Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

+1

nej det tänker du inte, intresserade som fan, så fort jag får mitt 3nät sitter jag där 24/7. allt därtill som krävs är kanalerna till tvn men det e ju lättfixat sedan e det nutz.

Okej, Hur vill du och Mårten göra då? Ska jag säga upp kontoret? Jag skulle själv inte ha något emot att ha kvar det och dela 3 way. Det kostar inga pengar ändå liksom... Måste komma in i grinden nu :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, Hur vill du och Mårten göra då? Ska jag säga upp kontoret? Jag skulle själv inte ha något emot att ha kvar det och dela 3 way. Det kostar inga pengar ändå liksom... Måste komma in i grinden nu :P

Ha det kvar. Så fort jag har 3g så sitter jag där 24/7 och lirar.Och då drar jag med mig er två. Så mkt skönare. Här hemma blir jag störd ungefär var 5e minut av ngt.

Länk till kommentar

TV-avtal har väl ändå inget att göra med någonting?

Nästa säsong kommer de spela kvar. De har dragit sig ur förbundet redan nu eftersom det ska tecknas ett nytt tvavtal fram till 2014 som de inte vill ingå i, för då är de uppbundna pga tvavtalet.

Hurvida det blir en internationell liga återstår att se..

Länk till kommentar

Fan vad irriterad jag blir på alla nya quizgrejer på facebook. Vem i Spice Girls är du? Vem i svenska damlandslaget är du mest lik? Vilken typ av choklad är du? BLABLABLA....

Aja, iväg till Råsunda nu. Har dåliga vibbar. Helsingborg är bra. Ska iaf bli skönt att äntligen få ta sig till gamle råttis, längtat som fan. Huvud, axlar knä o tå, AIK...

Länk till kommentar

Ha det kvar. Så fort jag har 3g så sitter jag där 24/7 och lirar.Och då drar jag med mig er två. Så mkt skönare. Här hemma blir jag störd ungefär var 5e minut av ngt.

Har bestämmt mig för att köra hårt nu i maj månad, eller i alla fall komma in lite i grindet. Har slackat rejält nu efter att jag har kommit hem från Thailand.

Målet är i alla fall:

[] 70 000 spelade händer 6max. Sen utöver det spela den HU action jag får.

[] $30 000 vunna varan $10 000 ska komma från nivåer under $5/$10

[] 22 träningspass, där räknas aktiviteter som innebandy etc in.

[] 10 st pokervideos sedda

Kommer uppdatera hur det här utvecklas i dagboken.

gl me

Länk till kommentar

Har bestämmt mig för att köra hårt nu i maj månad, eller i alla fall komma in lite i grindet. Har slackat rejält nu efter att jag har kommit hem från Thailand.

Målet är i alla fall:

gl me

Spelar du mot vem som helst HU, lr menar du att tänker spela mot den fisk du hittar?

22 träningspass e ju rätt mkt, iaf om man inte har tränat på ett tag.

GL med allt iaf:-D

Länk till kommentar

Målet är i alla fall:

gl me

GL, ser ut som bra mål! Såg att du skrev att du skulle ha 2 st 30" skärmar där du skulle tableselecta på ett av borden. Hur gör du när du tableselectar, använder du några speciella program?

Länk till kommentar

Olagligt fula människor i finska big brother... Givetvis har finska bb en bastu:)

Valborg ikväll alltså. Fjortisarnas himmel, helt klart. Får se vad man hittar på. Ryktas om att raila nån brasa någonstans, för att sedan grilla hos whytea. Därefter e man bjuden på nån fest lååååångt ute värmdö, eller ett enligt mig bättre alternativ, gå ut på krogen. Blir nog kul trots allt.

Länk till kommentar

Skulle få mitt 3 idag men tydligen är det en röd dag idag, skjuter upp kontoret till måndag då. Lite störigt och fått 3 utbrott idag på grund av att man blivit störd en 20 tal ggr. Har bestämt mig för att grinda järnet denna månad dock och en annan rolig nyhet är att min rakeback kom redan den idag, sinnes.

Länk till kommentar

GL, ser ut som bra mål! Såg att du skrev att du skulle ha 2 st 30" skärmar där du skulle tableselecta på ett av borden. Hur gör du när du tableselectar, använder du några speciella program?

Länka mig gärna skärmarna, vill kopiera!

Länk till kommentar

Tydligen blire ikväll ändå, ostabila kontorsnätet är alltid trevligt. Hoppas den är på sitt bästa humör så man kan grinda. Två senaste ggrna har den stängt ner var 15e minut i 5 sekunder, vilket är tillräckligt för att jag ska tappa uppkoppling, bord,torska handen och humöret.

Länk till kommentar

Valborg är över. Blev brasa, grillning, krogen. Helt okej, överskattad högtid...

Ikväll blire att fira av en polare, killen ska säsonga på Rhodos för andra året i rad. Sista helgen han är hemma, så får sympatisera lite med honom över en pilsner på Theodoras. Dock jävligt osugen...

Fotbollscomeback imorrn. Saltsjöbadens if på hemmaplan. Izy ska lira ensam forward, äntligen får man se den killen in action, efter några år med skorna på hyllan. Ska göra mitt jobb som lagkapten och föra laget till seger.

Länk till kommentar

jepp, då ere instämplat på kontoret igen. kopplat in datorn och så. känns riktigt hemtrevligt, jag älskar min lilla hörna [:

mest suger dock att min stationära bajskorv vägrar känna igen skärmarna så nu ska jag ut på internet och leta efter vanliga problem med samsungskärmar. kul liv. hoppas det går att lösa.

fred ut

Länk till kommentar

Ska bli riktigt riktigt kul att lira imorgon. Ser fram emot det som fan.

Läste att kim räknade med minst 150 pers han kände ikväll, lol.

Mårten ska du med ikväll? Vill du joina mig nilba o desh in?

Länk till kommentar

I morgon ska jag träffa upp Antisk för att lira vårfinalturneringen @ klubb parti som jag hört mycket gott om.

Lägligt nog så får jag uppgifter för Svenskan och Samhällskunskap på måndag vilket öppnar upp en lucka för att vara lite social och ta det lungt. Småkul att jag spenderar den dagen med poker och pokerspelare :lol:.

Nu undrar någon.. "vad gör du uppe så sent om du pluggar och tränar". Svaret är: CDS . Hans dagbok är så jävla bra. Läst 40 sidor än så länge och alla sidor är världsklass rakt av. Blir förvånad om Pokermagazine, Firstpoker eller någon annan tidning/affiliateverksamhet >INTE< kontaktat honom. Guldgruva I tell ya..

Men om någon annan ska lira vårfinalsturren imorgon så är det bara att hojta till om ni ser mig :mrgreen:

yo!

Länk till kommentar

Valborg är över. Blev brasa, grillning, krogen. Helt okej, överskattad högtid...

Ikväll blire att fira av en polare, killen ska säsonga på Rhodos för andra året i rad. Sista helgen han är hemma, så får sympatisera lite med honom över en pilsner på Theodoras. Dock jävligt osugen...

Fotbollscomeback imorrn. Saltsjöbadens if på hemmaplan. Izy ska lira ensam forward, äntligen får man se den killen in action, efter några år med skorna på hyllan. Ska göra mitt jobb som lagkapten och föra laget till seger.

Det är för att du firar valborg i stockholm. Valborg ska firas i Uppsala/lund. Ni skulle trivas jäävligt bra på champagnegaloppen om man readat er rätt!

Länk till kommentar

Serieledarna är här! Vi heter FC Nacka!

Gjorde givetvis mitt jobb som kapten och förde laget till seger. Förra året blev det ingen 3-poängare på hela säsongen, nu har vi inlett med 2 segrar. Div 6, gogogogogo...

På hemvägen drog jag och Izy förbi kontoret för första gången på länge. Där satt givetvis FriSoren och plussade...

Ikväll blir det grind som gäller. Ute o svirat 2 dagar i rad. Blir grillning hos päronen, expedition Robinson, sen grind...

Länk till kommentar

Det är för att du firar valborg i stockholm. Valborg ska firas i Uppsala/lund. Ni skulle trivas jäävligt bra på champagnegaloppen om man readat er rätt!

Det stämmer nog. Valborg i sthlm är verkligen inget att hänga i granen. Får vidga vyerna nästa år...

Länk till kommentar

• Skapa nytt...