Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

LarsGustavson, 22 år, Igår 15:26

Det brukar ju hävdas att unga svarta mäns våldsbrottslighet alltid beror på fattigdom. Den här mannen är ju rik som ett troll köper ändå både narkotika och skjutvapen. Brottslighet är kulturellt betingat och vi vuxna måste arbeta aktivt för att den här gansgsterkulturen inte får starkare fäste bland svenska ungdomar.

 

wat?

Hm, ngt SverigeDemokrat betingat? För att de är tydligen rassistiska har jag läst på texttv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol sitter på ett 10/20kr HU bord då någon vid nicket "omacold" kliver in. Jag höjer första handen och vinner, då märker jag att han sätter sig på mitt andra bord. Så jag sitter ut på båda då det är ganska obv att han är reg och jag har bord på ipoker också.

 

Då sitter han på mina HU bord och vägrar lämna för han vill ha en förklarning till varför jagi nte spelar honom. Ganska obv varför. Då drar han. Sen kommer han tillbaka igen och drygar sig om att han vill ha tillbaka sin bb.

 

Jag vägrade och slutade med att hnic kommer in i railen (tror det är heltoker?) och håller med honom och på vägen passar på att säga; "HU?????" :lol:

 

Skojade sen att an kunde få 10 kr och han nöjde sig med det. Så vi gick på ett 5-10 bord där han till slut fick sammanlagt 15 kr. Han vart glad och lämnade mina bord...

 

Nu till frågan.. emil hade det här uppe och jag komme rinte ihåg svaren.. men ska man ens fundera på att ge tillbaka bb? Så jävla barnslgit att blocka mina bord för hans 20a...

 

+ 5kr på honom. Ska nog köpa större meny till new york supremen med dem pengarna :mrgreen:

 

Det här var nog bland det löjligaste jag hört. Säg till killen o växa upp o sluta lipa istället.

 

Ännu mer patetisk är det att hnic springer dit o lägger sig i, vem det än är.

 

Aldrig att han hade fått tillbaks en krona. Hade han inte gett sig hade jag försökt ta reda på vem idioten är IRL o åkt till honom o gett honom en smäll för varje krona han vill ha. Jävla fuckhead.

 

Det tiltar mig nu att du betalade idioten. Vi är uppväxta under revolution o krig. Ska en online-poker-data-nörd ta våra pengar? Try me liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo sa att han inte skulle få tillbaka en enda krona men sen när jag sa "du kan få tillbaka 10kr" som skämt så kändes det fel att gå tillbaka på mitt ord.

 

Men men :).. har ett ess i rocken.. hoppas det går igenom bara. Ganska säker på att det gör det. :twisted:

 

Sedan ST; Hade också tiltat, men plussade 5kr på honom. Life is goot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tycker absolut du kan ge tillbax hans blinds om du ska sitta ut. det e mannered och varför vara bm. det kan vara bra att komma överens med andra regs tycker jag.

 

dessutom e bad manners inget för gentlemän... att spela hård som supertequila gör är överilat.

+1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, jag spelar inte hård. Jag är hård pojk.

 

Den här situationen har hänt mig 1000 gånger, o inte fan har jag ens reagerat. 1 BB liksom. Väx upp.

 

det var du som sa att du skulle spöa på nån för 15 kr.

 

kalla mej inte pojk eftersom du är typ 2 år äldre och då är det jälvigt oskönt sagt + vadå väx upp? börja inte.

 

Är irreterande när man har 9 bord uppe och är stressad och puckon tjafsar om 1 bb och blockar en.

 

exactly my point. ge tillbax den så du inte blir blockad nu eller i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det var du som sa att du skulle spöa på nån för 15 kr.

 

kalla mej inte pojk eftersom du är typ 2 år äldre och då är det jälvigt oskönt sagt + vadå väx upp? börja inte.

 

 

 

exactly my point. ge tillbax den så du inte blir blockad nu eller i framtiden.

 

Vad har hänt med dig? Du låter alltid negativ i allt du skriver nu för tiden.

 

Kan man ändra sin röst på "The office skönaste"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, prook jag har blivit ÄNNU drygare men vadå.... vad ska jag göra... folk tomtar ju loss som fan och jag älskar att rätta-_-...

 

tycker du att jag har fel i nåt jag skrivit?

 

 

--

 

utgång i patong med snöret och izy... just hemkomna, dags att soba. gn alla (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...