Gå till innehåll

The Office SE - bump


sexyterran

Gammal omröstning rensad  

2 medlemmar har röstat

  1. 1. Gammal omröstning rensad

    • 1
      1
    • 2
      1


Recommended Posts

krac, vi e bara i patong för att festa, ja, och idag e vi helt sinnesjukt bakis för vi kom hem typ 6 igår och vakna 11 så vi ska bara gå å käka nu sen typ kolla film, men jag tror vi drar ut imorgon!

 

vi drar inte ut varje dag, men vi drar ut rätt ofta.. i början gick vi ut ungifär varannan dag men nu har det blivit mindre för alla har varit sjuka och så har vi varit på utflykter där vi krökat så, inte så mkt patong på senaste /:

 

palmercash är inte ett märke utan en hemsida, så passformen varierar kraftigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 29,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • NikLasVegas

    4201

  • sexyterran

    2591

  • pastan

    2237

  • FriSoren

    1535

Top Posters In This Topic

palmercash är inte ett märke utan en hemsida, så passformen varierar kraftigt.

 

palmercash har obv ett eget märke.../ ordpolizei

 

Städerskan var väl ryska? Tyckte mig höra den del ryska fraser när hon pratade med sin chef. Hon var hursomhelst generad eftersom hon inte var van att städa hos två snubbar. Lyckades sova under hela tiden hon var här, ska gå ut från min skrubb nu så och slicka golvet, samt spegla mig mot den förhoppningsvis polerade microvågsugnen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis börjat kolla på Platoon(1986), rankad 143a på imdb. Sjukt bra början då man direkt ser en del favoritansikten. Vad sägs om att dessa tunga namn medverkar: Sharlie Sheen, Forest Whitaker, "Dr Cox", Jonny Depp, Willem Dafoe och "Jonny Drama"

 

Sjukt bra början, men hur var slutet? Sevärd? Har missat vad ditt film projekt är, men kan dra slutsatsen att du betar av någon slags topplista på imdb? eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte nog med att pokern går misclick. Ser nu att vi missade premären för "den rätte för Rosing". Någon som vet om det går att se på nån hemsida?

 

Platoon var för övrigt jävligt bra:)

 

damn , lär vara uppe på kanal 5 snart eller på en torrento sida. Det får man ju inte missa , även om jag kritiserade vissa för att dom skulle kolla på det så kommer jag nog kolla på det i smyg enbart för att det är den största whitetrash slynan vi har i detta land..:ola:

 

Nån som verkligen tror att över 1 miljon män sökte det där av Sveriges 4-5 miljoner män?

 

Känns jävligt sjukt imo. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt bra början, men hur var slutet? Sevärd? Har missat vad ditt film projekt är, men kan dra slutsatsen att du betar av någon slags topplista på imdb? eller?

 

Ingen speciell början förutom att man fick se massa sköna skådespelare. Filmen var annars bra. Betar av denna lista:

 

http://www.imdb.com/chart/top

 

Top250 filmer i världen enl imdb. Senaste dagarna har jag snittat typ 3filmer/dag, så projektet går lysande. Har 25st på nedladdning inför thai:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, vart står det nånstans?

 

En annan nötgrej är ju att TV400 ska börja sända hela Big Brother-året då Linda Rosing var med i repris snart. Bästa året imo:)

 

läste det på Expressen eller Aftonbladet , går nog att hitta om man kollar runt lite. Kan dock inte tro på det , så sjukt att dom säger att 1 miljon män i Sverige har sökt.

 

Haha , inte en chans. Bästa året var 05 tror jag iofs den enda säsongen jag följde. Oliver de Paris och Gynning höll låda hela säsongen , bra tv då.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Najs tishhemsida. Sorry att jag också kommer beställa nu när ni outat adressen :-(. Var mkt skräp, men hittade ett par cleana. Vore kul och se om man har likadan smak, eller om man kanske missat ett par guldkorn.. Vilka beställde ni?

 

Vi beställde runt 30st, orkar inte posta vilka. Men vi har beställt många ggr därifrån tidigare. Vi lär ha hela sortimentet snart:) Hursomhelst har dom höjt tull/moms. Förut var det billigare men nu verkar det vara nya importregler vilket suger lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL, vart står det nånstans?

 

En annan nötgrej är ju att TV400 ska börja sända hela Big Brother-året då Linda Rosing var med i repris snart. Bästa året imo:)

 

Bäst du laddar ner så många som möjligt inför thai. Att ladda ner här fårman bara göra om ingen annan spelar vilket är svårt att hitta luckor till plus att hittar man luckorna så är nätet lååååååååångsaaaaaammt.

 

edit citerade visst fel inlägg, aja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://brommapojkarna.se/club/start/public/news_article/2948

 

Kom ihåg honom. Dalil Benyahia. Bästa unga fotbollspelare jag sett ever... trots att han redan som 16 åring hade färdiga kontrakt från Chelsea, Ajax, Sporting och Man.U så är han en av de mest ödmjuka människor jag någonsin träffat. Förhoppningvis så lyckas han ta sig till spel på elitnivå.. det förtjänar han any day of the week!

 

GL Dalle!

 

---

 

Senaste Heroes är ju bara sick... jag tror att Matt Parkman själv underskattar vilken jävla ability han har :shock:. Han är väl den ENDA som kan stoppa Sylor på riktigt?

 

Sedan är det löjligt som fan att Peter bara kan flyga nu. Men är 100% säker på att han kommer sno Sylors gift och börja plocka på sig en jävla massa grejer. Tycker också att det var skit för serien att Peter inte har samma krafter. Det var ju det man ville se... Peter vs. Sylor.

 

Vad tycker ni btw om en ny serie som handlar om tre bröder. Ice truck killer, Dexter och Sylor... helvete vad bra.

 

Önskar att jag aldrig sett Dexter och ser om säsong 1. Utan tvekan bästa serien någonsin. Inget tar Dexter säsong 1.

 

thaiaiiaiaiadogs imrn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi beställde runt 30st, orkar inte posta vilka. Men vi har beställt många ggr därifrån tidigare. Vi lär ha hela sortimentet snart:) Hursomhelst har dom höjt tull/moms. Förut var det billigare men nu verkar det vara nya importregler vilket suger lite.

 

Var sådär den sidan imo. Har många tshirts från tshirthell, ta en titt där om ni inte gjort de redan. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag såg att dexter finns som pocketbok också, men antar att det är säsong1 den handlar om.

 

<3 Dexter

 

Vet att sexyterran läst de böckerna, tror han läst både s01 och s02, och gett dom ett bra betyg om jag inte minns fel....

 

Är hemma hos päronen nu, avskedsmiddag obv. Sen blire Real Madrid-Liverpool, drömlottning imo. Inte bara för att Jamton kommer gråta, utan för att Liverpool alltid lyckas ta sig vidare mot denna typ av motstånd. Guti Guti Guti Maricón.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi drar ju som bekant till Bangkok imorrn. Taggningen är extrem för tillfället, känns riktigt bra.

 

Vad gör man nu i denna stad? Tips tack.... Dricka ormblod, raila thaiboxning, gula tuppfäktningsrullen, hångla med ladyboys, gå på ping-pong show och spendera natten på Bangkok Hilton känns ju som givet, men i övrigt vet jag inte vad vi ska hitta på.

 

Vilken är BÄSTA nattklubben?

 

Det ryktas att man ska ta en Singapore Sling i skybaren på Banyan Tree? Dresscode?

 

Borde man besöka något tempel?

 

Ormshow?

 

Tur på floden?

Bästa vandrarhem? Vi har dock fått ett tips om D&D Inn på Khao San(stavning?) road som ska vara lite bättre kvalitet än dom andra sjabbiga ställena. Lika billigt typ, men pool på taket, bättre rum, bättre säkerhet etc.

 

Thai obv....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...