du som säkerligen är lite insatt, vet du om det nånstans finns ställen där man kan hyra bilar med högre prestanda och tävla med kompisgänget, eller är gocart vår enda chans att drömma om F1 racing osv?

Länk till kommentar

Ofan, en racerförare. Slår ju faktiskt högre än pokermiljonär hos damerna antar jag? Jag har åkt en hel del gocart på en ganska stor bana placerad mitt ute i skogen i det djupaste smålan, men tycker inte att det ger kick nog. Du som säkerligen är lite insatt, vet du om det nånstans finns ställen där man kan hyra bilar med högre prestanda och tävla med kompisgänget, eller är gocart vår enda chans att drömma om F1 racing osv?

Jag och en kompis har funderat en del på detta också, vi har som du kört en hel del gocart och tycker det går för långsamt!

Finns någonting som heter radical racing som nog är väldigt ballt!

Enligt min kompis så kostar en heldag ca 8000kr (på manntorp) och då ingår 20st varv teori och allt annat som kan tänkas behöva.

Vet du något om detta Izy?

Och som Speltorsk undrar jag också om du vet några andra möjligheter!

Länk till kommentar

Jag och en kompis har funderat en del på detta också, vi har som du kört en hel del gocart och tycker det går för långsamt!

Finns någonting som heter radical racing som nog är väldigt ballt!

Enligt min kompis så kostar en heldag ca 8000kr (på manntorp) och då ingår 20st varv teori och allt annat som kan tänkas behöva.

Vet du något om detta Izy?

Och som Speltorsk undrar jag också om du vet några andra möjligheter!

http://www.liveit.se/upplevelser/10049/?kat=4&uri=/kategori//

Länk till kommentar

Hemkommen från råttis och AIK-Elfsborg(0-0). Inte sett AIK spela så bra fotboll på flera år. Tror itne jag sett AIK någonsin vara så överlägsna ett såpass bra motstånd som Elfsborg. Inga mål tyvärr men mycket positivt. Riktigt kul att Bojan presterade också. Det blir ett bra år:)

Epic fint...

Btw riktigt bra tifo mot dif.

Länk till kommentar

Hemkommen från råttis och AIK-Elfsborg(0-0). Inte sett AIK spela så bra fotboll på flera år. Tror itne jag sett AIK någonsin vara så överlägsna ett såpass bra motstånd som Elfsborg. Inga mål tyvärr men mycket positivt. Riktigt kul att Bojan presterade också. Det blir ett bra år:)

Epic fint...

Btw riktigt bra tifo mot dif.

Riktigt skönt tifo från AIKs sida blev riktigt förvånad med tanke på att dem misslyckats för många gånger dem senaste åren..

Länk till kommentar

gick så jävla bra ett tag, hade typ 35k med avg på 25, drog ut KK med 66 turn 6 och fick bord i pos på ramz, allt var frid och fröjd... sen 3beta jag ramz med 92o från 2 till 6k, snubbe som inte settt att jag höjt ställer sina 8k med 66, ramz fold jag syn nere på 25....

upp o ner ett tag, sen torsk 66 v KK på 45Q ai ingen hjälp, sen var det min tur att med ~20k höja AQo höja och få ställ av unibetfisk - syn emd 5k kvar, han visar 66 flop Axx turn 6 gg

handen direkt efter 33 ställ utg, utg+1 syn, alla fold, bb push, utg+1 fold jag kan liksom fripla och snubben visar AK, guldläge med K på flop - ute.

e fett less och har bokat flyg hem, går om 5 timmar

du får lite cred i intervjun med ramz iaf ...

http://www.poker.se/pokersm2009/6676/

Länk till kommentar

• Skapa nytt...