Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

det var du som sa att du skulle spöa på nån för 15 kr.

 

Handlar inte om 15 kr. Handlar om att han beter sig som en idiot o blockerar bordet för en BB. Ännu värre om han är reg, för då borde verkligen 1 bb inte betyda nåt. Och ja, jag skulle spöa skiten ur honom om jag nån gång fick reda på vem det var som gjorde så mot mig, o försökte utpressa mig på 1 BB med hot om att blockera mitt spel, o mitt leverne.

 

Vill han spela översittare så är det fan nog bäst att han räknar med att jag synar hans bluff IRL om jag får chansen.

 

Väx upp var menat till idioten som blockerar spelet, inte dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

haha, prook jag har blivit ÄNNU drygare men vadå.... vad ska jag göra... folk tomtar ju loss som fan och jag älskar att rätta-_-...

 

tycker du att jag har fel i nåt jag skrivit?

 

 

--

 

utgång i patong med snöret och izy... just hemkomna, dags att soba. gn alla (:

 

Nej, ofta tycker jag du har rätt. Men du låter så jävla bitter bara. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och ja, jag skulle spöa skiten ur honom om jag nån gång fick reda på vem det var som gjorde så mot mig, o försökte utpressa mig på 1 BB med hot om att blockera mitt spel, o mitt leverne.

 

Vill han spela översittare så är det fan nog bäst att han räknar med att jag synar hans bluff IRL om jag får chansen.

 

Nu fick jag lov att göra en egen användare på denna sida bara för att kunna påpeka vilken fruktansvärt irriterande person du verkar vara......

Jag slänger iväg en vild gissning på att du har tatuerat in tribaler på dina gym-axlar.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu fick jag lov att göra en egen användare på denna sida bara för att kunna påpeka vilken fruktansvärt irriterande person du verkar vara......

Jag slänger iväg en vild gissning på att du har tatuerat in tribaler på dina gym-axlar.....

 

:lol: Fail.

 

Gillar bara inte översittare, utpressare, töntar, snåljåpar, idioter som blir kaxiga bakom en dataskärm men förmodligen inte är lika kaxiga irl, folk som irriterar mina polare, och folk som försöker hindra mig i min yrkesutövning. Samtliga dessa egenskaper stod idioten i exemplet för.

 

Är man en irriterande person för att man inte viker sig för såna idioter, då vill jag vara den mest irriterande personen på denna jord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar inte om 15 kr. Handlar om att han beter sig som en idiot o blockerar bordet för en BB. Ännu värre om han är reg, för då borde verkligen 1 bb inte betyda nåt. Och ja, jag skulle spöa skiten ur honom om jag nån gång fick reda på vem det var som gjorde så mot mig, o försökte utpressa mig på 1 BB med hot om att blockera mitt spel, o mitt leverne.

 

Vill han spela översittare så är det fan nog bäst att han räknar med att jag synar hans bluff IRL om jag får chansen.

 

Väx upp var menat till idioten som blockerar spelet, inte dig.

 

Han kanske slår tillbaks...och tänk om han slår hårdare än dig :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är väl där brorsan kommer in i bilden?

 

Är inte Rooney rätt big? får höra med honom i så fall... lol

 

Nah nu ska jag inte kapa dagboken här mer. Tiltade på idioten bara, särskilt när han ger sig på Shahin som är så snäll. O sen att folk bara vill vika sig o betala tillbaka för att vara gentlemannamässiga. Var är hans hyfs när han gör det han gör? T I L T.

 

klart, slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol: Fail.

 

Gillar bara inte översittare, utpressare, töntar, snåljåpar, idioter som blir kaxiga bakom en dataskärm men förmodligen inte är lika kaxiga irl, folk som irriterar mina polare, och folk som försöker hindra mig i min yrkesutövning. Samtliga dessa egenskaper stod idioten i exemplet för.

 

Är man en irriterande person för att man inte viker sig för såna idioter, då vill jag vara den mest irriterande personen på denna jord.

 

Får nog fan påstå att jag ogillar folk som är kaxiga irl, ännu mer......

 

Tycker vi slutar upp med pajkastningen nu. Det finns en dilbatråd och en money won and without showdown-tråd för dessa ändamål.....

 

Väljer att byta ämne genom att posta lite random videos.....

 

Lek i poolen. Undrar fortfarande varför irl tar tag i paddeln under försök 2...

 

Lek med en gongong...

 

Lek med Shahin och FriSorens dator. Shahin tiltade tidigare och slog sönder sin egen. Whyteas "god jul" är priceless...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

text

 

Utan att dra ut på det hela.

 

Mer30 dash!

 

mmmmmmmh.. kan du försöka se ironin iallafall i det jag skrev i chatten?

 

peace love and understanding <3

 

Om du menar när du skrev "HU?" till mig så semi-tror jag iaf att du skämtade:mrgreen: . Jag vet att du inte hade tackat nej till HU vilket gör det till semi. Men jag bjöd på ett skämt och sa att du var busto så ja, förtjänade ett skoj tillbaka.

 

hollar

 

----

 

Fan ska plugga upp lite ämnen igen samtidigt som jag ska träna och spela poker :cry:. Dock lätta ämnen så klarar väl av dem.

 

Nu måste jag leta lägenheter i innerstan. Förhoppningvis så klonkar jag!

 

Btw om någon PFare känner någon som ska hyra ut i stan eller som av någon anledning vill ge bort deras förstahand kontrakt så får ni gärna pma mig:mrgreen:

 

shipshipshipshipship

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...