Gå till innehåll

The Office SE - bump

sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

1. 1. Gammal omröstning rensad

• 1
      1
    • 2
      1

Recommended Posts

1. Assyriska-Norrköp 1x2

2. Chelsea -Bolton 1

3. Middlesbr-Hull 1x

4. Portsmo. -West Brom 1

5. Sunderl. -Manch.U x2

6. Tottenham-West Ham 1x

7. Wigan -Arsenal x2

8. Burnley -Queens PR 1x

9. Charlton -Birmingh. 2

10. Crystal P-Cardiff 1x2

11. Nottingh.-Brist.C 1x2

12. Swansea -Norwich 1

13. Watford -Barnsley 1x

Sag mig hur jag kan spricka pa denna rad? Finns fan inte en chans pa jorden.

Ta rygg samtliga...........

OMG, underskatta aldriG HULL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

• NikLasVegas

4201

• sexyterran

2591

• pastan

2237

• FriSoren

1535

Top Posters In This Topic

1. Assyriska-Norrköp 1x2

2. Chelsea -Bolton 1

3. Middlesbr-Hull 1x

4. Portsmo. -West Brom 1

5. Sunderl. -Manch.U x2

6. Tottenham-West Ham 1x

7. Wigan -Arsenal x2

8. Burnley -Queens PR 1x

9. Charlton -Birmingh. 2

10. Crystal P-Cardiff 1x2

11. Nottingh.-Brist.C 1x2

12. Swansea -Norwich 1

13. Watford -Barnsley 1x

Sag mig hur jag kan spricka pa denna rad? Finns fan inte en chans pa jorden.

Ta rygg samtliga...........

Hull känns liite farliga, sen så hoppas vi ju på 1 på sunderland och 2 i chelseamatchen men det är väl mer dröm än nåt annat.

Länk till kommentar

Vilken jävla match!

Herregud... efter första minuten sa jag; "Jag tror att ni vinner" till min kusin och fick höra hur jag ögade laget och att det var mitt fel sist att dem förlorade. WOPS så nätar Lazio och chocken hinner inte lägga sig innan dem näter IGEN!

Bästa livematchen jag sett ever och vi hade det sjukt kul innan idag natt runt 03:00 då jag satte på mobilen och fick två sms jag sent kommer glömma.

En nära vän, vi var mycket närmare förut och umgicks varje dag i över fem år, tillsamans med fem andra kompisar jag umgåts med en del hamnade i en trafikolycka som inte slutade bra. Alla (inklusive han nära vännen) klarade sig utan en skråma men en annan kompis som inte hade säkerhetsbälte på sig och fönstret nere avled på ett brutalt sätt. Vill inte gå in på detaljer men har knappt kunna sova. Känns så overkligt. :-(. 20 år ung.

Livet går dock vidare... Vila i frid Seytali!

Länk till kommentar

jag trodde du var tysk shahin :|

Förstår det. Happens all the time.

Shahin vågar du verklingen komma hit det är fest varje dag och grind 1h per dag / jocke

Haha :lol:

Jadå drar iväg till peking snart. Kommer bli mycket grind med Max och jag förväntar mig att du tar tag i grindet igen:mrgreen:.

Ska bli kul. Hälsa Max!

Perfekt, då kanske han har en chans att plussa (=

Yes tru dis.

Mycket backande på sistone. Vänder dock den negativa trenden snart så :mrgreen:. Får ta och monsterklonka.

shahin...... om du traffar Paolo i Rom. Fraga honom vad han tyckte om min dokumentarfilm. Nu ska vi snorkla....

Halsa Curva Nord....

Såg det här för sent :-(.

Vi träffade Paolo under middagen efter matchen, men det var allt.

Du missade en sjuk jävla match Niklas. 2-0 till Lazio efter 3 minuter, 2-1 efter 10 minuter. Totti får en perfekt pass i straffområdet som hade vart mål om det inte vore för dommaren som stoppade bollen:mrgreen:. 4-2, slagsmål som vanligt på läktarna, den här gången även på plan vilket resulterade i tre röda kort.

Var mäktigt när alla sjöng den där "tre"låten efter de hade målat in 3-1.

Sjuk match... synd bara att Juve förlorade mot Genoa, och Milan vann :-(. Blir lite tajtare om andra platsen.

Lazio tog Roma :D Vet ni vilket lag Shahin bettade på?

Jag satsade inte på något lag då det var doomed att faila. Skulle satsa på Lazio för att jag stod i klacken, men hade bråttom dagen jag skulle dra så tänkte att jag satsar i Italien. Där tänkte jag inte på det så mycket till själva matchdagen så blev inget.

Fixade även din post lite:-P. Den eviga felstavningen får tar slut någon gång. Har fått höra en massa fel och värsta var en lärare i min gamla skola, engelska skolan söder, som ropade ut "Shaqeem". Vi hade ingen shaqeem i våran klass så alla kollade förvånat på varandra och till slut lyckades hon pricka mitt namn; "Oh I mean Shahnin" :-(. fail...

Länk till kommentar

Efter 6 galna natter pa phi phi, firandes fullmoon och det thailandska nyaret, sitter vi nu o vantar pa farjan som ska ta oss till phuket igen. Senare ikvall tar vi flyget till Bangkok for att dricka ormblod, ata larver och ducka for handgranater. FriSoren har lovat att stodja Thaksins anhangare och ga kladd i helrott...

Kalmar-AIK 0-1, WAT....

Länk till kommentar

CC snart med okocha:mrgreen:

Förhoppningvis lyckas jag plussa för första gången. Köpte en ny mobil idag, HTC Touch HD. Så suger om jag backar monster.

När kommer ni thailändare hem?

blubb lubb

GL, ska nog också in (= Vågar fan inte se Chelski-Pool.

20-20 eller högre?

Länk till kommentar

GL, ska nog också in (= Vågar fan inte se Chelski-Pool.

20-20 eller högre?

det är flugan vi snackar om 8-) shahin vet jag inte

Syftade på shahin, tyckte det var kul att lira med han på finlandsbåten så vore kul att lira igen (=

Okocha skulle jag inte ens känna igen, men vet ju att han lirar högre så.

Gl till båda iaf

Jag spelade också 20/20, var du där?

Länk till kommentar

Updatar lite om CC besöket som för första gången slutade + :mrgreen:!

Ska köpa en ny bärbar dator och tack vare det urmyrakeback skrev i "Köptips för laptop?" letade jag upp rabattkoder och hittade en nötig 15% och

1000kr rabatt vilket är soft som fan. Kombinerar nog även det med studentrabatt på 5%. Men är obv girig :mrgreen:

Någon här som kan fler nötiga rabattkoder? Ni får gärna PMa mig!!

måste fan sova nu

Länk till kommentar

Har inte spelat poker på två veckor nu med undantag av en turneringssöndag. Tog mig i kragen nu i alla fall och masade mig till kontoret.

slängdes in i hetluften direkt med insta 50/100 action mot en random motståndare. ganska galen match men lyckades plussa ett inköp. skönt med bra start! två sköna händer

------------------

HAND #1

------------------

IPoker, $50/$100 NL Hold'em Cash Game, 2 Players

Hero (BB): $12,944

SB: $12,688

Pre-Flop: T:spade: J:heart: dealt to Hero (BB)

SB raises to $300, Hero calls $200

Flop: ($600) K:heart: J:spade: 9:spade: (2 Players)

Hero checks, SB bets $400, Hero calls $400

Turn: ($1,400) Q:spade: (2 Players)

Hero bets $900, SB raises to $2,600, Hero raises to $4,600, SB raises to $11,988 and is All-In, Hero calls $7,388

River: ($25,376) 8:heart: (2 Players - 1 is All-In)

Results: $25,376 Pot ($2 Rake)

Hero showed T:spade: J:heart: and WON $25,374 (+$12,686 NET)

SB showed 4:spade: 6:club: and LOST (-$12,688 NET)

------------------

HAND #2

------------------

IPoker, $50/$100 NL Hold'em Cash Game, 2 Players

Hero (SB): $11,046

BB: $14,588

Pre-Flop: 7:heart: 6:diamond: dealt to Hero (SB)

Hero raises to $300, BB calls $200

Flop: ($600) Q:club: 8:diamond: 9:heart: (2 Players)

BB checks, Hero checks

Turn: ($600) Q:heart: (2 Players)

BB bets $400, Hero calls $400

River: ($1,400) J:diamond: (2 Players)

BB bets $1,200, Hero raises to $10,346 and is All-In, BB folds

Results: $3,800 Pot

Hero showed 7:heart: 6:diamond: and WON $12,944 (+$11,044 NET)

Länk till kommentar

Bangkok ar galet just nu. Nyar och varenda thailandare firar med vattenkrig. Sjuk mkt folk ute po gatorna so funkar inte att ga 10 meter fron hotellet utan att bli blot. Ar dock magsjuk och valdigt forkyld (hosta so mkt att jag spydde idag) so ar inte sodar jatteglad over att go runt och vara blot 16h dygnet. Alla andra ar ute och aventyrar nu men jag stannar inne. Tror jag fott en spricka i en to ockso. Kan knappt rora po 3 av torna. Good times.

Ar galet hemsjuk just nu. Och kan knappt vanta po att fo satta foten innanfor sveriges granser. Fa i sig lite spaghetti med kottfarssas utan att bli magsjuk. Sova i ett rum dar jag inte vaknar pa grund ut av att madrassen ar genomblot. Kanske spela lite poker ockso osv.

Länk till kommentar

Bangkok ar galet just nu. Nyar och varenda thailandare firar med vattenkrig. Sjuk mkt folk ute po gatorna so funkar inte att ga 10 meter fron hotellet utan att bli blot. Ar dock magsjuk och valdigt forkyld (hosta so mkt att jag spydde idag) so ar inte sodar jatteglad over att go runt och vara blot 16h dygnet. Alla andra ar ute och aventyrar nu men jag stannar inne. Tror jag fott en spricka i en to ockso. Kan knappt rora po 3 av torna. Good times.

Ar galet hemsjuk just nu. Och kan knappt vanta po att fo satta foten innanfor sveriges granser. Fa i sig lite spaghetti med kottfarssas utan att bli magsjuk. Sova i ett rum dar jag inte vaknar pa grund ut av att madrassen ar genomblot. Kanske spela lite poker ockso osv.

Tyckte Song Kran var hemskt så jag är jävligt nöjd med att slippa det i år. Tror det är lite mer uthärdligt om man är på någon turistort istället för Bangkok.

Men över 200 döda i trafiken på 4 songkrandagar är så sjukt att man mår illa. Hur många dog i demonstrationerna som gjorde att hela världen rapporterade om det...men detta är det inte ett ord om.

Länk till kommentar

Tyckte Song Kran var hemskt så jag är jävligt nöjd med att slippa det i år. Tror det är lite mer uthärdligt om man är på någon turistort istället för Bangkok.

Men över 200 döda i trafiken på 4 songkrandagar är så sjukt att man mår illa. Hur många dog i demonstrationerna som gjorde att hela världen rapporterade om det...men detta är det inte ett ord om.

Firade forsta dagen po phiphi och dar var det riktigt roligt, inte roligt har.

Länk till kommentar

Ska köpa en ny laptop och det ser ut att bli den här.

Hittat en massa rabatter som är nöt. Datorn kostade en 17k men lyckades få ner den till 12.8k vilket är nötigt som fan.

Ser ut som att jag pröjsar den här. Måste köpa den innan klockan 12 då rabatten tar slut.

Någon datornisse som kan kommentera den innan? värt?

FÄRGVAL Kamera med 2,0 megapixlar i smokingsvart för CCFL-skärm redigera

PROCESSOR Intel® Core™ 2 Duo-processorer T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache) redigera

OPERATIVSYSTEM Äkta Windows Vista® Home Premium SP1 - svenska redigera

MICROSOFT-PROGRAMVARA Microsoft® Works 9.0/ Svenska - (Microsoft® Word ingår inte) redigera

SINNESRO 4 års Premium-garantisupport redigera

LCD-SKÄRM 15,4-tums WUXGA (1 920 x 1 200) TFT-widescreenskärm med TrueLife™ redigera

MINNE 4 096 MB 667 MHz DDR2 SDRAM-minne med dubbla kanaler [2x2048] redigera

HÅRDDISK 500GB Serial ATA (5400RPM) Hard Drive redigera

GRAFIKKORT NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT med 256 MB dedikerat grafikminne redigera

OPTISK(A) ENHET(ER) Fast 8x DVD+/-RW slank fackmatad enhet, inklusive programvara redigera

PRIMÄRT BATTERI Primärt 9-cells litiumjonbatteri (85 wattimmar

Länk till kommentar

• Skapa nytt...